StoryEditor

Zlatý Bažant predstavil svoj Radler

04.04.2011, 00:00

Od apríla 2011 uviedla značka Zlatý Bažant na trh svoju ďalšiu produktovú inováciu , Bažant Radler. Citrónová príchuť a nízky obsah alkoholu majú osloviť aj tzv. “nepivárov“, ktorí neobľubujú prirodzenú horkosť piva.

Bažant Radler sa pripravuje v pivovare spoločnosti Heineken Slovensko v Hurbanove zmiešaním piva Zlatý Bažant 10 % a prírodnej citrónovej zložky v pomere 60:40 v prospech chuti citrónu. Nápoj neobsahuje konzervanty, farbivá ani iné prídavné látky, preto môže byť alternatívou aj pre aktívnych ľudí, vyznávajúcich zdravý životný štýl.

Na trh prichádza v troch typoch balenia – v 0,5l fľaši, v obľúbenej 0,33l twist-off fľaši ako aj v 0,5 l plechovkovom balení. K dispozícii je od konca marca v obchodných sieťach aj v HoReCa prevádzkach na celom Slovensku. Bažant Radler tak obohatí produktové portfólio značky Zlatý Bažant s ambíciou osloviť

„Meniace sa spotrebiteľské preferencie, trendy smerujúce k zdravšiemu životnému štýlu ako aj úspechy radlerov vo svete – to všetko nás priviedlo k myšlienke obohatiť produktové portfólio našej vlajkovej lode Zlatý Bažant o originálny radler, teda osviežujúci nízkoalkoholický nápoj z toho najkvalitnejšieho piva a prírodnej citrónovej šťavy,“ hovorí Door Plantenga, generálna riaditeľka spoločnosti Heineken Slovensko.

Nápoj s názvom radler nie je na slovenskom trhu celkom neznámy. V spotrebiteľskom prieskume uskutočnenom spoločnosťou GfK na reprezentatívnej vzorke 725 respondentov v novembri 2010 až takmer 60 % respondentov uviedlo, že alkoholický nápoj radler pozná.

Výsledná chuť Bažant Radler vyplynula zo spotrebiteľského prieskumu, testovaním a degustáciami rôznych pomerov piva a citrónovej zložky.

Zdroj: Seesame

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
06. máj 2024 22:08