StoryEditor

Hyza v reklame bojuje proti „ftákovinám“

22.06.2015, 15:12
Novou kampaňou Pozor na ftákoviny! chce Hyza poukázať na podporu domácej, slovenskej produkcie.

Hyza má novú kampaň, v ktorej poukazuje na podporu slovenskej produkcie. „Zároveň chce meniť nákupné zvyklosti a tiež predávať,“ hovorí Mikuláš Šranko, marketingový riaditeľ spoločnosti Hyza.

Mimochodom, nová kampaň je prvá v tomto segmente.  Stojí za ňou mladá agentúra BeOnMind. Tá prišla s hrano-animovaným konceptom, v ktorom naráža na dlhodobý problém na našom trhu. „Nemyslím si, že by mala niekoho uraziť. Je síce vtipná, ale určite nie urážlivá. Iba humorne pomenúva potravinovú situáciu, ktorá sa v našej krajine deje,“ hovorí Mikuláš  Šranko.

 Základ kampane je postavený na TV spotoch a komunikácii v mieste predaja. V mediamixe nechýba outdoor, print, nielen s klasickou inzerciou, ale aj s komiksom. Dôležitým priestorom  je pre Hyzu reklama priamo v mieste predaja, keďže 60-70 percent rozhodnutí sa deje práve v obchode, keď ľudia rozmýšľajú čo nakúpia. Preto sú súčasťou komunikácie aj etikety s komiksom, kde je zakomponovaný príbeh aj informácie. Neskôr pribudnú samolepky a možno magnetky. Príbeh animovaných postavičiek sa bude ďalej rozvíjať.

Kto stojí za kampaňou Pozor na ftákoviny!

Klient: Hyza, a.s.

Agnetúra: BeOnMind

Riaditeľ agentúry: Samuel Vičan

Producent: David Vaverčák

Art director: Tomáš Ožvold

Viac o kampani nájdete v nových júnových Stratégiách:

 

 

Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.

Zdroj: Petra Ševčíková

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. máj 2025 18:32