Kaufland, Čerstvosť, THIS IS LOCCO
StoryEditor

Aj takto môže vyzerať adaptácia spotu. Kaufland ukazuje ako vyzerá sviežosť na Slovensku

03.06.2022, 12:50
Autor:
redred

Globálny koncept adaptovalo na slovenský trh THIS IS LOCCO.

Regionálne špecifiká sú pre Kaufland dôležité nielen na pultoch, ale aj v komunikácii. Preto spoločnosť dôsledne adaptovala  medzinárodnú verziu spotu. V reklame si zahrala slovenská herečka, lokálne bolo aj prostredie.

Idea zostala zachovaná z medzinárodného spotu – postava kontrolóra čerstvosti nás dynamickým až magickým spôsobom prevedie lokalitami, odkiaľ pochádzajú čerstvé výrobky Kauflandu. Tak ako v pôvodnom spote, aj tu si postavu kontrolóra zahral bulharský herec. Pribudla mu však postava zákazníčky – stvárnila ju Simona Kollárová známa zo seriálu Hranica.

„Postava zákazníčky bola pre nás mimoriadne dôležitá – práve s ňou sa divák stotožňuje, spolu s ňou zažívame úžas z toho, čo všetko v Kauflande pochádza z lokálnych zdrojov. Ďalšou dôležitou postavou bolo prostredie – ak hovoríme o čerstvých surovinách, nesmú chýbať slovenské farmy či rybníky. Toto je pre zákazníka obraz čerstvosti a ten by sme klasickou adaptáciou nikdy nedosiahli,“ hovorí Martin Polakovič, copywriter z THIS IS LOCCO.

„Jedným z hlavných cieľov našej spoločnosti je garantovať pri čerstvom tovare kvalitu bez akýchkoľvek kompromisov. Tým sa chceme aj naďalej odlišovať od konkurencie a napĺňať požiadavky našich zákazníkov. Samotná čerstvosť ide často ruka v ruke s regionalitou, a preto nás skutočne teší, že aj vďaka nášmu projektu na podporu regionálnych dodávateľov môžu naši zákazníci spoznávať stále viac kvalitných a čerstvých produktov zo všetkých kútov Slovenska,“ dodáva Samuel Machajdík, hovorca Kaufland Slovensko.   

Spot režíroval Robert Hloz v produkcii Protos Productions. Súčasťou kampane sú okrem 30-sekundového TV spotu aj online video formáty v rôznych dĺžkach, vizuály a rozhlasový spot. 

Takto vyzerá pôvodný koncept:

 

 

Vizitka slovenskej adaptácie:

Klient:  Kaufland Slovensko (Janka Režňáková, Lenka Valachovičová, Barbora Šmidová)

Agentúra: THIS IS LOCCO

Creative Director: Juraj Kováč

Art Director: Juraj Sapara

Copywriter: Martin Polakovič

Account Manager: Michal Ružica, Diana Hromeková

Produkcia: PROTOS PRODUCTIONS

Réžia: Robert Hloz

Kamera: Martin Chlpik

01 - Modified: 2024-05-10 13:13:39 - Feat.: - Title: Promo, activation, event: Ďalšia dominancia Nezomri 02 - Modified: 2024-05-10 13:36:32 - Feat.: - Title: Digital social media: Ďalšia dominancia NEZOMRI, na finále to už ale nestačilo 03 - Modified: 2024-05-06 12:55:34 - Feat.: - Title: Česi sa spoliehajú na tutovky, tendre sú naozaj problém a testovanie vedie k priemernosti 04 - Modified: 2024-04-16 12:53:20 - Feat.: - Title: Trendy v digitále: Všetci spomínajú AI, ale trh ovplyvnili aj nižšie budgety 05 - Modified: 2024-05-10 11:33:15 - Feat.: - Title: Film, TV reklama: Vtipnosť v reklame nevymiera
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
11. máj 2024 19:48