Na Slovensko prichádza web určený pre neverníkov AshleyMadison.com. Vstup na náš a český trh ohlásil jeho prevádzkovateľ v tlačove správe.
AshleyMadison.com slúži na jedinú vec: aby sprostredkoval neveru. "Portál ponúka svojim členom možnosť spáchať dokonalú neveru," tvrdí. Pochvaľuje si anonymitu a za svoj benefit označuje "bezpečnosť osobných účtov".
Web vzbudil na niektorých trhoch kontroverzie a na viacerých odmietli médiá vysielať jeho reklamu. Portál sa medializoval napríklad tak, že dal na billboardy fotografie Juana Carlosa, princa Charlesa alebo Billa Clintona s claimom "Čo spája túto “šľachtu”? Mali využiť služby AshleyMadison.com".
Aj na Slovensku a v Česku avizuje AshleyMadison.com "kontroverznú kampaň" a naznačuje tiež, že by mohol ísť aj do sponzoringu športu. "Teším sa, ako sa bude AshleyMadison.com po úspešnom vstupe na trh angažovať aj v športe," hovorí v tlačovej správe generálny riaditeľ Noel Biderman. Firma si už robí v oboch krajinách PR: slovenské zastrešuje Fusion, české JWA Prague. Na júl chystá napríklad stretnutia novinárov so zástupcami AshleyMadison.com.
Do pozornosti slovenských médií sa v minulosti dostal aj konkurencia, "diskrétna zoznamka" Victoria Milan. Na jej billboarde bol zobrazený Robert Fico a žena, ktorá mu posiela pusinky, a claim "Preži vášeň - nájdi si aférku". Prečítajte si o tom viac.
Portál AshleyMadison.com tvrdí, že má 26 miliónov užívateľov a v roku 2013 zaznamenal príjmy vyše 120 miliónov dolárov.
http://youtu.be/qYCE9QMAgxg
http://youtu.be/nPuwv9gnXP4
Zdroj: Ivan Krasko