StoryEditor

TV reklama: Insight pôsobí unaveno, ale ninja dekorácia mu dodáva sviežosť

03.08.2023, 09:16
Autor:
lezlez

Hovorí o víťazovi kategórie televízna reklama Súboj susedov Peter Michalka z agentúry Elite/Monday Lovers. 

V tradične silnej kategórii televíznej reklamy sme hodnotili 5 prác. Ako vám ukáže bodovanie, porota z nich nebola vôbec nadšená. 

Najvyššie body získala práca THIS IS LOCCO pre Kaufland, ale aj pre nich to bol oproti spotom, ktoré sme mali v minulých kolách, podpriemer. 

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 84% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-09-14 22:01:27 - Feat.: - Title: Zlatý klinec 2023: Poznáme výsledky. Toto sú najkreatívnejšie reklamy roka 02 - Modified: 2023-09-14 11:23:00 - Feat.: - Title: Kaufland má nový spot o kupónoch. Vyzerá ako reality show 03 - Modified: 2023-09-12 08:08:17 - Feat.: - Title: Petit Press a Respect APP s novou kampaňou. Komunikujú zlúčenie novín Korzár a SME 04 - Modified: 2023-09-11 10:37:34 - Feat.: - Title: Vizuál: Zopár prác získalo slušné body, nadštandard sme ale nenašli 05 - Modified: 2023-09-11 10:04:26 - Feat.: - Title: Out of home: Porote sa najviac páčila práca JANDL pre Bratislavskú vodárenskú
menuLevel = 2, menuRoute = news/hodnotenia, menuAlias = hodnotenia, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. september 2023 16:47