TASR/Michal Svítok
StoryEditor

Hokejisti si skomplikovali situáciu, zápas s Dánskom však sledovalo menej divákov ako s Lotyšskom

10.05.2017, 10:15
Autor:
hrnhrn
Dnešný zápas Slovenska s Nemeckom opäť ovplyvní programovú štruktúru komerčných televízií.

Večerný zápas slovenskej hokejovej reprezentácie s Dánskom, v ktorom naši hokejisti prehrali po nájazdoch, si pozrelo 18,7 percenta divákov a Jednotka dosiahla podiel 44,6 percenta. Nedeľný zápas Slovenska proti Lotyšsku pritiahol k obrazovkám 19,9 percenta divákov a Jednotka si pripísala 46,7 percentný podiel. Najvyšší podiel zaznamenala televízia pri prvom zápase našich s Talianskom, až 61,6 percent.

Na minuloročných majstrovstvách dosiahol najvyšší podiel zápas Slovenska s Maďarskom (69,1 %). Druhý najvyšší share mal duel Slovenska s Nemeckom (63,4 %). Zaujímavosťou je, že ho naši reprezentanti hrali 10. 5. 2016, teda v rovnaký deň, ako odohrajú zápas s týmto súperom na tohtoročných majstrovstvách. Minulý rok sme zápas zápas s Nemeckom prehrali 1:5.

Dnešný zápas Slovenska s Nemeckom opäť ovplyvní programovú štruktúru komerčných televízií: JOJ odvysiela namiesto Paneláku film Magic Mike: Bez nohavíc. Markíza namiesto premiérovej časti Chart Show odvysiela reprízu.

Slovenskú reprezentáciu čaká na majstrovstvách ešte zápas s Ruskom (sobota 13. 5. o 16:00), USA  (nedeľa 14. 5. o 16:00) a Švédskom  (utorok 16. 5. o 12:00).

Markíza včera odvysielala v prime time film Lída Baarová, s ktorým sa však nedokázala dostať nad 5 percentnú sledovanosť. Dosiahla 4,2 percenta a podiel 11,2 percenta. Podobný výsledok zaznamenala aj JOJ, Nikto nie je dokonalý si pripísalo 4 percentnú sledovanosť a podiel 10 percent.

Najsledovanejšími utorkovými reláciami boli okrem zápasu s Dánskom Hokej - dokumenty (13,5 %) a Hokej - MS v hokeji - štúdio (13,4 %). obidve relácie dosiahli podiel okolo 30 percent.

V celodenných podieloch sa dostala na prvú priečku skupina Markíza (24,6 %) v tesnom závese ju nasleduje RTVS (24,4 %). JOJ Group dosiahla 20,4 %. V samotných televíziách bolo garde na prvých dvoch priečkach opačné: najvyšší podiel dosiahla Jednotka (20,5 %). Markíza si pripísala 17,2 % a JOJ skončila s celodenným podielom 12,7 percenta.

Poznámka: Údaje uvádzame v cieľovej skupine divákov 12-54 rokov, pokiaľ nie je uvedené inak.

01 - Modified: 2017-05-10 09:02:47 - Feat.: 0 - Title: Hokejové šialenstvo sa nekoná, Markíze a JOJ však klesla sledovanosť 02 - Modified: 2017-05-02 12:13:56 - Feat.: 0 - Title: Začína sa hokejový máj. Prinášame kompletný rozpis zápasov MS v hokeji v televízii a rádiu
01 - Modified: 2022-05-13 06:49:24 - Feat.: - Title: Televízny apríl: Prime time ťahali Druhá šanca, Nemocnica a Let‘s Dance 02 - Modified: 2022-05-05 05:56:29 - Feat.: - Title: Druhá šanca sa s divákmi rozlúčila. Finále sledovalo takmer 600-tisíc divákov 03 - Modified: 2022-05-04 06:58:36 - Feat.: - Title: Druhá šanca čoskoro skončí. Pokračovať bude už na jeseň 04 - Modified: 2022-04-12 08:44:15 - Feat.: - Title: Týždenná sledovanosť: Let's Dance láme rekordy, vystrelilo Na telo s Ficom 05 - Modified: 2022-04-06 10:30:51 - Feat.: - Title: Televízny marec: Druhá šanca prekonala aj spravodajstvo. Ako sa darilo jarným novinkám?
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. máj 2024 04:01