Kampaň odštartovalo video na Instagrame Libora Hudáčka.
StoryEditorMédiá: V kategórii sme našli aj TOP prácu mesiaca. Je to vraj banger
A to nie je všetko. Túto kategóriu môžeme smelo označiť aj za najlepšiu celého marcového Hodnotenia Stratégií.
S Médiami to býva hop alebo trop. Buď dostaneme skvelé práce, kde kreatívne využitie média naozaj vyniká, alebo naopak, prihlasovatelia sa snažia umelo napasovať svoju prácu aj do tejto kategórie.
V marci sme však do Médií dostali mimoriadne počiny. Porotcovia sa tešili z Metaverza, valentínok, televíznej (teda skôr online) relácie a hlavne z chladiaceho vrecka.
Veď si pozrite súťažné práce a kompletné poradie.
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 83% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-12-17 13:12:46 - Feat.: - Title: Všetky deti si zaslúžia písať Ježiškovi z domova, odkazuje Nadácia Kooperativa
02 - Modified: 2025-12-11 08:20:36 - Feat.: - Title: Výborný výkon THIS IS LOCCO na EFFIE EUROPE. Z prestížnej súťaže efektivity berú zlato a dva bronzy
03 - Modified: 2025-12-12 11:19:27 - Feat.: - Title: Nikoleta Lörincová: Naša sila je v spájaní ľudí, značiek a komunít
04 - Modified: 2025-11-10 13:13:58 - Feat.: - Title: Nová adventná kampaň: Niektoré tašky z Kauflandu nesú ťažký nákup, iné ťažký príbeh
05 - Modified: 2025-11-06 15:08:36 - Feat.: - Title: O2 vstupuje do novej éry. Spúšťa spoluprácu s kreatívnou agentúrou This is Locco