StoryEditorTV reklama: Insight pôsobí unaveno, ale ninja dekorácia mu dodáva sviežosť
Hovorí o víťazovi kategórie televízna reklama Súboj susedov Peter Michalka z agentúry Elite/Monday Lovers.
V tradične silnej kategórii televíznej reklamy sme hodnotili 5 prác. Ako vám ukáže bodovanie, porota z nich nebola vôbec nadšená.
Najvyššie body získala práca THIS IS LOCCO pre Kaufland, ale aj pre nich to bol oproti spotom, ktoré sme mali v minulých kolách, podpriemer.
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 84% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-10 13:13:39 - Feat.: - Title: Promo, activation, event: Ďalšia dominancia Nezomri
02 - Modified: 2024-05-10 13:36:32 - Feat.: - Title: Digital social media: Ďalšia dominancia NEZOMRI, na finále to už ale nestačilo
03 - Modified: 2024-05-06 12:55:34 - Feat.: - Title: Česi sa spoliehajú na tutovky, tendre sú naozaj problém a testovanie vedie k priemernosti
04 - Modified: 2024-04-24 06:07:00 - Feat.: - Title: Milan Bielik o Young Lions 2024: O budúcnosť reklamy vôbec nemám strach
05 - Modified: 2024-04-16 12:53:20 - Feat.: - Title: Trendy v digitále: Všetci spomínajú AI, ale trh ovplyvnili aj nižšie budgety