StoryEditor

Infografika: Cielenia a formáty v Google Ads

Online reklama je pre väčšinu spoločností podnikajúcich v saturovanom digitálnom trhu asi takou nevyhnutnosťou, ako samotný web.

Reklamný systém Google Ads, predtým známy ako Google AdWords, patrí zväčša medzi prvé voľby inzerentov. Spustenie kampane je relatívne nenáročné, rýchle, ponúka veľmi široké možnosti cielenia a na rozdiel od priameho či programatického nakupovania reklamy, dokážete aj s menším rozpočtom dosiahnuť zmysluplné výsledky. Samozrejme, ak cielite správne.

Aby ste sa lepšie zorientovali vo vašich možnostiach, pripravil som infografiku, ktorá v zjednodušenej forme sumarizuje dostupné reklamné formáty a cielenia v konkrétnych kanáloch siete Google. Od vyhľadávača, cez weby a aplikácie, až po najväčšiu “online televíziu” na svete - YouTube.

Volis International

01 - Modified: 2017-10-13 11:34:30 - Feat.: - Title: Google AdWords 2017: Zaujmite novými reklamnými formátmi!
menuLevel = 2, menuRoute = news/blogy, menuAlias = blogy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. apríl 2024 11:26