Blogovať alebo neblogovať? Inovátorka zo Silicon Valley Claire Diaz-Ortiz je jednoznačne za: "Som presvedčená, že mnohí odborníci mohli zaznamenať väčší úspech v kariére, keby si vybrali jedinú novú aktivitu: blogovanie," uvádza na svojom blogu na sociálnej sieti LinkedIn.
Claire Diaz-Ortiz pracuje pre Twitter. Je autorka, prednáša a Fast Company ju vyhlásil ja jednu zo 100 najkreatívnejších ľudí biznisu. "Od roku 2007 je blogovanie jednou z najdôležitejších súčastí mojej kariéry," povedala.
Pre tých, ktorí uvažujú nad blogovaním, prináša Claire Diaz-Ortiz aj tri rady. Ich autorkou je Ruth Soukup, ktorá napísala e-knihu How to Blog for Profit (Without Selling Your Soul). Jej rady sú:
Venujte sa tomu, pre čo ste zanietený. Je ťažké denne písať o niečom, čo vás vôbec nezaujíma. Vtedy to nemá prečo zaujať ani potenciálnych čitateľov.
Vytvárajte skvelý obsah. Obsah je to, čo prináša čitateľov, a čitatelia zase prinášajú zisky. Ak neprinesiete hneď na začiatku presvedčivý obsah, váš blog pohorí. Hľadajte niečo, čo môžete priniesť čitateľom iba vy a nestarajte sa o to, čo píšu všetci ostatní.
Neprestávajte sa učiť. Blogovanie sa neustále vyvíja. Ak nezachytíte trendy, váš blog pomaly zomrie. A nenechajte sa odradiť tým, že už existuje kopa blogov.
Blogovaniu sa venujú aj ľudia zo slovenského marketingu, médií a reklamy na webe Stratégií. Čo vám priniesli naposledy?
Päť najnovších blogov na Stratégiách:
- Playground13: Štebotavý modrý vtáčik účinkuje v muzikáli
- Ľubomír Neo Tuchscher: Firma za týždeň oslovila 115-násobok svojich bežných odberateľov
- AdArena Michala Halmeša: Čo som sa naučil po večeroch v Prahe
- Ivan Krasko: Takto chutí pravý americký burger
- Jaro Zacko: Kreatívci neexistujú
Zdroj: Ivan Krasko