StoryEditor

AshleyMadison.com uvádza na slovenský trh svoj miliardový portál na neveru

30.06.2014, 12:46

Spoločnosť AshleyMadison.com, najväčší svetový portál na neveru, vstupuje od júla aj na slovenský a český trh. Nadväzuje tak na úspešný štart v Poľsku, ktorý sa uskutočnil minulý týždeň a je súčasťou expanzie na trhy Strednej a Východnej Európy.

Spoločnosť AshleyMadison.com založil v roku 2002 v Toronte vtedajší športový agent Noel Biderman, ktorý okamžite odhadol potenciál relatívne nového konceptu on-line zoznamky. Zároveň si uvedomil možnosť dopytu po týchto službách aj zo strany zadaných klientov, ktorí hľadajú cestu, ako sa diskrétne zoznámiť s ďalšími zadanými. Od uvedenia AshleyMadison.com na trh ubehlo dvanásť rokov, v priebehu ktorých tento koncept prilákal viac ako 26 miliónov užívateľov, pričom ustál recesiu lepšie ako vačšina podobných portálov. Len v roku 2013 predstavovali globálne príjmy spoločnosti vyše 120 miliónov dolárov.

Úspech AshleyMadison.com je vo významnej miere ovplyvnený snahou zaistiť klientom absolútnu anonymitu a bezpečnosť osobných účtov. Na túto skutočnosť poukázala populárna, hoci kontroverzná kampaň, v ktorej spoločnosť na svojich billboardoch zobrazila španielskeho kráľa Juana Carlosa, princa Charlesa a ex prezidenta USA Billa Clintona so sloganom „Čo spája túto “šľachtu”? Mali využiť služby AshleyMadison.com”. Spoločnosť údajne zvažuje obdobne kontroverznú kampaň aj na Slovensku a v Čechách.

“Expanziu na trhy Strednej a Východnej Európy sme plánovali už dlhšiu dobu. Podľa výsledkov nášho prieskumu nás tu čaká veľká príležitosť. Ako niekdajší športový agent som si zároveň vedomý veľkého počtu úspešných slovenských a českých športovcov a teším sa, ako sa bude AshleyMadison.com po úspešnom vstupe na trh angažovať aj v športe,” uviedol generálny riaditeľ spoločnosti Noel Biderman.

Robustná expanzia AshleyMadison.com zasiahla v roku 2013 aj ázijský trh, kde spoločnosť zažila svoje najúspešnejšie štarty, konkrétne v Japonsku, v Hong Kongu a na Taiwane. V roku 2014 rozšírila svoju pôsobnosť aj na ďalších trhoch -  v Macau, v Južnej Kórei, v Izraeli a v Poľsku. Po spustení portálu na území Českej a Slovenskej republiky bude AshleyMadison.com fungovať už v 40 krajinách sveta.

Vedenie AshleyMadison.com verí v ďalšie úspechy na trhoch Strednej a Východnej Európy, nakoľko prvé signály z Poľska sú veľmi pozitívne. Už niekoľko týždňov po spustení sa tu na portál zaregistrovalo až 10.372 členov s priemerným vekom 34 rokov u mužov a 33 rokov u žien. Viera v úspech je vysoká najmä v Českej republike, kde síce nevera nie je tabu, ale diskrétnosť sa vysoko cení. Portál AshleyMadison.com totiž ponúka svojim členom možnosť spáchať dokonalú neveru, teda neveru neodhalenú, nakoľko veľký dôraz kladie práve na diskrétnosť a tajomstvo, ktoré sú kľúčové.

O zvýšenie povedomia spoločnosti AshleyMadison.com na českom a slovenskom trhu sa postará Christoph Kraemer, vedúci oddelenia komunikácie, který bude viesť rozhovory s médiami v Prahe v dňoch 22. a 23.7. a v Bratislave v dňoch 24. a 25. 7. 2014.

V neposlednom rade sa povráva, že sa vedú debaty o sponzorstve jedného dôležitého športového klubu, ktorého oznámenie sa zhoduje s termínom uvedenia AshleyMadison.com na trh v tomto regióne.

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. apríl 2024 23:18