Slovenskí výrobcovia trvanlivého mlieka
StoryEditor

RetroReklama: Teta Kolníková v reklame. Ako dnešné celebrity

22.05.2013, 10:30
V roku 1998 nežilo Slovensko iba voľbami, ale aj reklamou s Katarínou Kolníkovou alebo Živou planétou Rádia Twist.

Už v piatok budú vyhlásené najlepšie slovenské reklamy roka. Pred Zlatým klincom 2013 sa Stratégie pozreli na to, ako vyzerali oceňované reklamy v minulosti.

V roku 1998 získala Zlatý klinec, a to nielen v kategórii Kampaň, ale tiež Grand Prix, kampaň nabádajúca na účasť vo voľbách. Za "Volím, teda som" stála agentúra Wanted a Klientom bolo občianske združenie Hlava 98.

Slovensko však nežilo len voľbami. V našej krajine už vtedy skúšali výrobcovia podporiť predaje lokálnych produktov. Objednali si teda kampaň nazvanú jednoducho Trvanlivé mlieko. Agentúra MARK/BBDO Bratislava urobila televíznu reklamu natoľko dobre, že v tejto kategórii získala Zlatý klinec.

Niektoré z najlepších reklám roka 1998

Kategória P.O.S., Zlatý klinec. Agentúra CD - Creative Department, klient Heineken Slovensko

 

Kategória Publikácie, Zlatý klinec. Agentúra Wiktor/Leo Burnett, klient Intermedia

 

Kategória Vonkajšia reklama, Zlatý klinec. Agentúra Wiktor/Leo Burnett, klient ŠkoFIN

 

Kategória Inzercia, Zlatý klinec. Agentúra Juraj Vaculík – Creative Studio, klient Tatra banka

 

Kategória Inzercia, Strieborný klinec. Agentúra MARK/BBDO Bratislava, klient Rádio Twist

Zdroj: Ivan Krasko

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 07:21