StoryEditor

Slováci trávia dve a pol hodiny denne pozeraním najväčších televízií

01.06.2012, 16:51

Najviac času – až hodinu denne – sledujeme Markízu. Pozrite si kompletné výsledky.

Každý človek starší ako 12 rokov strávi denne presne 155 minút sledovaním televíznych staníc patriacich do rodiny Markízy, Joj, RTVS a TA3. Vyplýva to z peoplemetrového merania PMT/TNS, ktorého výsledky priniesli májové Stratégie.

Údaj vychádza z priemeru za rok 2011. Do výsledného času sú započítané slovenské stanice zapojené do peoplemetrového merania – čo bola v minulom roku Jednotka, Dvojka, Trojka, Markíza, Doma, Joj, Pluska a TA3.

Najviac času – vyše hodinu denne – trávia ľudia sledovaním Markízy. Jojke venujú necelú trištvrte hodinu a Jednotke vyše 20 minút.

Viac informácií o vývoji mediálneho trhu za posledný rok nájdete v prílohe Mediálne agentúry a médiá 2012. Je súčasťou májových Stratégií, ktoré sú práve v predaji.

Zdroj: Ivan Krasko

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. november 2024 09:22