StoryEditor

Bažant Radler promuje svoju novú príchuť farebnými županmi

09.04.2014, 16:56
Kampaň s guerillou pre novinku v portfóliu Heineken pripravila agentúra Istropolitana Ogilvi (pozrite si TV spot).

Kampaň s guerillou pre novinku v portfóliu Heineken pripravila agentúra Istropolitana Ogilvy (pozrite si TV spot).

"Osviež sa, kto môžeš!" je claimom kampane na novinku z hurbanovského pivovaru Bažant Radler Citrón – Baza - Mäta. „Pri hľadaní novej chute pre Bažant Radler sme nechali viac než dvesto konzumentov radlerov ochutnať 5 rôznych kombinácií chutí. Bažant Radler Citrón - Baza - Mäta obstál vysoko nadštandardne v parametroch ako chuť, vôňa, či schopnosť osviežiť,“ hovorí Pavol Chalupka, brand manager pre značku Bažant Radler v spoločnosti HEINEKEN Slovensko.

Novinka Bažant Radler Citrón-Baza-Mäta nadväzuje na citrónového staršieho brata, ktorý v roku 2011 na Slovensku otvoril trh s radlermi. V roku 2012 do ponuky pribudla jeho nealkoholická verzia a tiež ďalšia citrusová kombinácia v produkte Bažant Radler Grapefruit.

 

Uvedenie novinky na trh podporuje reklamná kampaň z dielne agentúry Istropolitana Ogilvy, ktorej súčasťou bude okrem TV spotu (video pod správou) aj printová inzercia v lifestyle magazínoch, ochutnávky produktu v mieste predaja a tiež digitálna podpora v online prostredí. Kampaň odštartovala už cez víkend guerilla marketingovou akciou v uliciach Bratislavy, kde hlavnú úlohu zohrali "hraví a uvoľnení ľudia v pestrofarebných županoch":

"Kľúčovým signálom kampane je pestrý farebný župan ako symbol osvieženia a relaxu – významov, ktoré chcel klient komunikovať v súvislosti s produktom,“  povedal creative team leader Braňo Bezák z agentúry Istropolitana Ogilvy. „Županisti“ v centre Bratislavy tancovali s okoloidúcimi, predviedli tanečnú choreografiu, čím ich chceli "vytrhnúť z každodenného stereotypu a osviežiť im víkend". "Svojím zábavným vystupovaním dokázali zaujať viaceré médiá a spropagovať tak hlavnú ideu kampane aj mimo reklamných blokov. Tieto akcie zároveň generujú obsah pre online," povedal pre Stratégie Sergej Danilov z agentúry AMI Communications Slovakia.

 

Guerillová komunikácia prostredníctvom výskytu županov a "županistov" bude počas apríla pokračovať, kampaň je naplánovaná na apríl-máj.

 

 

Kredity:

Reklamná agentúra: Istropolitana Ogilvy

Creative director: Peter Darovec, Braňo Bezák

Copywriter: Vlado Janček, Braňo Bezák, Rado Olos       

Art Director: Martin Melicherčík

Account Manager: Katarína Pereszlényiová, Martin Toman

PR agentúra:  AMI Communications Slovakia

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=UCZILtY9P-c&feature=share&list=UUqRt9WmvwUt7Iw6e638-OoQ

Zdroj: Miroslava Klempová

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. apríl 2024 01:21