16.12.2015, 15:00

Pohoda 2016: poznáme nového hlavného partnera festivalu

Je ním banskobystrický pivovar Urpiner. Správu sme aktualizovali o vyjadrenia hlavných partnerov.

Pohoda 2016: poznáme nového hlavného partnera festivalu

Festival Pohoda po štrnástich rokoch ukončil spoluprácu s generálnym partnerom Zlatý Bažant. Novým, hlavným partnerom, sa stáva slovenský pivovar Urpiner.

Festival Pohoda sa po šestnástich rokoch vracia k pôvodnému názvu a budúci rok teda bude Pohoda 2016. Podľa zástupcov festivalu ide o trend veľkých európskych festivalov, ktoré postupne prestali v názve používať mená partnerov. Táto zmena súvisí s koncom štrnásťročnej spolupráce so spoločnosťou Heineken Slovensko. Novým partnerom 20. ročníka festivalu sa stal Banskobystrický pivovar a.s. so svojou značkou Urpiner.
 
 
Branislav Cvik, predseda predstavenstva pivovaru Urpiner:
„Spojenie výnimočného slovenského piva a výnimočného slovenského festivalu je dobrým predpokladom výnimočného zážitku pre festivalových návštevníkov. Niekoľko rokov sme priekopníkmi na trhu s ochutenými pivami. Urpiner už dávno prekročil hranice banskobystrického regiónu a stal sa celoslovenským pivom, oceňovaným doma aj v zahraničí. Naše spojenie s festivalom Pohoda je preto prirodzený krok, ktorý potvrdzuje, že dobré pivo a dobrá hudba sú nerozluční spojenci vo vytváraní Pohody.“
 
 
Michal Kaščák, riaditeľ festivalu Pohoda:
„Z prvých rokovaní s Urpinerom máme radosť, cítime veľký entuziazmus ale aj zodpovednosť. Hneď po uzavretí dohody začali prípravy na to, aby partnerstvo fungovalo perfektne. Príbeh Urpineru je skvelý, súčasní majitelia postavili na nohy pivovar, v ktorom varia poctivé pivo. Veríme, že bude našim návštevníkom chutiť, vážime si, že táto domáca spoločnosť tiež podporuje umenie a rozhodla sa stať našim partnerom.“
Urpiner nápojmi zastrešil aj Pohoda Párty, na ktorej oznámila Pohoda aj ďalšie novinky týkajúce sa nasledujúceho ročníka a zverejnila mená. Ku Sigur Rós a Gogol Bordello priubudli PJ Harvey, Parov Stelar a ďalší. Hádanky a postupné odhaľovanie mien Pohody 2016 pre festival, od konca novembra, pripravuje agentúra Milk Studio.
Prečítajte si tiež, ako festival komunikoval doteraz.
 
 
Pozrite si naše prvé video z Pohody 2015:
 
Vydavateľstvo Mafra Slovakia sa ospravedlňuje za predchádzajúce použitie fotografie, ktorá patrila skupine News and Media Holding. Fotografia bola odstránená. 

Zdroj: rm