HNonline Evita Dia eRUN.sk Mediweb MAFRA Slovakia Predplatné Inzercia + viac
Strategie.sk
Strategie na Facebooku Strategie na Twitteri Strategie na LinkedIn

Brejk končí. Prichádza Break

Pánsky magazín Brejk z portfólia vydavateľstva News and Media Holding, je po mesačníku EMMA ďalším titulom, ktorý prichádza na trh vo vynovenej verzii.
Zdroj: 
red
A A A

Podľa informácii vydavateľstva News and Media Holding bude mesačník Brejk vychádzať od čísla 11/2015 pod upraveným názvom BREAK. Súčasťou zmeny názvu je aj vynovený dizajn, nový obsah a zmenený formát. Ako sme už informovali, vynovený mesačník bude vychádzať pod vedením nového šéfredaktora Petra ŠARKANA Nováka.

 

Break v novom redizajne vychádza v pondelok 26. októbra 2015. Nová titulka je diametrálne odlišná od tých, na ktoré boli čitatelia zvyknutí. Je na nej hokejista Marián Hossa, s ktorým robil rozhovor moderátor Marcel Forgáč.

 

Novák prirovnal redizajn časopisu ku kvalitnej reštaurácii. „Mal som vynoviť zabehnutú reštauráciu na dobrej adrese. Stále má síce svojich štamgastov, ktorým tu chutí, ale pozdĺž celej ulice ich lákajú nové vône a svetlá iných putík. Môj notes sa rýchlo zaplnil úlohami: vyvetrať, vymaľovať, priniesť nový nábytok, zohnať šikovný personál so skúsenosťami aj s ambíciami a pripraviť nový jedálny lístok. Úplne nový, úplne iný,“ píše vo svojom prvom editoriáli.

 

 

Zdroj: ABC SR.

 

 

Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.