Agentúra Creo Young & Rubicam sa rozhodla posilniť svoje digitálne oddelenie, ktoré doteraz fungovalo v menšom meradle. Doteraz ho dopĺňali externí dodávatelia, po novom agentúra prijala päť nových ľudí.
Konkrétne do digitálneho oddelenia nastúpili Šimon Škoviera, ktorý prišiel z Core4 na pozíciu Digital Creative Director, Tomáš Krajčík z Made by Vaculik ako Digital Art Director, Jaroslav Horváth z Triadu Advertising ako Social Media Manager, Matej Dubovec z SCR ako Senior Digital Designer a Jurij Vinarčík z Websupportu na pozíciu Digital Team Leader.
"Ambícia robiť digitál naplno so samostatným tímom tu bola dlhšie a definitívne sa ju podarilo naplniť akvizíciou Slovenskej sporiteľne, pre ktorú po novom zastrešujeme väčšiu časť digitálnej komunikácie ako správu sociálnych sietí a Facebook profilu," povedali pre Stratégie zástupcovia agentúry.
Pre Slovenskú sporiteľňu agentúra už vyše desať rokov pripravuje ATL kampane, poznať jej prácu môžete aj z televíznych spotov s mladou rodinou. Momentálne sa bude starať aj o jej digitálnu komunikáciu, o ktorú sa sčasti naďalej delí i s agentúrou core4/tell it online.
Digitálny tím funguje v agentúre od apríla.
V minulosti agentúra pripravovala aj ATL kampane pre O2 až do času, keď sa operátor rozhodol spravovať kreativitu sám interne.
Čítejte tiež:
- Stratégie tipovali, ktoré reklamy vyhrajú na Zlatom klinci. Creo Young & Rubicam získal Grand prix
- Zuno banka si vytvára kreativitu sama
Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.
Zdroj: eb.