youtube.com
StoryEditor

Slovenská sporiteľňa zmenila štýl komunikácie. Chce byť viac užitočná

06.10.2016, 08:51
Autor:
ebeb
Banka ostáva rodinná, rozdávať chce ale viac rád.

Doteraz sme Slovenská sporiteľňu poznali z reklám ako rodinnú banku. V spotoch sme sa stretávali s usporiadanou mladou rodinou, ktorá riešila bežné situácie v živote. V nich im mala pomáhať práve banka.

Po novom chce banka byť pre ľudí viac užitočná. Zmena sa prejavila v produktových materiáloch a na všetkých predajných kanáloch, teda aj v televíznych spotoch či billboardoch.

„Aj naďalej ostávame rodinnou bankou, našu komunikáciu však dopĺňame aj o tipy a triky, takzvané Sporotipy. Veríme, že budú pre našich klientov užitočné,potvrdzuje Peter Holík, vedúci  marketingu a rozvoja digitálnych služieb Slovenskej sporiteľne.

Banka ostáva rodinnou bankou, čo bude naďalej cítiť aj z marketingovej komunikácie, avšak mierny posun bude znamenať, že sa budeme viac stretávať s užitočnými rady a tipmi, ako riadiť domácnosť po finančnej stránke.

Banka tak chce docieliť, aby okrem pocitu rodinnej banky, zanechali vo svojich reklamách aj dojem, že Slovenská sporiteľňa pomôže lepšie bankovať a rozhodovať v oblastiach, ktoré súvisia s financiami. Užitočná nechce byť banka len v rámci svojich produktov, ale aj v službách, ktoré s nimi súvisia.

Napríklad v kampaniach radia, ako si vybrať vhodnú nehnuteľnosť či ako si vytvoriť rodinnú rezervu.  

Pozrite si ukážku kampane v novom štýle komunikácie

Čítajte tiež:

01 - Modified: 2021-08-25 08:24:10 - Feat.: - Title: Prečo treba kričať na hendikepovaných? 02 - Modified: 2021-01-28 07:24:18 - Feat.: - Title: Mars spúšťa kampaň #HereToBeHeard na podporu rodovej rovnosti 03 - Modified: 2020-11-09 15:22:11 - Feat.: - Title: Veronika Velez-Zuzulová a Petra Vlhová v kampani pre Uniqu 04 - Modified: 2020-11-07 12:21:02 - Feat.: - Title: Vo svete plnom emócií prinášame fakty. Hospodárske noviny sa svojim čitateľom pripomínajú novou kampaňou 05 - Modified: 2019-01-29 10:10:00 - Feat.: - Title: "Je čas povedať si pravdu. Mnohí budú zúfalí." Vallo vo videu mobilizuje Bratislavu, aby odvrátil dopravný kolaps
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. apríl 2024 23:03