Večerný zápas slovenskej hokejovej reprezentácie s Dánskom, v ktorom naši hokejisti prehrali po nájazdoch, si pozrelo 18,7 percenta divákov a Jednotka dosiahla podiel 44,6 percenta. Nedeľný zápas Slovenska proti Lotyšsku pritiahol k obrazovkám 19,9 percenta divákov a Jednotka si pripísala 46,7 percentný podiel. Najvyšší podiel zaznamenala televízia pri prvom zápase našich s Talianskom, až 61,6 percent.
Na minuloročných majstrovstvách dosiahol najvyšší podiel zápas Slovenska s Maďarskom (69,1 %). Druhý najvyšší share mal duel Slovenska s Nemeckom (63,4 %). Zaujímavosťou je, že ho naši reprezentanti hrali 10. 5. 2016, teda v rovnaký deň, ako odohrajú zápas s týmto súperom na tohtoročných majstrovstvách. Minulý rok sme zápas zápas s Nemeckom prehrali 1:5.
Dnešný zápas Slovenska s Nemeckom opäť ovplyvní programovú štruktúru komerčných televízií: JOJ odvysiela namiesto Paneláku film Magic Mike: Bez nohavíc. Markíza namiesto premiérovej časti Chart Show odvysiela reprízu.
Slovenskú reprezentáciu čaká na majstrovstvách ešte zápas s Ruskom (sobota 13. 5. o 16:00), USA (nedeľa 14. 5. o 16:00) a Švédskom (utorok 16. 5. o 12:00).
Markíza včera odvysielala v prime time film Lída Baarová, s ktorým sa však nedokázala dostať nad 5 percentnú sledovanosť. Dosiahla 4,2 percenta a podiel 11,2 percenta. Podobný výsledok zaznamenala aj JOJ, Nikto nie je dokonalý si pripísalo 4 percentnú sledovanosť a podiel 10 percent.
Najsledovanejšími utorkovými reláciami boli okrem zápasu s Dánskom Hokej - dokumenty (13,5 %) a Hokej - MS v hokeji - štúdio (13,4 %). obidve relácie dosiahli podiel okolo 30 percent.
V celodenných podieloch sa dostala na prvú priečku skupina Markíza (24,6 %) v tesnom závese ju nasleduje RTVS (24,4 %). JOJ Group dosiahla 20,4 %. V samotných televíziách bolo garde na prvých dvoch priečkach opačné: najvyšší podiel dosiahla Jednotka (20,5 %). Markíza si pripísala 17,2 % a JOJ skončila s celodenným podielom 12,7 percenta.
Poznámka: Údaje uvádzame v cieľovej skupine divákov 12-54 rokov, pokiaľ nie je uvedené inak.