Kaufland, Čerstvosť, THIS IS LOCCO
StoryEditor

Aj takto môže vyzerať adaptácia spotu. Kaufland ukazuje ako vyzerá sviežosť na Slovensku

03.06.2022, 12:50
Autor:
redred

Globálny koncept adaptovalo na slovenský trh THIS IS LOCCO.

Regionálne špecifiká sú pre Kaufland dôležité nielen na pultoch, ale aj v komunikácii. Preto spoločnosť dôsledne adaptovala  medzinárodnú verziu spotu. V reklame si zahrala slovenská herečka, lokálne bolo aj prostredie.

Idea zostala zachovaná z medzinárodného spotu – postava kontrolóra čerstvosti nás dynamickým až magickým spôsobom prevedie lokalitami, odkiaľ pochádzajú čerstvé výrobky Kauflandu. Tak ako v pôvodnom spote, aj tu si postavu kontrolóra zahral bulharský herec. Pribudla mu však postava zákazníčky – stvárnila ju Simona Kollárová známa zo seriálu Hranica.

„Postava zákazníčky bola pre nás mimoriadne dôležitá – práve s ňou sa divák stotožňuje, spolu s ňou zažívame úžas z toho, čo všetko v Kauflande pochádza z lokálnych zdrojov. Ďalšou dôležitou postavou bolo prostredie – ak hovoríme o čerstvých surovinách, nesmú chýbať slovenské farmy či rybníky. Toto je pre zákazníka obraz čerstvosti a ten by sme klasickou adaptáciou nikdy nedosiahli,“ hovorí Martin Polakovič, copywriter z THIS IS LOCCO.

„Jedným z hlavných cieľov našej spoločnosti je garantovať pri čerstvom tovare kvalitu bez akýchkoľvek kompromisov. Tým sa chceme aj naďalej odlišovať od konkurencie a napĺňať požiadavky našich zákazníkov. Samotná čerstvosť ide často ruka v ruke s regionalitou, a preto nás skutočne teší, že aj vďaka nášmu projektu na podporu regionálnych dodávateľov môžu naši zákazníci spoznávať stále viac kvalitných a čerstvých produktov zo všetkých kútov Slovenska,“ dodáva Samuel Machajdík, hovorca Kaufland Slovensko.   

Spot režíroval Robert Hloz v produkcii Protos Productions. Súčasťou kampane sú okrem 30-sekundového TV spotu aj online video formáty v rôznych dĺžkach, vizuály a rozhlasový spot. 

Takto vyzerá pôvodný koncept:

 

 

Vizitka slovenskej adaptácie:

Klient:  Kaufland Slovensko (Janka Režňáková, Lenka Valachovičová, Barbora Šmidová)

Agentúra: THIS IS LOCCO

Creative Director: Juraj Kováč

Art Director: Juraj Sapara

Copywriter: Martin Polakovič

Account Manager: Michal Ružica, Diana Hromeková

Produkcia: PROTOS PRODUCTIONS

Réžia: Robert Hloz

Kamera: Martin Chlpik

01 - Modified: 2025-11-10 13:13:58 - Feat.: - Title: Nová adventná kampaň: Niektoré tašky z Kauflandu nesú ťažký nákup, iné ťažký príbeh 02 - Modified: 2025-11-06 15:08:36 - Feat.: - Title: O2 vstupuje do novej éry. Spúšťa spoluprácu s kreatívnou agentúrou This is Locco 03 - Modified: 2025-10-17 07:05:29 - Feat.: - Title: Experimentovanie a úlety prinášajú na sociálnych sieťach skvelé výsledky. Lepšie ako opatrná klasika 04 - Modified: 2025-10-13 04:00:00 - Feat.: - Title: Čo je kľúčové pre accounta? Práca s technológiami, komunikácia, asertivita a schopnosť nezblázniť sa 05 - Modified: 2025-10-10 06:34:13 - Feat.: - Title: Čím viac pravidiel marketingu porušíte, tým budú vaše kampane úspešnejšie
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. december 2025 22:30