17.07.2017, 12:11

Úspech pre slovenskú agentúru. Online marketing Tesca pre strednú európu bude robiť dotcom.sk

Spravovať bude agentúra štyri trhy.

Úspech pre slovenskú agentúru. Online marketing Tesca pre strednú európu bude robiť dotcom.sk
Zdroj: pixabay.com

O kompletný marketing v online jedného z najväčších zadávateľov na Slovensku – Tesco, sa postará agentúra Dotcom. Na starosti bude mať kreativitu pre štyri krajiny – Slovensko, Česko, Maďarsko a Poľsko.

Na Slovensku bude agentúra všetky online aktivity riadiť priamo. V Čechách, Maďarsku a Poľsku ich bude koordinovať prostredníctvom svojich partnerských lokálnych agentúr.

“Do tendra sme šli s jasným cieľom - nájsť agentúru, ktorá sa postará o celkové zjednotenie, oživenie a zefektívnenie našej online komunikácie v krajinách strednej Európy. Z predložených návrhov nás najviac presvedčil práve ten od agentúry dotcom.sk, ktorý najlepšie vystihol našu filozofiu a smerovanie”, povedal Juraj Pisár, CE Digital lead manager spoločnosti Tesco Stores SR.

“V reklame a v online toho máme odkrúteného skutočne veľa, no zabezpečovať komunikáciu na 4 trhoch pre tak veľkú spoločnosť je obrovskou výzvou. Nezľakli sme sa, chopili sme sa šance a teraz budeme tvrdo pracovať na tom, aby sa čo najskôr dostavili požadované výsledky”, povedala Miroslav Chmelár, HUB Account Director agentúry dotcom.sk.

Spoločnosť Tesco Stores SR, a.s., člen Zväzu obchodu a cestovného ruchu SR, vstúpila na slovenský trh v roku 1996 a v súčasnosti prevádzkuje 160 obchodov najrôznejších formátov, 18 čerpacích staníc, ale aj služby Tesco Online nákupy a Tesco Mobile. Po celom Slovensku zamestnáva 10 000 ľudí a je druhým najväčším súkromným zamestnávateľom v krajine.

Tesco ako zadávateľ investoval na Slovensku do médií v roku 2016 23,2 milióna eur, z toho 20 miliónov do TV (zdroj: spoločnosť Kantar TNS, cenníkové ceny).

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk.