Vypredanosť televízií, to považujú mediálne agentúry za najväčšiu udalosť roka 2015. Znamená to, že ak by ste si chceli kúpiť mediálny priestor pre vašu televíznu kampaň, máte takpovediac smolu. Televízie na Slovensku nemajú pre vás voľné miesto. Pozrite si anketu, čo podľa mediálnych agentúr zahýbalo trhom najviac.
1. Čo považujete za Top udalosť roka 2015 (v biznise a celkovo na reklamnom mediálnom trhu)?
Juraj Máťuš
buying director
Unimedia
1. TOP udalosť roku 2015 je podľa mňa vypredanosť mediálneho priestoru, previs dopytu nad ponukou.
2. Zvrat je jasný, a to neschopnosť mediálneho trhu absorbovať dopyt od zadávateľov a prakticky kritická situácia v oblasti plánovania a dodávania kampaní. To je zvrat, ktorý priniesol tento rok. A naplno sa to prejavilo v podstate vo väčšej časti roka.
Braňo Polák
CEO
Starmedia Co
1. Vypredanosť komerčných televízií po väčšine roka ako zdroj budúcoročného rastu cien mediálneho priestoru a azda aj celkového objemu trhu.
2. Nič kľúčové mi nenapadá, aj keď zaujímavých udalostí bolo určite viacero.
Tomáš Gregor
CEO
Digiline
1. Top udalosťou je pre mňa uvedenie “autopilot feature” do áut Tesla. Ide o implementáciu umelej inteligencie, ktorej sa môžu ľudia doslova dotknúť a zažiť tak, čo znamená byť nahradený strojom. Je to signál vývoja biznisu v najbližších rokoch a zvlášť v oblasti online technológií a médií.
2. Vytvorenie mediálneho holdingu News and Media Holding, ktorý pod seba koncentruje portály Atlas.sk, Pluska.sk, Centrum.sk, Aktualne.sk, Etrend.sk a následné vytvorenie mediálnej agentúry Media and Digital Services.
Michal Teplica
CEO
Media and Digital Services
1. Súdiac reakcie trhu, potom pravdepodobne vznik našej agentúry.
2. Nerovováhu na TV trhu a s tým spojenú vypredanosť. Kedže sa jedná o kľúčový mediatyp, tento jav ovplyvňuje potenciál celého segmentu.
Zdroj: red.