Najsilnejší biznis tool agentúry je kreativita Peter Kontra a Peter Kačenka, lídri jednej z najstarších reklamných agentúr na Slovensku Wiktor Leo Burnett, spomínajú na revolučné začiatky, partnerstvo so svetovou sieťou Leo Burnett a míľniky, ktoré formovali reklamu u nás. Marketing
Video, v ktorom herci SND priznávajú, že sú koordinovaní zo zahraničia, sa stalo za jeden deň virálnym Jeho autormi sú kreatívci z reklamných agentúr Mannschaft a Free Andy. Marketing
Nové stratégie a trendy na sociálnych sieťach: AI aj autenticita, no problémom je návratnosť investícií Report Hootsuite Social Media Trends 2025 vyzdvihuje tri hlavné oblasti: experimentovanie s obsahom, trendy vyplývajúce z praktík sociálneho počúvania a využívanie nástrojov AI. Marketing
Víkendové diskusie: Huliakovci, Migaľovci a koalícia, ale aj Európa a spoločná obrana Verejnoprávna STVR prinesie návrat moderátora Mateja Baránka za mikrofón Sobotných dialógov a dvojdiskusiu Smeru a KDH vo svojich dvoch víkendových politických diskusiách. Médiá
Extrémne premeny už dorazili aj k našim susedom. Toto je český Maroš Molnár Češká TV Nova preberá ďalšie úspešný program od Slovákov. Po Ruži pre nevestu pripravili vlastnú verziu Extrémnych premien: Druhá šanca na život. Ich chudnutie môžu vidieť aj Slováci. Reláciu odvysiela streamovacia služba Voyo. Médiá
Sláva predáva, ale nestačí: Dominika Cibulková vie, prečo jej značka potrebuje silnú vizuálnu identitu Úspech v športe je jedna vec, ale vybudovať značku, ktorá rezonuje s komunitou, je úplne iná výzva. Marketing
Orange vie, že najlepšia sieť má zmysel len vtedy, keď zlepšuje život každému človeku Operátor v novej kampani z dielne MADE BY VACULIK a Hitchhiker Films nevídaným spôsobom upriamuje pozornosť na jej prínos do života človeka. Marketing
Super Bowl je reklamný stage, na ktorom sa chcú ukázať všetky značky Kreatívny riaditeľ TRIAD Vlado Kurek hovorí v podcast OK360°o fenoméne Super Bowl z pohľadu televízie, športu aj marketingu. Marketing
Podvečerný Sľub nabaľuje divákov, pokoril polmiliónovú hranicu. Večer patril Ranču Sľub sa stal v oboch hlavných cieľových skupinách suverénne najsledovanejším programom dňa v rámci celého trhu a dokonca ako jediná relácia dňa dosiahla na magickú hranicu. Médiá
5,2 miliardy dôvodov, prečo investovať do sociálnych médií Čo sa dialo vo virtuálnom svete v uplynulom roku a čo z toho vyplýva pre marketing značiek, ak chcú uspieť u svojho publika na sociálnych platformách? Marketing
Ďalšie reštaurácie vyslali S.O.S. Divácky hit Na nože sa vracia s novými epizódami Nové časti obľúbenej kulinárskej reality šou si diváci TV Markíza budú môcť vychutnávať tradične každú stredu o 20:30 hodine, alebo vždy v exkluzívnom týždňovom predstihu na Voyo. Bude zaujímavé sledovať ako si poradí v konkurencii rozbehnutého Ranču na TV JOJ. Médiá
Slovak Telekom a T-Mobile na posilnení zamestnávateľských značiek spolupracuje s Triad Prague Spoločnosti Slovak Telekom a T-Mobile CZ si pre spoluprácu na budovaní a riadení employer brand komunikácie vybrali agentúru Triad Prague. Marketing
Po Klamstve a Zrade prichádza Vina. Pozrite si upútavku na nový dramatický trhák Nový 16-dielny seriál budú môcť diváci TV Markíza sledovať už od 24. februára 2025 každý pondelok o 20:30 hodine, alebo v exkluzívnom týždňovom predstihu na Voyo. Médiá
Nový míľnik: Publicis Groupe Slovensko sa stáva členom SGDA Publicis Groupe Slovensko prepája značky s gamingom prostredníctvom divízie Publicis Play. Aktuálne sa stávajú novým členom SGDA. Marketing
Joj svet uvedie nový emotívny slovenský dokument Pivnica pod domom č.38 Za dokumentárnym filmom stojí oceňovaná dokumentaristka, novinárka, spisovateľka a režisérka Veronika Homolová Tóthová. Vo svojej tvorbe sa venuje príbehom tých, ktorí prežili hrôzy koncentračných táborov, komunistického prenasledovania, či tých, ktorí sa postavili zlu. Taký je príbeh Štefana Tarcalu, ktorý bol vedený ... Médiá
Zmeny vo vedení Penta Real Estate na Slovensku Vo vedení slovenskej časti Penta Real Estate dochádza k zmene. V priebehu mesiaca február odchádza po približne 15 rokoch z osobných dôvodov z firmy súčasný Country Managing Director Juraj Nevolník. Na jeho miesto nastupuje Michal Rehák, ktorý v súčasnosti pôsobí vo firme na pozícii Business Director. Kto kam
Daňové a právne poradenstvo v KPMG na Slovensku vedie Marek Masaryk KPMG na Slovensku s účinnosťou od 1. januára 2025 vymenovalo Mareka Masaryka za vedúceho oddelenia Daňového a právneho poradenstva. Kto kam
IAB Monitor odíde z IAB Slovakia. Aké zmeny čakajú meranie webov? Valné zhromaždenie IAB Slovakia schválilo zásadnú reorganizáciu združenia. Meranie webov prejde na tretiu stranu. Médiá
Nezastaviteľný Dunaj. Potupa Holubca pritiahla k seriálu absolútny divácky rekord Zaujímavými číslami sledovanosti sa môže pochváliť aj podvečerná novinka Sľub, seriál z 80. rokov minulého storočia. Médiá
V Survivor 2025 budú o 100 tisíc eur hrať traja Slováci, medzi nimi aj ženích Radko Zostava súťažiacich je pestrá. Boj o prežitie na ostrove budú zvádzať okrem Radka z Ruže pre nevestu aj Pavel z Love Islandu, Deny z Bachelora, speváčka DJ-a BoBa či česká Miss World. Médiá
PSS v novej kampani oslovuje mladšiu generáciu a všetkých, ktorým záleží na budúcnosti Mladí ľudia vnímajú, že život nie je iba o bezstarostnej prítomnosti, ale myslia aj na svoju budúcnosť a pripravujú sa na ňu. Aj pre nich pripravila PSS, Prvá stavebná sporiteľňa produkt mojeSPORENIE, ktorý pripomína v novej kampani. Médiá
Dajto a Voyo prinesú športové prekvapenie: Turnaj štyroch krajín s hviezdami NHL Elitné výbery Kanady, USA, Švédska a Fínska sa stretnú v atraktívnych zápasoch, všetky z nich odvysiela na Slovensku od 13. do 21. februára skupina Markíza. Médiá
Globálnym Marketérom roka je Marcel Marcondes. Prvý dostal pivo na olympiádu Marcel Marcondes, globálny marketingový riaditeľ spoločnosti AB InBev, získal ocenenie WFA Global Marketer of the Year 2024, ktoré Svetová federácia zadávateľov reklamy (WFA) každoročne udeľuje na oslavu skvelých marketingových lídrov. Marketing
Lidl pokračuje v odmeňovaní verných zákazníkov. Darčekobranie bude chrumkavé Diskont počas celého januára odmeňoval svojich zákazníkov vo forme kupónov za nákup čerstvého ovocia a zeleniny. Marketing
Stratégie nie sú iba časopis. Sme v podcastoch, na eventoch a fandíme celej marketingovej brandži Aktuálne číslo Stratégií je výnimočné. Ani nie jeho hlavná časť, ale príloha, ktorá s ním vychádza. Snažíme sa v nej zmapovať tri dekády. Začítajte sa s nami do najhlbšej histórie Stratégií aj marketingu na Slovensku. Marketing
Odborníčka na streaming: Biznis model gigantov je dlhodobo neudržateľný Obrovský rozmach tvorby nového obsahu v streamovacích platformách už poľavil. Vrchol dosiahol niekde počas covidu, kedy aj skokovo rástli čísla predplatiteľov. Médiá
Danica Nejedlá sa vracia na obrazovky. V správach nahradí tehotnú Ivanu Zuzelkovú Vlani TV Markíza oznámila, že jej dlhoročná tvár spravodajstva opúšťa ich moderátorskú zostavu a presúva sa do spravodajského zákulisia. Presne po roku zas ohlasujú návrat Danice Nejedlej pred objektívy kamier. Médiá
Ako na hojdačke. Matej Baránek prehodnotil svoj odchod a znovu povedie Sobotné dialógy Po nútenej prestávke sa sobotná rozhlasová relácia vracia do vysielania Rádia Slovensko a na:24. Médiá
Sledovanosť 2024: Víťazmi šport a veľké šou programy. Miláčikom sa stal dobový seriál Minulý rok sa každá z troch hlavných televíznych staníc na Slovensku zapísala do rebríčkov sledovanosti zaujímavými číslami. Podrobne sme sa pozreli na štatistiky, ako sa jednotlivým televíznym hráčom darilo. Médiá
PR je beh na dlhú trať, odmenou je dôvera a pozitívna reputácia Štefan Vadocz, zakladateľ agentúry Neopublic, v rozhovore pre jubilejný špeciál Stratégií spomínal na začiatky public relations na Slovensku, priblížil vývoj a premeny trhu a poskytol svoj pohľad do budúcnosti tohto komunikačného odvetvia. Marketing
30 rokov Stratégií: Ďakujeme, že môžeme byť súčasťou vašich príbehov Príbeh Stratégií väčšina z vás pozná lepšie ako ja. Keď v rokoch 1994 – 1995 prichádzali na Slovensko, študovala som na strednej škole. Špeciálne prílohy
Legendárny šéfkuchár Gordon Ramsay spája sily so značkou Flora Ikonický šéfkuchár spojil sily s Flora Food Group, aby ukázal, že v kuchyni nie je nikdy neskoro skúšať nové možnosti. Marketing
Film Černák pokoril rekordy kín a predbehol aj svetový marvel hit Avengers: Endgame Dlho očakávané pokračovanie príbehu o bossovi slovenského podsvetia si v prvý víkend prišlo do našich kín pozrieť neuveriteľných vyše 133 000 divákov. Tržby prekonali hranicu milióna eur. Médiá
Agentúra roka 2024: Pozrite si kompletné poradie aj rebríčky najkreatívnejších a najefektívnejších agentúr Ďalší ročník Agentúry roka je za nami. Na čele sa nič nemení. Marketing
V Sľube dostala hereckú príležitosť aj najúspešnejšia slovenská stand up komička Herecký kolektív denného rodinného seriálu Sľub obohatí komička a stand-upistka Simona First a to od dnes, 3. fabruára. Tvorcovia jej ponúkli nečakanú úlohu a Simona prezradila, že sa učí texty aj za kolegov. Médiá
Seriál STVR Dotyk života víkendovým valcom, získal divácky rekord a dobieha Dunaj Víkendový prime-time už dlhodobo patrí programom verejnoprávneho vysielateľa, nebolo tomu inak ani tento víkend. Sekundovať im hlavne u mladšieho publika stíha Markíza, JOJ-jka počas víkendu zostáva vlažná. Médiá
THIS IS LOCCO sa tretím titulom Agentúra roka radí k najúspešnejším v histórii slovenskej reklamy Najviac Áčiek má Wiktor Leo Burnett, až 8 a je ďaleko pred svojou konkurenciou. Marketing
HERMES KOMUNIKÁTOR ROKA 2024: Prestížna súťaž vstupuje do finálnej fázy registrácie Registrácia do súťaže HERMES KOMUNIKÁTOR ROKA 2024 pokračuje. Odborná porota i verejnosť rozhodnú, ktoré značky patria medzi najlepšie komunikujúce na Slovensku. Marketing
V roku 2024 Mafra Slovakia obhájila prvé miesta v predaji ženských aj programových titulov Ivan Netík, Marketing & Strategy Director Mafra Slovakia hodnotí rok 2024 a hovorí o aktuálnych výzvach. Médiá
Telekom v novej kampani na Supersieť vzdáva rešpekt slovenskému vynálezcovi Značka tak verejnosti pripomína, že za objavom bezdrôtovej komunikácie stál rodák zo Slovenska. Marketing
Poznáme zostavu poroty Let´s Dance 2025. Vinczeovú nahradí ďalšia hviezda Markízy Dva dni po tom, ako televízny líder odhalil už posledné meno tanečnej celebrity v tohtoročnom 10. ročníku, prezrádza divákom ďalšiu dlho utajovanú informáciu o veľkolepej tanečnej šou. Médiá
Marketérom roka je Martin Gärtner z Kauflandu Túto cenu pravidelne udeľuje OZ Ľudia z marketingu. Marketing
EFFIE 2024: Porota bola mimoriadne štedrá. Pozrite si najefektívnejšie reklamy uplynulého roka Reči o tom, že je jednoduchšie získať európsku EFFIE ako slovenskú sa tentokrát vôbec nepotvrdili. Marketing
Je rozhodnuté. This is locco je už po tretíkrát v rade Agentúrou roka Na druhom mieste prestížneho rebríčka, ktorý zostavuje magazín Stratégie, sú MUW Saatchi & Saatchi, tretia je Istropolitana Ogilvy. Marketing
Víkendové diskusie: Prežije vláda s tesnou väčšinou a čaká nás vážna plynová kríza? Do ponuky víkendových politických debát od tohto týždňa pribudla nová relácia z dielne JOJ Group Politika 24, no naopak STVR bola nútená po odchode moderátora Sobotných dialógov svoju reláciu túto sobotu zrušiť. Médiá
Turbulencie v politických diskusiách. Jojka štartuje novú reláciu, Sobotné dialógy sú v problémoch Prekvapenie. JOJ po takmer roku spúšťa novú politickú diskusiu, STVR po odchode moderátora Sobotných dialógov nenašla za mikrofón jeho náhradníka a preto reláciu neodvysiela. Médiá
Heureka Group posilňuje vedenie: Predstavuje štyroch nových členov predstavenstva Heureka Group oznamuje vymenovanie štyroch kľúčových manažérov do svojho predstavenstva.Tento strategický krok odráža záväzok skupiny k inováciám a rastu, s cieľom udržať si vedúce postavenie na trhu. Kto kam
Najzamestnávatelia roka 2024 sú známi, až 7 firiem obhájilo víťazstvo Ocenenia pre najatraktívnejších zamestnávateľov na Slovensku si firmy prevzali už trinástykrát. Galavečer v Starej tržnici priniesol nových víťazov aj obhajcov prvenstva z ročníka 2023. Marketing
Umelá inteligencia zlepšuje zákaznícku skúsenosť pri online nakupovaní Jednou z oblastí, kde sa už na plné obrátky využíva AI, je online nakupovanie. Lídrom v tejto oblasti je Google, ktorý ponúka viacero funkcií pre spotrebiteľov aj pre obchodníkov. Marketing
S agentúrou Kreativ Gang posúva nákupné centrum Nivy komunikáciu na dynamickejšiu vlnu Nákupné centrum Nivy má novú komunikačnú koncepciu, ktorú vytvorila marketingová agentúra Kreativ Gang. Prvý vizuál je už vonku. Marketing
PS:Digital je novou digitálnou agentúrou PENAMu Agentúra uspela v jesennom tendri, vďaka čomu sa postará o komunikáciu na sociálnych sieťach a ďalšie marketingové aktivity z oblasti digitálneho marketingu. Marketing
dm dodáva odvahu v kampani #mojepraveja S #mojepraveja spúšťa spoločnosť dm novú komunikačnú kampaň vo všetkých dvanástich krajinách skupiny dm Rakúsko. Aktuálne
JOJka prináša svadby pod rúškom tajomstva s Alagič a terapiu sitcomom s Fialovou Dve veľké novinky, ktorými poteší TV JOJ divákov počas sobotného prime-timeu. Obe šou odštartujú deň po sviatku všetkých zamilovaných, 15. februára. Médiá
Najskôr si získal srdcia divákov v Dunaji, teraz poteší tancom v Let´s Dance Odhalením mena sympatického Šimona Jakuša, herca s Dawnovým syndrómom, sa zostava tohtoročných celebritných tanečníkov stáva kompletnou. Poznáme už všetkých 11 súťažiacich. Médiá
Ukážme mladým, že reklama je zábavná. Lídri agentúr radia, ako prilákať novú generáciu Čo treba urobiť pre to, aby mali mladí, talentovaní ľudia záujem zapojiť sa do reklamného cirkusu a ako si ich v ňom udržať? Prečítajte si názory odborníkov z reklamného biznisu. Marketing
Andrej Solár: Za 10 rokov sa mi iba raz podarilo presadiť mladého režiséra. Nik nechce riskovať Andrej Solár, CEO endrius hovorí o príležitostiach a výzvach v reklamnej produkcii. Marketing
Dunaj zažíva najúspešnejšiu sériu od začiatku vysielania. Včera znovu valcoval Už dvakrát v priebehu jediného mesiaca atakoval rekord vysielania. Konkurenčné programy zatláča do polovičných výkonov. Médiá
STVR čaká voľba generálneho riaditeľa a tiež zmena vizuálnej identity Igor Slanina, zástupca generálneho riaditeľa STVR, hodnotí rok 2024 a približuje očakávané udalosti roku 2025. Médiá
Do kín mieri film s Kieranom Culkinom. Brat Kevina zo Sám doma výkonom siaha na Oscara Skutočnú bolesť, komediálnu drámu z roku 2024 napísal, režíroval a produkoval Jesse Eisenberg. Zároveň sa rozhodol, že si zahrá aj hlavnú úlohu a skvele mu pritom sekunduje práve Kieran Culkin. Film prichádza do kín od 30. januára. Médiá
ESG reporting sa stáva bežnou súčasťou správ od najväčších svetových spoločností Na Slovensku zverejňuje údaje o environmentálnych, sociálnych a riadiacich ukazovateľoch takmer 80 % najväčších spoločností. Marketing
GroupM navrhuje odčleniť meranie IAB Monitor od IAB Slovakia a presunúť ho na tretiu stranu "IAB Slovakia potrebuje byť jednotná, keďže presah globálnych hráčov na tomto trhu je enormný. Ak majú členovia výhrady voči cenníku, treba ich vypočuť a nájsť riešenie, ktoré nás posunie k iným témam," zdôrazňuje šéf GroupM na Slovensku Juraj Janošovský. Médiá
Nervozita pred valným zhromaždením IAB Slovakia. Hrozí rozpad organizácie 15 členov IAB Slovakia, medzi ktorými sú zástupcovia médií aj mediálnych agentúr, žiadajú zásadnú zmenu vo fungovaní organizácie. V prípade, že sa s ostatnými členmi nedohodnú, hrozia odchodom zo systému merania internetu. Médiá
Novým riaditeľom Grand Hotela River Park sa stal Leo Cyrzyk Novým riaditeľom Grand Hotela River Park v Bratislave je od januára Leo Cyrzyk. Na pozícii vystriedal doterajšieho riaditeľa Rudolfa Križana. Kto kam
Vedenia spoločnosti CTP Slovakia sa ujíma nový Managing Director Ivan Šimo Developerská spoločnosť CTP Slovakia oznámila meno nového Managing Directora. Od januára 2025 ním je Ivan Šimo, ktorý má za sebou osem rokov úspešného pôsobenia v spoločnosti. Kto kam
Petit Press prináša novú prílohu Magazín Víkend. V kampani sa snaží navodiť príjemnú atmosféru víkendových dní Reklamná agentúra Respect APP realizovala dve kampane pre vydavateľstvo Petit Press. Prvá komunikuje výhodné predplatné mesačníka Historická revue spolu s denníkom SME, druhá predstavuje nový Magazín Víkend. Marketing
Leopard Production sa stal členom prestížnej zahraničnej asociácie BEIC Len pred pár dňami oznámil Leopard Production, že sa stáva súčasťou celosvetovej siete, ktorá združuje špičkové agentúry špecializované na eventový dizajn a produkciu. Marketing
Končí sa ligová fáza, Slovan sa s Ligou majstrov rozlúči na pôde nemeckého giganta Štúdiom pred záverečným zápasom Slovana s Bayernom Mníchov divákov v stredu 29. januára od 20:00 hodiny prevedie moderátor Marián Tomčák s hosťami Marekom Saparom a Stanislavom Šestákom. Médiá
TASR vlani posilnil regióny Slovenska a ďalej rozvíja svoje aktivity v zahraničí Stratégie prinášajú sériu hodnotení a predikcií slovenského mediálneho prostredia. Generálny riaditeľ TASR, Vladimír Puchala, hovorí o tom, s akými výzvami aktuálne tlačová agentúra pracuje. Médiá
Matej Beránek končí po kritike v Sobotných dialógoch. STVR to vníma ako radikálny krok "Nesúhlasíme s takouto formou verejných atakov, ktoré vytvárajú priestor na spochybňovanie práce našich kolegov, ako aj dôveryhodnosti verejnoprávneho média," znie stanovisko STVR, ktoré sa moderátora počas posledných dní viackrát zastalo. Médiá
Case study Respect APP ku kampani klienta Tatran „Život je random ako tvoje záložky“ Pôvodné zadanie na milý darček pre zákazníkov agentúra premenila na aktivitu, v ktorej sa cieľovka našla a aktívne sa zapájala. Marketing
Markíza nečakane prinesie na obrazovky ďalší seriál, ktorý bol natočený pre Voyo Po minuloročnom televíznom nasadení prvého Voyo originál Iveta, tento rok odvysiela pre divákov televízny líder ďalší. A to Kráľ Šumavy: Fantóm temného kraja. Bude to približne v čase, kedy pokračovanie príbehu uvedie zas Voyo. Médiá
Ako marketing luxusných značiek ovláda trh? Prepája emócie a silu exkluzivity Marketing luxusných značiek je fascinujúcim a náročným odvetvím, ktoré si vyžaduje precíznu stratégiu, sofistikovanosť a exkluzivitu. V tomto segmente ide nielen o predaj produktu, ale o budovanie silného emocionálneho spojenia so zákazníkmi, ktorí hľadajú viac ako len funkčnosť produktu. Marketing
Bauer Media Slovakia: AI umožňuje rýchlejšiu a lacnejšiu výrobu s vysokou úrovňou kvality Lídri Bauer Media Slovakia: generálny riaditeľ Ivan Antala a content director Rastislav Bečaver, pre Stratégie zhodnotili rok 2024, prezradili čo očakávajú od roka 2025 a ako využívajú nástroje AI. Médiá
Zostava Let´s Dance je už takmer kompletná. Markíza odhalila ďalšiu trojicu celebrít Utajené zostáva už len úplné zloženie poroty a posledné meno jedenásteho účastníka šou zo zostavy známych osobností. Hovorí sa, že by mohlo ísť aj o osobnosť zo zahraničia. Médiá