StoryEditor

Prečo práve televízia WAU? Chce ju trh, tvrdí Joj

18.03.2013, 16:58
Čo hovoria na novú stanicu a konkurenčné nastavenie František Borovský a šéf obchodu Martin Heržo.

Televízia Joj v tlačovej správe komunikovala, prečo sa rozhodla spustiť televíziu WAU. "Spustenie novej stanice zameranej na mladšie ženy je dôsledkom dopytu trhu zo strany zadávateľov a mediálnych agentúr," uviedol riaditeľ obchodu TV Joj Martin Heržo.

Nová televízia WAU môže byť porovnávaná s Doma, ktorá ma tiež dominantne ženského diváka. "Chceme sa výrazne odlíšiť od konkurencie, ktorá na svojej ženskej stanici oslovuje skôr starších divákov, našou prioritou sú reklamne atraktívnejšie mladé ženy," tvrdí generálny riaditeľ TV Joj František Borovský.

Heržo dodal, že Joj Group "oslovuje širokú cieľovú skupinu z pohľadu svojho zásahu a ak chce z dlhodobého pohľadu dosiahnuť popredné miesto na trhu, bezpodmienečne k tomu potrebuje silnú ženskú cieľovú skupinu".

WAU avizuje program, ktorý budú tvoriť väčšinou premiéry a novinky.

Zdroj: ik

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
06. máj 2024 19:49