Kampaň odštartovalo video na Instagrame Libora Hudáčka.
StoryEditorMédiá: V kategórii sme našli aj TOP prácu mesiaca. Je to vraj banger
A to nie je všetko. Túto kategóriu môžeme smelo označiť aj za najlepšiu celého marcového Hodnotenia Stratégií.
S Médiami to býva hop alebo trop. Buď dostaneme skvelé práce, kde kreatívne využitie média naozaj vyniká, alebo naopak, prihlasovatelia sa snažia umelo napasovať svoju prácu aj do tejto kategórie.
V marci sme však do Médií dostali mimoriadne počiny. Porotcovia sa tešili z Metaverza, valentínok, televíznej (teda skôr online) relácie a hlavne z chladiaceho vrecka.
Veď si pozrite súťažné práce a kompletné poradie.
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 83% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-06-02 10:26:17 - Feat.: - Title: Digital influencer a Social Media: Opäť skórovala práca pre sieť lekární
02 - Modified: 2023-05-29 13:10:24 - Feat.: - Title: Istropolitana Ogilvy a THIS IS LOCCO si z kyjevského festivalu KIAF odnášajú cenné kovy
03 - Modified: 2023-06-02 08:15:10 - Feat.: - Title: Film - TV reklama: Klobúk dole za to, čo THIS IS LOCCO robí pre Kaufland
04 - Modified: 2023-06-02 08:47:06 - Feat.: - Title: Vizuál posunul podarený headline a víťaz kategórie je na svete
05 - Modified: 2023-06-02 08:45:23 - Feat.: - Title: Craft: Kamionista Ďusi je vtipný, uveriteľný, pekne natočený a zrežírovaný