HNonline Evita Dia eRUN.sk Mediweb MAFRA Slovakia Predplatné Inzercia + viac
Strategie.sk
Strategie na Facebooku Strategie na Twitteri Strategie na LinkedIn

Na trh časopisov pre ženy prišla Lenna

Na trhu je nový lifestylový mesačník pre ženy Lenna. Konkurovať mu budú Emma, Eva a Evita.
Zdroj: 
red
A A A

Včera 14. januára sa dostal do predaja nový lifestylový mesačník Lenna. Časopis vychádza vo vydavateľstve A – IMZ ako prvý pravidelný titul, inzertné a mediálne zastúpenie spolu s niektorými ďalšími činnosťami zabezpečuje vydavateľstvo Bauer Media SK.

 

 

Titul, ktorý tvorí redakcia okolo šéfredaktorky Miriam Andrisovej, vychádza v náklade 30.000 kusov s cenou 1,99 EUR. Cieľovou skupinou sú ženy 30+. Predaj je podporený reklamou v televízii, rozhlase, printe a ostatnými marketingovo-komunikačnými cestami.

 

Nový lifestylový mesačník Lenna bude ponúkať svojim čitateľkám módne trendy, kozmetické tipy a publicistické témy plné príbehov, vzťahov a aktuálnych tém. Veľký podiel titulu tvoria poradenské stránky venujúce sa zdraviu, rodičovským otázkam, dizajnu a kulináriu. Osobitnou časťou sú tipy na nákupy, koučing a rozhovory s odborníkmi.

 

Ako sa pre Stratégie vyjadril Jozef Bajo, konateľ spoločnosti Bauer Media SK, klasickú kompletnú online ponuku v tejto chvíli vydavateľstvo nebude realizovať. O zaradení nového titulu do systému overovania nákladov periodickej tlače (ABC SR) sa bude ešte vydavateľstvo rozhodovať, zatiaľ ho do systému merania nezaradilo.

 

Ďalšie číslo bude v predaji od 12.02.2016.