O kompletný marketing v online jedného z najväčších zadávateľov na Slovensku – Tesco, sa postará agentúra Dotcom. Na starosti bude mať kreativitu pre štyri krajiny – Slovensko, Česko, Maďarsko a Poľsko.
Na Slovensku bude agentúra všetky online aktivity riadiť priamo. V Čechách, Maďarsku a Poľsku ich bude koordinovať prostredníctvom svojich partnerských lokálnych agentúr.
“Do tendra sme šli s jasným cieľom - nájsť agentúru, ktorá sa postará o celkové zjednotenie, oživenie a zefektívnenie našej online komunikácie v krajinách strednej Európy. Z predložených návrhov nás najviac presvedčil práve ten od agentúry dotcom.sk, ktorý najlepšie vystihol našu filozofiu a smerovanie”, povedal Juraj Pisár, CE Digital lead manager spoločnosti Tesco Stores SR.
“V reklame a v online toho máme odkrúteného skutočne veľa, no zabezpečovať komunikáciu na 4 trhoch pre tak veľkú spoločnosť je obrovskou výzvou. Nezľakli sme sa, chopili sme sa šance a teraz budeme tvrdo pracovať na tom, aby sa čo najskôr dostavili požadované výsledky”, povedala Miroslav Chmelár, HUB Account Director agentúry dotcom.sk.
Spoločnosť Tesco Stores SR, a.s., člen Zväzu obchodu a cestovného ruchu SR, vstúpila na slovenský trh v roku 1996 a v súčasnosti prevádzkuje 160 obchodov najrôznejších formátov, 18 čerpacích staníc, ale aj služby Tesco Online nákupy a Tesco Mobile. Po celom Slovensku zamestnáva 10 000 ľudí a je druhým najväčším súkromným zamestnávateľom v krajine.
Tesco ako zadávateľ investoval na Slovensku do médií v roku 2016 23,2 milióna eur, z toho 20 miliónov do TV (zdroj: spoločnosť Kantar TNS, cenníkové ceny).