Doteraz sme Slovenská sporiteľňu poznali z reklám ako rodinnú banku. V spotoch sme sa stretávali s usporiadanou mladou rodinou, ktorá riešila bežné situácie v živote. V nich im mala pomáhať práve banka.
Po novom chce banka byť pre ľudí viac užitočná. Zmena sa prejavila v produktových materiáloch a na všetkých predajných kanáloch, teda aj v televíznych spotoch či billboardoch.
„Aj naďalej ostávame rodinnou bankou, našu komunikáciu však dopĺňame aj o tipy a triky, takzvané Sporotipy. Veríme, že budú pre našich klientov užitočné,“ potvrdzuje Peter Holík, vedúci marketingu a rozvoja digitálnych služieb Slovenskej sporiteľne.
Banka ostáva rodinnou bankou, čo bude naďalej cítiť aj z marketingovej komunikácie, avšak mierny posun bude znamenať, že sa budeme viac stretávať s užitočnými rady a tipmi, ako riadiť domácnosť po finančnej stránke.
Banka tak chce docieliť, aby okrem pocitu rodinnej banky, zanechali vo svojich reklamách aj dojem, že Slovenská sporiteľňa pomôže lepšie bankovať a rozhodovať v oblastiach, ktoré súvisia s financiami. Užitočná nechce byť banka len v rámci svojich produktov, ale aj v službách, ktoré s nimi súvisia.
Napríklad v kampaniach radia, ako si vybrať vhodnú nehnuteľnosť či ako si vytvoriť rodinnú rezervu.
Pozrite si ukážku kampane v novom štýle komunikácie
Čítajte tiež: