Tento víkend je v plnom prúde 19. ročník letného hudobného festivalu Bažant Pohoda. Pozrite si, ako komunikovali festivalové dvojičky posledné roky.
Festival Bažant Pohoda má v tomto ročníku novú reklamnú agentúru. Kreativitu celého festivalu zastrešuje reklamná agentúra Wiktor Leo Burnett. Tá vystriedala agentúru Clockwise, ktorá mala na starosti vizuálnu stránku festivalu minulý rok. Predtým sedem rokov spolupracoval festival s kreatívnym štúdiom Milk.
2015
Agentúra Wiktor Leo Burnett nechala po prvýkrát v histórii festivalu bábätká prehovoriť a logo festivalu postavila do stredu diania.
2014
Televízne spoty si festival vytvoril interne, mimo reklamnej agentúry. Režíroval ich Juraj Johanides. O vizuálnu stránku festivalu sa starala agentúra Clockwise. Za koncept skladačiek „Poskladaj si svoju Pohodu“, z ktorých si mohli fanúšikovia Pohody vystavať svoj vlastný festivalový svet, si agentúra odniesla bronz zo Zlatého klinca 2015 v kategórii Techniques.
2013
O grafickú stránku festivalu Pohoda sa staralo kreatívne štúdio Milk. Spolupráca trvala sedem rokov - od roku 2007 do 2013.
2012
2011
Bezstarostná letná nálada a pohoda „do slova i do písmena“.
2010
Štrnásty ročník charakterizovali „zamilované skladačky“, ktoré pripomínali kontakt medzi ľuďmi na festivale. Oživené skladačky našli na festivale okrem hudby a zábavy aj nové lásky.
2009
Hlavnými hrdinami trinásteho ročníka boli spievajúce a tancujúce zmrzliny ako symbol leta. Každá zmrzlina spievala krátky úryvok z hitov jednotlivých headlinerov.
Festival Pohoda vznikol v roku 1997 z iniciatívy hudobníka Michala Kaščáka. Prvý ročník bol organizovaný ako jednodňové podujatie. Na Mestskom štadióne v Trenčíne v roku 1997 vystúpili 4 slovenské, 3 české a 1 ruská skupina. Zúčastnilo sa ho 2000 návštevníkov. V priebehu svojej histórie sa festival vyprofiloval na jednu z najvýznamnejších a najrešpektovanejších kultúrnych akcií na Slovensku.
Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.
Zdroj: Katarína Hrnčárová