StoryEditor

Mediálne agentúry a rok 2015: Najväčšou udalosťou je vypredanosť televízií (anketa)

28.12.2015, 11:00
Zhodujú sa predstavitelia najväčších mediálnych agentúr. Pozrite si, čo považujú za najväčší zlom v roku 2015.

Vypredanosť televízií, to považujú mediálne agentúry za najväčšiu udalosť roka 2015. Znamená to, že ak by ste si chceli kúpiť mediálny priestor pre vašu televíznu kampaň, máte takpovediac smolu. Televízie na Slovensku nemajú pre vás voľné miesto. Pozrite si anketu, čo podľa mediálnych agentúr zahýbalo trhom najviac.

Anketa:

1. Čo považujete za Top udalosť roka 2015 (v biznise a celkovo na reklamnom mediálnom trhu)?

2. Aký zvrat, kľúčovú udalosť ste zaznamenali vo vašom segmente?

 

Juraj Máťuš

buying director

Unimedia

1. TOP udalosť roku 2015 je podľa mňa vypredanosť mediálneho priestoru, previs dopytu nad ponukou.

2. Zvrat je jasný, a to neschopnosť mediálneho trhu absorbovať dopyt od zadávateľov a prakticky kritická situácia v oblasti plánovania a dodávania kampaní. To je zvrat, ktorý priniesol tento rok. A naplno sa to prejavilo v podstate vo väčšej časti roka. 

 

 

Braňo Polák

CEO

Starmedia Co

1. Vypredanosť komerčných televízií po väčšine roka ako zdroj budúcoročného rastu cien mediálneho priestoru a azda aj celkového objemu trhu.

2. Nič kľúčové mi nenapadá, aj keď zaujímavých udalostí bolo určite viacero.

 

Tomáš Gregor

CEO 

Digiline

1. Top udalosťou  je pre mňa uvedenie “autopilot feature” do áut Tesla. Ide o implementáciu umelej inteligencie, ktorej sa môžu ľudia doslova dotknúť a zažiť tak, čo znamená byť nahradený strojom. Je to signál vývoja biznisu v najbližších rokoch a zvlášť v oblasti online technológií a médií.

2. Vytvorenie mediálneho holdingu News and Media Holding, ktorý pod seba koncentruje portály Atlas.sk, Pluska.sk, Centrum.sk, Aktualne.sk, Etrend.sk a následné vytvorenie mediálnej agentúry Media and Digital Services. 

 

 

Michal Teplica

CEO

Media and Digital Services

1. Súdiac reakcie trhu, potom pravdepodobne vznik našej agentúry.

2. Nerovováhu na TV trhu a s tým spojenú vypredanosť. Kedže sa jedná o kľúčový mediatyp, tento jav ovplyvňuje potenciál celého segmentu. 

 

Zdroj: red.

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
02. máj 2024 18:19