StoryEditor

V Bratislave môžete vidieť ručne maľovanú kampaň

18.07.2014, 09:00
Hlavnou postavou je pán Prüger – vlastník historickej záhrady. Kampaň má podporiť jej obnovu. Vizuály vychádzajú z jedinej zachovanej fotografie.

Zhruba pred rokom sa Staré mesto Bratislava rozhodlo zrevitalizovať historickú Prüger-Wallnerovu záhradu pri Horskom parku. Na jej podporu pripravilo i kampaň, ktorá je ručne maľovaná.

 

Kampaň využila pravdepodobne jedinú fotografiu, ktorá po vlastníkovi záhrady - H. Prügerovi ostala. Tá je dostupná v anglickej biografii, ktorú o ňom vydal jeho potomok. O tom, ako by mala záhrada po novom vyzerať, môžu ľudia i hlasovať. Vyberať môžu na základe historických faktov o pánovi Prügerovi. Ten v záhrade hrával kroket, pestoval ovocie a zeleninu v skleníkoch a piknikoval s priateľmi.

 

Vizuály kampane boli najprv niekoľko mesiacov ručne maľované. Dodržiavajú dobovú štylizáciu i techniku. Pod umeleckým stvárnením je podpísaný výtvarník Igor Hrnko.

 

Prüger ako kľúčová postava kampane bol vybratý preto, lebo bol významný hotel manager, vlastník záhrady, poznali ho svetové médiá a žil pritom na Slovensku, kde o ňom len málokto vie.

 

Kampane sa ujala agentúra HEADS, ktorú vedie Marko Kolar s Romanou Lazarovou. „Nápad vznikol, keď sme študovali históriu záhrady a zistili sme, že jej vlastníkom bol v tej dobe významný pán Prüger. Dali sme záhrade jeho meno a kampani jeho tvár,“ vysvetľuje, ako kampaň vznikla, Marko Kolar.

Vizuály môžete vidieť v citylightoch. Do hlasovanie sa zapojilo niekoľko tisíc ľudí a našli sa aj dobrovoľníci, ktorí pomohli s upratovaním. Kampaň prilákala i ďalších partnerov, ktorí finančne prispievajú na realizáciu a práce v záhrade. Celkovo mala kampaň k dispozícii 1000 eur. “Z toho sme zaplatili tlač OOH a mediálny priestor. Zvyšné veci sme robili preto, že sa nám projekt páči,” uzatvára Kolar.

 

 

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. apríl 2024 18:49