V tradične silnej kategórii televíznej reklamy sme hodnotili 5 prác. Ako vám ukáže bodovanie, porota z nich nebola vôbec nadšená.
Najvyššie body získala práca THIS IS LOCCO pre Kaufland, ale aj pre nich to bol oproti spotom, ktoré sme mali v minulých kolách, podpriemer.
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 84% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-10-11 09:28:31 - Feat.: - Title: Juraj Vaculík: Nestálosť reklamy ma stále fascinuje
02 - Modified: 2024-10-07 06:00:00 - Feat.: - Title: Na chate bez energie a plynu? SPP odhaľuje, ako by vyzeral kábel cez celé Slovensko
03 - Modified: 2024-09-12 14:02:34 - Feat.: - Title: PR: Menštruačné šaty mali skvelý mediálny mix, porota spochybňovala cielenie
04 - Modified: 2024-09-11 11:11:15 - Feat.: - Title: Fungujú vzťahy na diaľku? Niekedy môžu byť dokonca aj jedinou správnou voľbou
05 - Modified: 2024-09-07 07:32:50 - Feat.: - Title: Kaufland a THIS IS LOCCO spustili cenovú apokalypsu