Klenoty Aurum spustili kampaň. Na Slovensku ide o prvú komunikáciu tejto siete.
Kampaň bude v outdoore, printových médiách, online a na predajných miestach. Štartuje 1. mája 2015 a potrvá do konca roka. Fotil Braňo Šimončík.
Nová „nahá“ kampaň, ktorá je prvýkrát spoločná pre Česko a Slovensko, ukazuje päť československých modeliek v Evinom rúchu len so šperkami. Modelky majú reprezentovať slogan spoločnosti „Šperk nie je hriech“. „Premýšľali sme nad zmenou v porovnaní s predchádzajúcimi kampaňami, ktorá by vystihovala náš slogan „Šperky nie sú hriech“ a zároveň podčiarkla dôležité spojenie značky v oboch krajinách. Preto sme zvolili cestu viacerých modeliek, pričom každá z nich je krásna svojim špecifickým spôsobom,“ povedal v tlačovej správe Petr Maurer, generálny manažér Klenoty Aurum pre Slovenskú republiku. O myšlienke prvej česko-slovenskej kampane sme informovali tu.
Celý proces kampane od nápadu, cez vyhlásenia kastingu a hľadania vhodných tvárí za oba štáty, až po fotenie s Braňom Šimončíkom zabral približne trištvrte roka práce. „Hlavný vizuál kampane je spoločná fotka piatich krásnych žien, ktorá bola inšpirovaná jednou z najikonickejších fotiek minulého storočia od fotografa Herberta Rittsa,“ komentoval Braňo Šimončík.
Pre Slovensko sa novou tvárou značky stáva výherkyňa svetového Elite Model Look z roku 2003 Denisa Dvončová, Českú republiku bude reprezentovať modelka a Miss Českej republiky pre rok 2007 Kateřina Sokolová. K nim sa pridajú Silvia Jagošová, Klára Vrtalová a Paula Ďuríková.
Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.
Zdroj: rm