Dnes si Stratégie zobrali na mušku kategórie Interactive&Online a Kampaň z národnej súťaže Zlatý klinec.
Vytypovať, ktoré práce by si mohli už tento piatok odniesť kov v tvare klinca, bolo náročnejšie ako v kategóriách Print či OOH. I keď počtom prihlásených prác kategória Interactive&Online prevyšuje ostatné, vybrať top práce bolo v tomto prípade zložitejšie. Pozrite si naše tipy.
Kampaň
Agentúra: Creo Young & Rubicam
Klient: Hyundai Motor Slovakia
Nevtieravým spôsobom odkomunikované benefity produktu na správnom mieste v správny čas. V tomto prípade značka vyťazila z dobročinnosti maximum. Čo v prípade sponzoringu či charity vidíme málokedy. Práca, s ktorou sa nesie i pochvala z centráli v USA, by si rozhodne zaslúžila pozornosť poroty i na Slovensku. Za zmienku stojí i rozpočet, ktorý bol do projektu investovaný - 7000 eur.
Agentúra: MADE BY VACULIK
Klient: Raiffeisen banka
Táto kampaň perfektne trafila svoju cieľovku, zároveň po vizuálnej i zvukovej stránke príjemne vyruší počas typického reklamného brejku. Vytknúť by sa dala iba azda dĺžka televízneho spotu, ktorý presiahol v súčasnosti odporúčaných 20 sekúnd.
Agentúra: Respect APP
Klient: Brani Gröhling
Táto práca splnila svoj cieľ - rozpútať diskusiu v spoločnosti. Možno by bolo lepšie, ak by prácu potiahli ešte o jeden krok ďalej a technologicky viac vycibrili. Šance by tak mohla mať i v Online kategórii. V tomto prípade ide o kampaň, ktorá má skvelý sociálny záber. Shortlist je určite zaslúžený.
Interactive & Online
Agentúra: MADE BY VACULIK
Klient: Tesco
Nenásilné prepojenie ľudí s produktom. Veľmi dobrý spôsob, ako dostať konkrétne produkty k ľuďom, opäť výborne trafená cieľovka. Vhodne zvolené i herecké obsadenie.
Agentúra: Zaraguza
Klient: Kníhkupectvo Martinus
V tejto práci nejde síce o nový nápad, oceňujeme však technologické prevedenie. Milý spôsob, ako zapojiť cieľovku, ktorá je v tomto prípade naozaj široká. Martinus vo svojich kampaniach tradične nezabúda na konečný krok - zbierať kontakty.
Agentúra: digitask
Klient: Nay
Veľmi pekný spôsob inbound marketingu, práca má celospoločenský význam - čistenie prostredia, falošné titulky sú dobrým spôsobom, ako vyvolať záujem.
Agentúra: TRIAD Advertising
Klient: Velkopopovický Kozel
Kvalitné technologické prevedenie tradične z dielne TRIADu. Oceňujeme, ako kampaň zužitkovala princíp nástroja Facebooku, ktorý sa u nás nevyužíva - rozdávanie kupónov so zľavou. Výsledky by mohli ukázať, že toto riešenie je efektívne.
Všetky prihlásené práce si môžete pozrieť na zlatyklinec.sk. Už zajtra budú známe shortlisty.
Zdroj: eb.