Porota udelila 5 prvých miest, 9 druhých miest a 8 tretích miest.
Celkovo bolo do 6. ročníka súťaže PROKOP 2015 bolo prihlásených 80 projektov v 11 kategóriách. Do súťaže svoje projekty prihlásilo 6 členských agentúr APRSR, 18 agentúr z oblasti PR, marketingu a digitálnych agentúr a 5 subjektov zo strany klientov a 1 subjekt verejnej správy.
A HLAVNÉ KATEGÓRIE |
|
| |
Ocenenie | Agentúra | Názov projektu | Zadávateľ |
A. Corporate Communications |
| ||
1. miesto | SKPR Strategies | AMAZing job | AMAZON |
|
|
|
|
B. Business To Business PR |
| ||
2. miesto | AMI Communications Slovakia | Môže byť ekologická mobilita dostupná? | ŠKODA AUTO Slovensko |
|
|
|
|
C. Business to Consumer PR |
| ||
2. miesto | SEESAME Communication Experts | Ceresit Kampaň proti vlhkosti v domácnosti | Henkel Slovensko |
3. miesto | Lidl Slovenská republika | Kuchyňa Lidla | Lidl Slovenská republika |
3. miesto | PR Clinic | Kyslík (O2) pre deti (Čo sa skrýva v elektronickej faktúre) | O2 Slovakia |
|
|
|
|
D. Community Relations |
| ||
2. miesto | Lidl Slovenská republika | Ekohra – myslite EkoLogicky | Lidl Slovenská republika |
2. miesto | Webster, s.r.o. | Druhý krok | GSK Slovensko |
|
|
|
|
E. Internal Communications |
| ||
2. miesto | Volkswagen Slovakia, a.s. | Firemná kultúra: My sme Volkswagen Slovakia | Volkswagen Slovakia, a.s. |
|
|
|
|
ŠPECIÁLNE KATEGÓRIE |
|
| |
| Agentúra | Názov projektu | Zadávateľ |
A. Best Media Placement / Effective Communication |
| ||
2. miesto | PR Clinic | EXPO Slovensko 2015 | EXPO |
3. miesto | SEESAME Communication Experts | Blogeri On the Move | IKEA |
|
|
|
|
B. Digitálne PR |
| ||
1. miesto | Lukash | Fér: Cesty Jakuba Ptačina | O2 Slovakia |
2. miesto | TRIAD pre O2 | O2 Vianoce bez ošiaľu | O2 Slovakia |
3. miesto | PS:Digital | Každý sa môže stať otrokom aj dnes | Brániť sa oplatí Slovensko, o.z. a Ministerstvo vnútra SR |
3. miesto | Wiktor Leo Burnett | Orange Kanadské žartíky | Orange |
|
|
|
|
C. Regional Community Relations |
| ||
1. miesto | 1st CLASS AGENCY | Šariš MY SME VÝCHOD | Pivovary Topvar |
3. miesto | Krajská organizácia cestovného ruchu Turizmus regiónu Bratislava | Objavuj poklady bratislavského regiónu | BSK |
|
|
|
|
D. Event PR |
| ||
1. miesto | 1st CLASS AGENCY | Kozel Deň starých parťákov | Pivovary Topvar |
|
|
|
|
E. Vládne a politické PR |
| ||
3. miesto | PR Clinic | EXPO Slovensko 2015 | EXPO |
|
|
|
|
F. Spoločenská zodpovednosť, filantropia a PR pre neziskové organizácie |
| ||
1.miesto | PS:Digital | Každý sa môže stať otrokom aj dnes | Brániť sa oplatí Slovensko, o.z. a Ministerstvo vnútra SR |
2.miesto | Webster, s.r.o. | Druhý krok | GSK Slovensko |
2.miesto | Telekom v spolupráci s EFFETA – Stredisko sv. Františka Saleského | Nauč sa posunok, aby sme si rozumeli | Telekom v spolupráci s EFFETA – Stredisko sv. Františka Saleského |
3.miesto | PR Clinic | Kyslík (O2) pre deti (Čo sa skrýva v elektronickej faktúre) | O2 Slovakia |
ČESTNÉ UZNANIA
1.
Čestné uznanie poroty za prínos k zvyšovaniu kvality regionálnych aktivít.
Black Apple - Vinšpacírka, 1 mesto, 1 deň, 100 chutí - Cech hostinských Banská Bystrica
2.
Čestné uznanie za projekt, ktorý ťažil z netradičného spojenia volieb, akademických vedomostí a PR prostriedkov, ktoré dokázali málo známy študijný odbor - volebná geografia a akademika fakulty dostať do najsledovanejších slotov médií.
Black Apple – Tibor Madleňák, volebný geograf – Univerzita Mateja Bela Banská Bystrica
3.
Čestné uznanie za unikátne prepojenie komerčnej a charitatívnej aktivity.
PR Clinic – Kyslík (O2) pre deti (Čo sa skrýva v elektronickej faktúre) - O2 Slovensko
4.
Čestné uznanie za entuziastický prístup a osobnú zaangažovanosť k nepopulárnej téme.
PR Clinic - Ľud vs Hazardné hry - Asociácia zábavy a hier a Asociácia prevádzkovateľov videohier
PR OSOBNOSŤ ROKA
Tomáš Bezák, PR manažér a hovorca spoločnosti Lidl.
Do spoločnsoti Lidl prišiel z mediálneho prostredia, kde pôsobil v agentúre SITA na pozícii redaktora. V rámci doktorandského štúdia politických vied sa zaoberal komentovaním politického diania pre slovenské a zahraničné médiá. Je absolventom politológie na Filozofickej fakulte Univerzity Komenského v Bratislave. Aktuálne zodpovedá za PR a komunikáciu a je aj hovorcom spoločnosti Lidl.
Vyjadrenie poroty: „Nie je jednoduché posilňovať pozíciu pre firmu, ktorá sa nachádza v segmente pod neustálou paľbou kritiky, hrozbou vysokých pokút a najmä nekompromisného hodnotenia zákazníkov. Napriek tomu sa to práve aj vďaka vytrvalému budovaniu kvalitného PR tohtoročnej PR osobnosti dari. Kreativita v projektoch, silná pozícia v sociálnych médiách, posilnenie pozície v naprieč všetkými segmentami zákazníkov vrátane tých najnáročnejších a hlavne kontinuálny rast dôveryhodnosti si zaslúžia oceniť.“
Zdroj: rm