StoryEditor

SNP je sviatok pre papalášov. Výzva pre reklamnú brandžu: zmeňme to

30.07.2014, 18:20
Možno to osloví ľudí v múzeách, ktorí si uvedomia, že ich historické príbehy potrebujú aktuálnu formu a potrebujú sa dostať bližšie k ľuďom.

Je Slovenské národné povstanie zabudnutý sviatok? "SNP je momentom, kedy veľké množstvo obyčajných ľudí preukázalo veľké množstvo hrdinstva a obetavosti. No zatiaľ je to len sviatok pre papalášov a účastníkov, zvyšok Slovenska SNP celkom úspešne ignoruje," myslí si Strategy Director z reklamnej agentúry MUW Saatchi & Saatchi Kamil Charvát.

A dostal rovno nápad, ako to vyriešiť - s pomocou reklamných agentúr: "Dal som si tú robotu a napísal, ako by asi mohol vyzerať klientský brief na SNP. Teraz je to už len na vás, či sa niekto k tomuto Povstaniu pripojí alebo nie," hovorí Charvát. Prečítajte si o tom viac na jeho blogu Zadanie: SNP.

Zdroj: ik

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. apríl 2024 02:53