StoryEditor

TV reklama: Insight pôsobí unaveno, ale ninja dekorácia mu dodáva sviežosť

03.08.2023, 09:16
Autor:
lezlez

Hovorí o víťazovi kategórie televízna reklama Súboj susedov Peter Michalka z agentúry Elite/Monday Lovers. 

V tradične silnej kategórii televíznej reklamy sme hodnotili 5 prác. Ako vám ukáže bodovanie, porota z nich nebola vôbec nadšená. 

Najvyššie body získala práca THIS IS LOCCO pre Kaufland, ale aj pre nich to bol oproti spotom, ktoré sme mali v minulých kolách, podpriemer. 

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 84% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-11-10 09:14:52 - Feat.: - Title: Sme na dobrej vlne. Za naším úspechom je posilňovanie, stabilizácia aj omladzovanie kolektívu 02 - Modified: 2025-11-10 13:13:58 - Feat.: - Title: Nová adventná kampaň: Niektoré tašky z Kauflandu nesú ťažký nákup, iné ťažký príbeh 03 - Modified: 2025-11-06 15:08:36 - Feat.: - Title: O2 vstupuje do novej éry. Spúšťa spoluprácu s kreatívnou agentúrou This is Locco 04 - Modified: 2025-10-22 11:03:52 - Feat.: - Title: Vianočná kampaň Orange ukazuje sviatky cez netradičného hrdinu 05 - Modified: 2025-10-17 07:05:29 - Feat.: - Title: Experimentovanie a úlety prinášajú na sociálnych sieťach skvelé výsledky. Lepšie ako opatrná klasika
menuLevel = 2, menuRoute = news/hodnotenia, menuAlias = hodnotenia, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. november 2025 00:47