StoryEditor

Rozhovor: Prečo bude Budiš a Šofocola na Bažant Pohode

01.06.2015, 11:55
Budiš bude hlavným partnerom Bažant Pohody. Prečítajte si, prečo sa spojil s týmto festivalom.

Budiš bude hlavným partnerom festivali Bažant Pohoda 2015. Marketingový riaditeľ spoločnosti Slovenské pramene a žriedla Patrik Purgiňa v krátkom rozhovore pre Stratégie vysvetľuje, prečo sa spojili s Bažant Pohodou.

 

 

 

Čo vás motivovalo vstúpiť na festival Bažant Pohoda so značkami Budiš a Šofocola?

Partnerstvo s festivalovými podujatiami je dlhodobo dôležitou súčasťou marketingu viacerých našich nealko značiek. Spolupráca s Bažant Pohodou je len ďalším stupňom tejto stratégie. Tento event je pre veľa návštevníkov jedným z top zážitkov leta. Tešíme sa, že budeme tam, kde vibruje toľko pozitívnych emócií.

S tímom Bažant Pohody sme v minulosti komunikovali pri viacerých iných projektoch. Vedeli sme, že majú záujem nájsť zo segmentu nealko partnera s prívlastkom hlavný. Taký tu dlhodobo nebol. Dali sme im vedieť, že sme pripravení sa ním stať so značkou Budiš. Keďže vždy preferujeme exkluzivitu v nealko segmente, na festivale sa budú predávať aj iné naše značky.

 

Aké ciele s týmto krokom spájate?

Profil návštevníkov festivalu je jedinečný. Máme o túto cieľovú skupinu záujem a chceli sme sa k nej dostať čo najbližšie.

 

Ako konkrétne sa chcete prezentovať na festivale, aké aktivity plánujete?

Nechceme sa na emóciách návštevníkov iba priživovať. Budeme ich spolutvorcom, preto sme sa stali jedným z hlavných partnerov. Súvisí s tým nielen „náš“ Budiš stage (na ktorom vystúpia viaceré skvelé domáce i zahraničné kapely), ale aj iné doplnkové aktivity. K Budišu vždy patrila zábava. Ostatné naše značky sa rady pridajú.

 

Na Bažant Pohode bola dlhé roky Kofola a Rajec. Aké je to spojiť sa s festivalom po konkurencii? Ako sa plánujete odlíšiť, v čom chcete byť iní?

Všade, kde sa stávame novým partnerom, striedame priamu konkurenciu, nielen na Bažant Pohode. Je to dané šírkou portfólia značiek spoločnosti Slovenské pramene a žriedla. Pre veľa inak zameraných eventov je našou nosnou značkou napríklad Zlatá studňa, Fatra či Gemerka alebo Šofocola.

Kofolu a úroveň jej marketingu rešpektujeme, ale v prvom rade sa pozeráme na seba, na naše hodnoty značiek. Som presvedčený, že budeme prínosným partnerom festivalu, ktorý je pre desiatky tisíc ľudí tým najlepším na Slovensku.

 

Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.

 

 

 

 

 

Zdroj: rm

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. apríl 2024 02:08