StoryEditor

JOJ Group po štarte WAU mení obchodný model

26.03.2013, 08:46
Poznáme aktuálny reklamný pomer staníc skupiny JOJ group i termín zverejňovania peoplemetrových dát novej stanice.

Podľa našich informácií bude od prvého mája možné nakupovať na WAU reklamný priestor podriadený obchodnými podmienkami odklonu 1 % investícii na úkor stanice PLUS. Tento pomer bude možné individuálne navýšiť, vždy na úkor investície do PLUS.

Oficiálny reklamný pomer medzi troma stanicami skupiny JOJ tak je 88:11:1 (JOJ:PLUS:WAU). Doteraz bola JOJka s PLUSkou v pomere 88:12.

 

Tretia stanica JOJ group bude zahrnutá aj do peoplemetrového prieskumu sledovanosti v paneli PMT, pričom jej dáta budú prístupné od 1. 5. 2013.

 

Ženská WAU odštartuje s pokrytím domácností cca 75 %. Od začiatku bude šírená cez pozemné vysielače DVB-T, väčšinu káblových a satelitných operátorov, čím sa veľmi rýchlo dorovná pokrytiu TV JOJ a PLUS.

 

Televízia WAU s claimom „Po čom ženy túžia“ cieli na mladé, moderné a mestské ženy (prípadne moderných mužov). V programe sľubuje pre divákov i zadávateľov premiéry a novinky, zo žánrov najmä doku reality a reality show, lifestylové magazíny i nové pôvodné formáty.

 

WAU, tretia stanica JOJ group, zameraná prevažne na ženy, štartuje vysielanie 15. apríla. Viac informácií nájdete v našich správach.

Štartuje televízia WAU. Kompletné informácie nájdete tu

Prečo práve televízia WAU? Chce ju trh, tvrdí Joj

Zdroj: mia

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
09. máj 2024 00:28