Kampaň odštartovalo video na Instagrame Libora Hudáčka.
StoryEditorMédiá: V kategórii sme našli aj TOP prácu mesiaca. Je to vraj banger
A to nie je všetko. Túto kategóriu môžeme smelo označiť aj za najlepšiu celého marcového Hodnotenia Stratégií.
S Médiami to býva hop alebo trop. Buď dostaneme skvelé práce, kde kreatívne využitie média naozaj vyniká, alebo naopak, prihlasovatelia sa snažia umelo napasovať svoju prácu aj do tejto kategórie.
V marci sme však do Médií dostali mimoriadne počiny. Porotcovia sa tešili z Metaverza, valentínok, televíznej (teda skôr online) relácie a hlavne z chladiaceho vrecka.
Veď si pozrite súťažné práce a kompletné poradie.
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 83% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-10 13:13:39 - Feat.: - Title: Promo, activation, event: Ďalšia dominancia Nezomri
02 - Modified: 2024-05-10 13:36:32 - Feat.: - Title: Digital social media: Ďalšia dominancia NEZOMRI, na finále to už ale nestačilo
03 - Modified: 2024-05-06 12:55:34 - Feat.: - Title: Česi sa spoliehajú na tutovky, tendre sú naozaj problém a testovanie vedie k priemernosti
04 - Modified: 2024-04-16 12:53:20 - Feat.: - Title: Trendy v digitále: Všetci spomínajú AI, ale trh ovplyvnili aj nižšie budgety
05 - Modified: 2024-05-10 11:33:15 - Feat.: - Title: Film, TV reklama: Vtipnosť v reklame nevymiera