Creo Young & Rubicam získal Grand prix na Zlatom klinci
StoryEditor

Creo Young & Rubicam si vytvára digitálne oddelenie

21.05.2015, 13:42
Digitálny tím posilnili piati ľudia z konkurenčných agentúr. Pozrite si mená.

Agentúra Creo Young & Rubicam sa rozhodla posilniť svoje digitálne oddelenie, ktoré doteraz fungovalo v menšom meradle. Doteraz ho dopĺňali externí dodávatelia, po novom agentúra prijala päť nových ľudí.

Konkrétne do digitálneho oddelenia nastúpili Šimon Škoviera, ktorý prišiel z Core4 na pozíciu Digital Creative Director, Tomáš Krajčík z Made by Vaculik ako Digital Art Director, Jaroslav Horváth z Triadu Advertising ako Social Media Manager, Matej Dubovec z SCR ako Senior Digital Designer a Jurij Vinarčík z Websupportu na pozíciu Digital Team Leader.

"Ambícia robiť digitál naplno so samostatným tímom tu bola dlhšie a definitívne sa ju podarilo naplniť akvizíciou Slovenskej sporiteľne, pre ktorú po novom zastrešujeme väčšiu časť digitálnej komunikácie ako správu sociálnych sietí a Facebook profilu," povedali pre Stratégie zástupcovia agentúry.

Pre Slovenskú sporiteľňu agentúra už vyše desať rokov pripravuje ATL kampane, poznať jej prácu môžete aj z televíznych spotov s mladou rodinou. Momentálne sa bude starať aj o jej digitálnu komunikáciu, o ktorú sa sčasti naďalej delí i s agentúrou core4/tell it online. 

Digitálny tím funguje v agentúre od apríla

V minulosti agentúra pripravovala aj ATL kampane pre O2 až do času, keď sa operátor rozhodol spravovať kreativitu sám interne

Čítejte tiež:

 

Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.

 

 

 

Zdroj: eb.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. apríl 2024 14:40