StoryEditor

PROKOP 2015 pozná víťazov

05.10.2015, 20:30
Porota 6. ročníka súťaže najlepších PR pojektov udelila 22 ocenení PROKOP a 4 čestné uznania. PR osobnosťou roka sa stal Tomáš Bezák, PR manažér a hovorca spoločnosti Lidl.

Porota udelila 5 prvých miest, 9 druhých miest a 8 tretích miest.

Celkovo bolo do 6. ročníka súťaže PROKOP 2015 bolo prihlásených 80 projektov v 11 kategóriách. Do súťaže svoje projekty prihlásilo 6 členských agentúr APRSR, 18 agentúr z oblasti PR, marketingu a digitálnych agentúr a 5 subjektov zo strany klientov a 1 subjekt verejnej správy.

 

A HLAVNÉ KATEGÓRIE

 

 

Ocenenie

Agentúra

Názov projektu

Zadávateľ

A.  Corporate Communications

 

1. miesto

SKPR Strategies

AMAZing job

AMAZON

 

 

 

 

B. Business To Business PR

 

2. miesto

AMI Communications Slovakia

Môže byť ekologická mobilita dostupná?

ŠKODA AUTO Slovensko

 

 

 

 

C. Business to Consumer PR

 

2. miesto

SEESAME Communication Experts

Ceresit Kampaň proti vlhkosti v domácnosti

Henkel Slovensko

3. miesto

Lidl Slovenská republika

Kuchyňa Lidla

Lidl Slovenská republika

3. miesto

PR Clinic

Kyslík (O2) pre deti (Čo sa skrýva v elektronickej faktúre)

O2 Slovakia

 

 

 

 

D. Community Relations

 

2. miesto

Lidl Slovenská republika

Ekohra – myslite EkoLogicky

Lidl Slovenská republika

2. miesto

Webster, s.r.o.

Druhý krok

GSK Slovensko

 

 

 

 

E.  Internal Communications

 

2. miesto

Volkswagen Slovakia, a.s.

Firemná kultúra: My sme Volkswagen Slovakia

Volkswagen Slovakia, a.s.

 

 

 

 

ŠPECIÁLNE KATEGÓRIE

 

 

 

Agentúra

Názov projektu

Zadávateľ

A. Best Media Placement / Effective Communication

 

2. miesto

PR Clinic

EXPO Slovensko 2015

EXPO

3. miesto

SEESAME Communication Experts

Blogeri On the Move

IKEA

 

 

 

 

B. Digitálne PR

 

1. miesto

Lukash

Fér: Cesty Jakuba Ptačina

O2 Slovakia

2. miesto

TRIAD pre O2

O2 Vianoce bez ošiaľu

O2 Slovakia

3. miesto

PS:Digital

Každý sa môže stať otrokom aj dnes

Brániť sa oplatí Slovensko, o.z. a Ministerstvo vnútra SR

3. miesto

Wiktor Leo Burnett

Orange Kanadské žartíky

Orange

 

 

 

 

C. Regional Community Relations

 

1. miesto

1st CLASS AGENCY

Šariš MY SME VÝCHOD

Pivovary Topvar

3. miesto

Krajská organizácia cestovného ruchu Turizmus regiónu Bratislava

Objavuj poklady bratislavského regiónu

BSK

 

 

 

 

D.     Event PR

 

1. miesto

1st CLASS AGENCY

Kozel Deň starých parťákov

Pivovary Topvar

 

 

 

 

E. Vládne a politické PR

 

3. miesto

PR Clinic

EXPO Slovensko 2015

EXPO

 

 

 

 

F. Spoločenská zodpovednosť, filantropia a PR pre neziskové organizácie

 

1.miesto

PS:Digital

Každý sa môže stať otrokom aj dnes

Brániť sa oplatí Slovensko, o.z. a Ministerstvo vnútra SR

2.miesto

Webster, s.r.o.

Druhý krok

GSK Slovensko

2.miesto

Telekom v spolupráci s EFFETA – Stredisko sv. Františka Saleského

Nauč sa posunok, aby sme si rozumeli

Telekom v spolupráci s EFFETA – Stredisko sv. Františka Saleského

3.miesto

PR Clinic

Kyslík (O2) pre deti (Čo sa skrýva v elektronickej faktúre)

O2 Slovakia

 

ČESTNÉ UZNANIA

1.

Čestné uznanie poroty za prínos k zvyšovaniu kvality regionálnych aktivít.

Black Apple - Vinšpacírka, 1 mesto, 1 deň, 100 chutí - Cech hostinských Banská Bystrica

 

2.

Čestné uznanie za projekt, ktorý ťažil z netradičného spojenia volieb, akademických vedomostí a PR prostriedkov, ktoré dokázali málo známy študijný odbor - volebná geografia a akademika fakulty dostať do najsledovanejších slotov médií.

Black Apple – Tibor Madleňák, volebný geograf – Univerzita Mateja Bela Banská Bystrica

 

3.

Čestné uznanie za unikátne prepojenie komerčnej a charitatívnej aktivity.

PR Clinic – Kyslík (O2) pre deti (Čo sa skrýva v elektronickej faktúre) - O2 Slovensko

 

4.

Čestné uznanie za entuziastický prístup a osobnú zaangažovanosť k nepopulárnej téme.

PR Clinic - Ľud vs Hazardné hry - Asociácia zábavy a hier a Asociácia prevádzkovateľov videohier

 

 

PR OSOBNOSŤ ROKA

Tomáš Bezák, PR manažér a hovorca spoločnosti Lidl.

Do spoločnsoti Lidl prišiel z mediálneho prostredia, kde pôsobil v agentúre SITA na pozícii redaktora. V rámci doktorandského štúdia politických vied sa zaoberal komentovaním politického diania pre slovenské a zahraničné médiá. Je absolventom politológie na Filozofickej fakulte Univerzity Komenského v Bratislave. Aktuálne zodpovedá za PR a komunikáciu a je aj hovorcom spoločnosti Lidl.

Vyjadrenie poroty:  Nie je jednoduché posilňovať pozíciu pre firmu, ktorá sa nachádza v segmente pod neustálou paľbou kritiky, hrozbou vysokých pokút a najmä nekompromisného hodnotenia zákazníkov. Napriek tomu sa to práve aj vďaka vytrvalému budovaniu kvalitného PR tohtoročnej PR osobnosti dari. Kreativita v projektoch, silná pozícia v sociálnych médiách, posilnenie pozície v naprieč všetkými segmentami zákazníkov vrátane tých najnáročnejších a hlavne kontinuálny rast dôveryhodnosti si zaslúžia oceniť.“

 

Zdroj: rm

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. november 2024 12:27