Značka hlási do sveta: "Podeľ sa o radosť! Coca-Cola, ty a …"
Coca-Cola v priebehu mája spustí unikátnu kampaň s názvom Podeľ sa o radosť! Klasické logo na fľašiach Coca-Cola, Coca-Cola light a Coca-Cola Zero nahradia v priebehu tejto kampane najobľúbenejšie krstné mená, prezývky a nežné slovíčka slovenských spotrebiteľov – mladých ľudí vo veku 13-30 rokov.
Podľa vyjadrení spoločnosti ide v Európe o prvú a celosvetovo o najväčšiu personalizovanú produktovú kampaň v histórii a "Coca-Cola tak potvrdzuje svoju pozíciu inovátora v maloobchode."
„Na všetkých pollitrových fľašiach Coca-Cola sa objaví 100 najobľúbenejších slovenských mien, na ostatných baleniach (1l, 1,5l a 2l PET) budú rozmanité oslovenia a prezývky typu miláčik, rocker, kamoš či VIP. Každý si tak môže vybrať osobnú fľašu so svojim menom, alebo obdarovať člena rodiny či kamaráta týmto nevšedným darčekom,“ uviedla ku kampani Kateřina Hladíková, Marketing Activation Manager spoločnosti Coca-Cola.
Slovenská a európska kampaň Podeľ sa o radosť! sa inšpirovala austrálskou kampaňou s menami na plechovkách a fľašiach, ktorá sa realizovala v roku 2011. Tá zaznamenala veľký záujem mladých Austrálčanov a bola ocenená radom marketingových cien.
Podeľ sa o radosť! má povzbudiť slovenských spotrebiteľov, aby si ešte viac užívali chvíle strávené s priateľmi a rodinou. Kampaň bude sprevádzaná novou digitálnou platformou www.podelsaoradost.com, kde si používatelia budú môcť pomenovať virtuálnu plechovku Coca-Cola a zdieľať ju so svojimi priateľmi na sociálnych sieťach. Na stránkach budú dostupné nielen všetky informácie o kampani, ale aj prehľad plánovaných sprievodných akcií, ktoré sa budú na Slovensku konať. Priestor bude aj pre záznamy „zážitkov“, o ktoré sa spotrebitelia podelia so svetom.
Kampaň na Slovensku podporia rozsiahle marketingové aktivity, TV reklama, outdoorová kampaň, online podpora a sprievodné akcie. V priebehu nich budú môcť spotrebitelia získať od hostesiek osobnú personalizovanú plechovku Coca-Cola s menom, ktoré si sami navrhnú.
Zdroj: mia