StoryEditor

Úspešné Stratégie expandujú do Česka. Vzniká Mediahub.cz

28.05.2015, 14:08
MAFRA Slovakia v júni spúšťa mediálny server Mediahub.cz, ktorý nadviaže na úspech slovenského webu strategie.sk a mesačníka Stratégie.

Výborná návštevnosť, aktívna komunita i zvyšovanie voľného predaja sú dôvody prečo sa vydavateľstvo MAFRA Slovakia rozhodlo expandovať do Česka. V júni spúšťa mediálny server Mediahub.cz, ktorý sa bude venovať primárne médiám a masovej komunikácii a nadviaže na úspech slovenského webu strategie.sk a mesačníka Stratégie.

„Vďaka redizajnu a ešte kvalitnejšiemu obsahu sa nám podarilo zvýšiť predaj magazínu a teraz sa chceme zamerať aj na web, ktorý rýchlo rastie a vidíme v ňom obrovský potenciál,“ vysvetľuje Petra Ševčíková, šéfredaktorka magazínu.

Slovenský web, ktorý je zaostrený na médiá, marketing a reklamu, dosahuje historicky najlepšie výsledky. Napríklad v januári ho čítalo skoro 165-tisíc ľudí. Ide o číslo, ktoré sa nepodarilo dosiahnuť žiadnemu slovenskému konkurentovi – teda webom, ktoré sa zameriavajú ma médiá, reklamu či marketing.

Aj vďaka týmto úspechom sa vydavateľstvo púšťa do podobného projektu v susednom Česku. Web zameraný na médiá Mediahub.cz bude sledovať dianie, trendy a novinky na mediálnom trhu v Česku aj v okolitých krajinách.

Na projekt si MAFRA Slovakia najala dvoch skúsených novinárov. Zdeňka Strnada, ktorý prispieval do časopisov ako Reflex, Stratégie, či Rádio BBC, a Leoša Kyšu, ktorý má pracovné skúsenosti z Hospodářských novín, časopisu Týden, Inštinktu a TV Barrandov. Na projekte sa podieľa aj šéf Stratégie.sk Ivan Krasko. Web bude obsahovo aj personálne ťažiť zo spolupráce medzi českou a slovenskou verziou.

„Sme silná značka a často voľba číslo jeden pre odborníkov v tejto brandži,“ vysvetľuje Ivan Krasko, šéfredaktor webu Stratégie.sk. Výborné výsledky podľa neho prináša aj úzke prepojenie so špecializovaným spravodajsko-ekonomickým serverom HNonline.sk.

Za minulý rok čítalo stránku Stratégie.sk priemerne okolo 85-tisíc ľudí a rástla o vyše 30 percent, pričom hlavný konkurent medziročne klesal. Tento rok je priemer už viac ako 120-tisíc unikátnych čitateľov (január až apríl) a web je lídrom vo svojom segmente.

MAFRA Slovakia vydáva Hospodárske noviny a odborné tituly Stratégie, Zdravotnícke noviny, Fit život, Diabetik, RUN, Obchod a Horeca, prevádzkuje ekonomické a finančné portály Hnonline.sk, AAAdopyt.sk a organizuje podujatia pre odbornú verejnosť. Vydavateľstvo pôsobí na slovenskom trhu od roku 1992. K 1.1.2015 zmenilo názov z ECOPRESS, a.s. na MAFRA Slovakia, a.s.

 

Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.

Zdroj: MAFRA Slovakia

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 19:40