Hyza má novú kampaň, v ktorej poukazuje na podporu slovenskej produkcie. „Zároveň chce meniť nákupné zvyklosti a tiež predávať,“ hovorí Mikuláš Šranko, marketingový riaditeľ spoločnosti Hyza.
Mimochodom, nová kampaň je prvá v tomto segmente. Stojí za ňou mladá agentúra BeOnMind. Tá prišla s hrano-animovaným konceptom, v ktorom naráža na dlhodobý problém na našom trhu. „Nemyslím si, že by mala niekoho uraziť. Je síce vtipná, ale určite nie urážlivá. Iba humorne pomenúva potravinovú situáciu, ktorá sa v našej krajine deje,“ hovorí Mikuláš Šranko.
Základ kampane je postavený na TV spotoch a komunikácii v mieste predaja. V mediamixe nechýba outdoor, print, nielen s klasickou inzerciou, ale aj s komiksom. Dôležitým priestorom je pre Hyzu reklama priamo v mieste predaja, keďže 60-70 percent rozhodnutí sa deje práve v obchode, keď ľudia rozmýšľajú čo nakúpia. Preto sú súčasťou komunikácie aj etikety s komiksom, kde je zakomponovaný príbeh aj informácie. Neskôr pribudnú samolepky a možno magnetky. Príbeh animovaných postavičiek sa bude ďalej rozvíjať.
Kto stojí za kampaňou Pozor na ftákoviny!
Klient: Hyza, a.s.
Agnetúra: BeOnMind
Riaditeľ agentúry: Samuel Vičan
Producent: David Vaverčák
Art director: Tomáš Ožvold
Viac o kampani nájdete v nových júnových Stratégiách:
Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.
Zdroj: Petra Ševčíková