StoryEditor

Budiš sa spojil s kuriérskou službou Švihaj Šuhaj

16.09.2015, 11:30
V nadväznosti na retro kampaň Budišu s cyklistom tak vznikol nový priestor na netradičný branding vo forme mobilnej outdoorovej reklamy.

Idea produktovej podpory – zabezpečenia pitného režimu cyklokuriéra Švihaj Šuhaj - vznikla ako priama nadväznosť na úspešnú retro kampaň Budiš s retro cyklistom v hlavnej úlohe. V rámci kampane pre rok 2015 Budiš rozdával 101 bicyklov. Prvotná idea spájať Budiš so športom, najmä cyklistikou však získala nový rozmer. Vznikol tak jediný svojho druhu- Budiš Donky bicykel, ktorý bude počas jedného roka brázdiť bratislavské ulice, najmä v mestskej časti Staré mesto,“ približuje myšlienku Vladimír Krescanko, brand manager Budiš. 

Cieľom tohto netradičného brandingu je, podľa jeho slov,  vytvoriť efektívnu formu mobilnej outdoorovej reklamy, ktorá by pôsobila najmä na šírenie povedomia o značke. Cieľovou skupinou projektu sú nielen mladí, ale najmä osoby, ktoré vyhľadávajú originálne riešenia a reflektujú na neobvyklé formy reklamy .„ Budiš Donky Bike, to je originalita na kolesách praktického cyklo kuriéra a tiež praktický príklad toho, ako efektívne dostať branding na netradičné miesta,“ dodáva Vladimír Krescanko.

Autorom projektu je PR agentúra Divino.

Zdroj: rm

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
04. máj 2024 04:34