ImageWell
StoryEditor

Marketingová stratégia pri predaji v developerskom segmente

15.11.2017, 09:24
Autor:
TSTS

Marketingová stratégia odprezentovania a predaja developerských projektov bola jedna z nosných tém tohto ročníka Stavebného Fóra, ktoré sa uskutočnilo 7.11.2017 v Bratislave.

Pavol Cesnek z ImageWellu prednášal na tému spôsobu prezentácie developerských projektov s ohľadom na rôznu cieľovú skupinu každého projektu. Vychádzal z osvedčenej praxe z predajnej stratégie zadávateľov.

​Zdôraznil aj fakt, že nie je outdoor ako outdoor. Nejde len o vonkajšie reklamné plochy, ale o komplexný a premyslený systém propagácie projektu (OOH zahrňujúc aj veľkoplošnú tlač, polepy predajných miest, výkladov, áut, navigačných, tabuľových prvkov, ai.). Takto ImageWell.eu už dlhoročne zviditeľňuje rôznorodé projekty stavebníkom a developerom.  

Sekcia marketingu bola obohatená aj o príklady z praxe, prípadové štúdie aj virtuálnu realitu.  

01 - Modified: 2017-01-24 09:49:15 - Feat.: - Title: Imagewell spustil ekologickú tlač outdoorových nosičov
menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. apríl 2024 20:57