Marketingová stratégia odprezentovania a predaja developerských projektov bola jedna z nosných tém tohto ročníka Stavebného Fóra, ktoré sa uskutočnilo 7.11.2017 v Bratislave.
Pavol Cesnek z ImageWellu prednášal na tému spôsobu prezentácie developerských projektov s ohľadom na rôznu cieľovú skupinu každého projektu. Vychádzal z osvedčenej praxe z predajnej stratégie zadávateľov.
Zdôraznil aj fakt, že nie je outdoor ako outdoor. Nejde len o vonkajšie reklamné plochy, ale o komplexný a premyslený systém propagácie projektu (OOH zahrňujúc aj veľkoplošnú tlač, polepy predajných miest, výkladov, áut, navigačných, tabuľových prvkov, ai.). Takto ImageWell.eu už dlhoročne zviditeľňuje rôznorodé projekty stavebníkom a developerom.
Sekcia marketingu bola obohatená aj o príklady z praxe, prípadové štúdie aj virtuálnu realitu.