StoryEditor

Naše tipy na Zlaté klince

13.05.2015, 15:32
Pozrite si náš výber najlepších prác v kategórii Interactive&Online a Kampaň.

Dnes si Stratégie zobrali na mušku kategórie Interactive&Online a Kampaň z národnej súťaže Zlatý klinec.

Vytypovať, ktoré práce by si mohli už tento piatok odniesť kov v tvare klinca, bolo náročnejšie ako v kategóriách Print či OOH. I keď počtom prihlásených prác kategória Interactive&Online prevyšuje ostatné, vybrať top práce bolo v tomto prípade zložitejšie. Pozrite si naše tipy. 

 

 

 

 

Kampaň

Agentúra: Creo Young & Rubicam

Klient: Hyundai Motor Slovakia

Nevtieravým spôsobom odkomunikované benefity produktu na správnom mieste v správny čas. V tomto prípade značka vyťazila z dobročinnosti maximum.  Čo v prípade sponzoringu či charity vidíme málokedy. Práca, s ktorou sa nesie i pochvala z centráli v USA, by si rozhodne zaslúžila pozornosť poroty i na Slovensku. Za zmienku stojí i rozpočet, ktorý bol do projektu investovaný - 7000 eur.  

 

Agentúra: MADE BY VACULIK

Klient: Raiffeisen banka

Táto kampaň perfektne trafila svoju cieľovku, zároveň po vizuálnej i zvukovej stránke príjemne vyruší počas typického reklamného brejku. Vytknúť by sa dala iba azda dĺžka televízneho spotu, ktorý presiahol v súčasnosti odporúčaných 20 sekúnd. 

 

Agentúra: Respect APP

Klient: Brani Gröhling

Táto práca splnila svoj cieľ - rozpútať diskusiu v spoločnosti. Možno by bolo lepšie, ak by prácu potiahli ešte o jeden krok ďalej a technologicky viac vycibrili. Šance by tak mohla mať i v Online kategórii. V tomto prípade ide o kampaň, ktorá má skvelý sociálny záber. Shortlist je určite zaslúžený.  

 

Interactive & Online

Agentúra: MADE BY VACULIK

Klient: Tesco

Nenásilné prepojenie ľudí s produktom. Veľmi dobrý spôsob, ako dostať konkrétne produkty k ľuďom, opäť výborne trafená cieľovka. Vhodne zvolené i herecké obsadenie.

 

Agentúra: Zaraguza

Klient: Kníhkupectvo Martinus

V tejto práci nejde síce o nový nápad, oceňujeme však technologické prevedenie. Milý spôsob, ako zapojiť cieľovku, ktorá je v tomto prípade naozaj široká. Martinus vo svojich kampaniach tradične nezabúda na konečný krok - zbierať kontakty. 

 

Agentúra: digitask

Klient: Nay

Veľmi pekný spôsob inbound marketingu, práca má celospoločenský význam - čistenie prostredia, falošné titulky sú dobrým spôsobom, ako vyvolať záujem. 

 

Agentúra: TRIAD Advertising

Klient: Velkopopovický Kozel

Kvalitné technologické prevedenie tradične z dielne TRIADu. Oceňujeme, ako kampaň zužitkovala princíp nástroja Facebooku, ktorý sa u nás nevyužíva - rozdávanie kupónov so zľavou. Výsledky by mohli ukázať, že toto riešenie je efektívne. 

 

Všetky prihlásené práce si môžete pozrieť na zlatyklinec.sk. Už zajtra budú známe shortlisty. 

 

Zdroj: eb.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
06. máj 2024 23:13