HNonline Evita Dia eRUN.sk Mediweb MAFRA Slovakia Predplatné Inzercia + viac
Strategie.sk
Strategie na Facebooku Strategie na Twitteri Strategie na LinkedIn

Boris Kollár: Predávam Fun rádio

Nechce, aby ho viac obviňovali, že rádio využíva na politickú kampaň.
Zdroj: 
A A A

Boris Kollár kúpil Fun rádio ešte v roku 1999. V súčasnosti, krátko po tom, čo sa jeho strana Sme rodina dostala do parlamentu, pre HN televíziu priznáva: "Rozhodol som sa, že predávam rádio. Už mám dosť toho, ako ma neustále obviňujú, že zneužívam rádio na svoju politickú kampaň." Viac podrobností neprezradil.

Fun rádio začalo vysielať ako prvé komerčné rádio v roku 1990. Najskôr to bolo štyri hodiny denne, neskôr sa vysielanie predĺžilo na dvanásť a nakoniec na dvadsaťštyri hodín denne. V roku 1 999 ho kupuje podnikateľ Boris Kollár, ktorý je jeho majiteľom dodnes. Šéfom Fun rádia je Patrik Ziman, ktorý je zároveň od októbra 2014 aj prezidentom Asociácie nezávislých rozhlasových a televíznych staníc (ANRTS).

Patrik Ziman pre Stratégie na margo predaja Fun rádia zareagoval: " Predaj rádia je otázkou akcionárov. Myslím si, že ak sa Boris Kollár chce venovať politike na sto percent, je to iba logické riešenie, ktoré ja v tomto kontexte len vítam." Na otázku či sa nájde kupec, šéf Fun rádia odpovedal, že s najväčšou pravdepodobnosťou to bude otázka ceny. "Pokiaľ však Boris Kollár takéto vyhlásenie povedal pred médiami, určite pozná aj ďalšie kroky", dodal Patrik Ziman.

Fun rádio je podľa výsledkov prieskumu MML - TGI tretím najpočúvanejším rádiom po Rádiu Expres a Rádiu Slovensko. Zároveň druhým najpočúvanejším komerčným rádiom. Podľa MML-TGI Fun rádio denne počúva viac ako 500 000 poslucháčov.