Najviac času – až hodinu denne – sledujeme Markízu. Pozrite si kompletné výsledky.
Každý človek starší ako 12 rokov strávi denne presne 155 minút sledovaním televíznych staníc patriacich do rodiny Markízy, Joj, RTVS a TA3. Vyplýva to z peoplemetrového merania PMT/TNS, ktorého výsledky priniesli májové Stratégie.
Údaj vychádza z priemeru za rok 2011. Do výsledného času sú započítané slovenské stanice zapojené do peoplemetrového merania – čo bola v minulom roku Jednotka, Dvojka, Trojka, Markíza, Doma, Joj, Pluska a TA3.
Najviac času – vyše hodinu denne – trávia ľudia sledovaním Markízy. Jojke venujú necelú trištvrte hodinu a Jednotke vyše 20 minút.
Viac informácií o vývoji mediálneho trhu za posledný rok nájdete v prílohe Mediálne agentúry a médiá 2012. Je súčasťou májových Stratégií, ktoré sú práve v predaji.
Zdroj: Ivan Krasko