StoryEditor

TV reklama: Insight pôsobí unaveno, ale ninja dekorácia mu dodáva sviežosť

03.08.2023, 09:16
Autor:
lezlez

Hovorí o víťazovi kategórie televízna reklama Súboj susedov Peter Michalka z agentúry Elite/Monday Lovers. 

V tradične silnej kategórii televíznej reklamy sme hodnotili 5 prác. Ako vám ukáže bodovanie, porota z nich nebola vôbec nadšená. 

Najvyššie body získala práca THIS IS LOCCO pre Kaufland, ale aj pre nich to bol oproti spotom, ktoré sme mali v minulých kolách, podpriemer. 

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 84% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-09-12 14:02:34 - Feat.: - Title: PR: Menštruačné šaty mali skvelý mediálny mix, porota spochybňovala cielenie 02 - Modified: 2024-09-11 11:11:15 - Feat.: - Title: Fungujú vzťahy na diaľku? Niekedy môžu byť dokonca aj jedinou správnou voľbou 03 - Modified: 2024-09-07 07:32:50 - Feat.: - Title: Kaufland a THIS IS LOCCO spustili cenovú apokalypsu 04 - Modified: 2024-08-16 08:26:41 - Feat.: - Title: Ticho je nedostatkový tovar, teraz ho nájdete v Kauflande 05 - Modified: 2024-07-24 09:01:50 - Feat.: - Title: MADE BY VACULIK má novú riaditeľku
menuLevel = 2, menuRoute = news/hodnotenia, menuAlias = hodnotenia, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
04. október 2024 16:23