Mikro influenceri prinášajú až 10-násobne vyššiu efektivitu Vďaka malým tvorcom je influencer marketing čoraz výhodnejší. Ako si ich ale vybrať? Marketérom pomáhajú špecializované AI platformy. Marketing
Markíza zlákala do Let´s Dance tri hviezdy jej nového seriálového hitu Sľub Televízny líder prišiel s nečakanou ponukou. Až trom predstaviteľom hlavných postáv jej podvečerného seriálu z 80. rokov minulého storočia, ponúkol účasť aj vo svojej veľkolepej šou. Tí súhlasili a už zarezávajú na tanečných tréningoch. Médiá
Klienti a agentúry často netušia čo sa deje na druhej strane, ako spolupracovať a dosiahnuť najlepší výsledok Róbert Slovák a Alexander Smik, skúsení lídri reklamných agentúr Slovák & Friends a applepie spoločne založili školu reklamy, ktorú nazvali ADtc. /adsetera/. Marketing
Víkendové diskusie: O bezpečnostnej situácii v štáte aj o cestách politikov do Ruska Situácia v koalícii ostáva napätá a čoraz častejšie sa hovorí o rekonštrukcii alebo možnom páde vlády. Ako budú aj na tieto témy reagovať vo víkendových politických reláciách predstavitelia koalície aj opozície? Médiá
TiPOS sa v novej kampani kreatívne hrá s momentom prekvapenia a explóziou radosti Národná lotériová spoločnosť predstavila novú kampaň s názvom „Žeby žreby“, v ktorej stavili na humor, a kreativitu. Hlavnou myšlienkou kampane je ukázať TIPOS žreby ako skvelý doplnok k akémukoľvek darčeku, ktorý dokáže povýšiť aj bežný dar na výnimočný zážitok. Marketing
Developerská spoločnosť CTP Slovakia bude približovať svet výstavby cez PR agentúru Kharisma Cieľom tejto spolupráce je intenzívne komunikovať hodnoty spoločnosti a ďalej posilňovať jej vedúcu pozíciu na trhu. Marketing
Moderátor Ruže pre nevestu Krištof Králik a ženích Rasťo sú dlhoroční kamaráti Celosvetovo úspešná reality šou plná lásky, dobrodružstva, ale aj intríg a nečakaných zvratov bude mať preto tentoraz pre Krištofa špeciálny význam. Médiá
Najdlhšia hitparáda v slovenskom éteri je späť. Rádio Expres zahrá 2025 hitov Unikátny rebríček zostavený vďaka hlasovaniu poslucháčov vyvrcholí v piatok 31. januára. Médiá
Schneider Electric na Slovensku povedie Pavel Bezucký Jeho hlavnou úlohou bude posilňovať pozíciu Schneider Electric ako lídra digitálnej transformácie, riadenia a automatizácie energetiky. Kto kam
Fungovanie médií bude ovplyvňovať situácia v spoločnosti, AI aj rozmach sociálnych sietí Lídrom slovenských médií sme sa pýtali ako hodnotia uplynulý rok a aké očakávania majú od roka 2025. Zároveň sme sa opýtali, čo očakávajú od umelej inteligencie. Médiá
České finále Bachelora: Ženích Jan odtajnil svoje city, jeho vyvolenou je sladká Sabina Po finále Voyo s českou verziou Ruže pre nevestu stále nekončí. Pripravený je dvojdielny špeciál Život po Ruži. Ten odhalí ako sa vzťah Sabiny a Jana rozvíjal po šou a prinesie pohľad na životy ďalších "ružičiek". Médiá
Napätie v štúdiu JOJ 24: Progresívci odmietli podať ruku Ľubošovi Blahovi Nepríjemnú situáciu, ktorá nasledovala po skončení diskusie Európa od A po Z, zaznamenali televízne kamery. Médiá
Eurotelevízia je najpredávanejším časopisom Vianoc Týždenník Eurotelevízia sa stal najpredávanejším časopisom posledných Vianoc. Dvojčíslo obľúbeného televízneho magazínu predalo takmer 164 000 kusov. Vyplýva to zo zverejnených čísel distribučných spoločností. Médiá
V novej kampani Kauflandu sa hrajú na mobile mladí aj starí Prečo by sa aj dedko nemohol rád hrávať na mobile? Presne taký dedko vystupuje v novom spote Kauflandu od agentúry THIS IS LOCCO: hrá o nákupné poukážky s Kaufland Card. Marketing
Yolka Agency štartuje rok s novými posilami a v novom priestore Yolka Udičová pokračuje v budovaní svojho agentúrneho tímu a privítala dve osobnosti. Novými členmi sa stali skúsená marketérka Táňa Timurová a renomovaný dizajnér Mykola Kovalenko. Kto kam
HEINEKEN Slovensko má dve nové posily v top manažmente Na pozíciu novej obchodnej riaditeľky nastúpila Miroslava Klimantová, ktorá má viac ako desať rokov skúseností vo vrcholových riadiacich pozíciách v strednej Európe. Novou marketingovou riaditeľkou sa stala Wendy van Sante. Kto kam
Hľadať lásku a svoju vyvolenú v Ruži pre nevestu 3 bude športovec a podnikateľ Rasťo Úspešná zoznamovacia šou sa opäť natáča na exotickej Srí Lanke, kde na atraktívneho slobodného muža čaká nielen hľadanie tej pravej, ale aj množstvo dobrodružstiev a nezabudnuteľných zážitkov. Médiá
Zoznam integruje AI do svojich služieb, aby zlepšil používateľský zážitok Martin Mác, CEO spoločnosti Zoznam zhodnotil rok 2024 ako úspešný aj vďaka veľtrhu Kriéra EXPO. Do budúcnosti majú veľa plánov s využívaním AI, pripravujú expanziu programatickej reklamy a zvažujú monetizáciu obsahu. Médiá
Ostrá premiéra Slovana proti Stuttgartu. Na Voyo maximum sa vracia Liga majstrov Štúdio priamo z Tehelného poľa sa začne v utorok 21. januára o 20:15 hodine. Moderovať ho bude Marián Tomčák, ktorý ako expertov privíta bývalého slovenského reprezentanta Mareka Saparu a trojnásobného majstra Slovenska Stanislava Angeloviča. Médiá
JOJ bude vysielať MS v hokeji ďalších 10 rokov a dnes spúšťa svoj druhý športový kanál JOJ Group ponúkne divákom ešte viac športového obsahu vďaka novej už svojej 15-tej televíznej stanice JOJ ŠPORT 2. Médiá
Let´s Dance oživí táto kráska. Odštartuje tancom svoju hviezdnu kariéru v Markíze? Vyzerá to tak, že účasťou menej známych tvári v populárnej tanečnej šou si televízny líder môže overovať ich sympatie u divákov a potom im ponúkne lukratívnu ponuku za mikrofónom. Bude to prípad aj krásnej modelky? Médiá
Generálny riaditeľ ta3: Spravodajské televízie musia posilniť svoje mechanizmy na overovanie faktov Podľa názoru generálneho riaditeľa televízia ta3, Jana Svobodu, novinárom bude pomáhať AI, ktorá dokáže analyzovať informácie z rôznych zdrojov v reálnom čase, čím pomáha rýchlo odhaliť dezinformácie alebo nepravdivé tvrdenia. Médiá
Zákon platí, vy nemusíte. Tatra banka oslovuje v novej kampani živnostníkov Práve živnostníci musia v tomto roku čeliť viacerým novým výzvam a novej legislatíve ako odvádzanie transakčnej dane a povinný transakčný účet. Preto im Tatra banka prináša benefit mať podnikateľský účet na tri roky zadarmo. Marketing
Čítanie správ zo Slovensko.sk priamo v mobile a bez občianskeho preukazu Predstavte si, že by ste mohli čítať úradné oznamy rovnako jednoducho ako správy na sociálnych sieťach. Znie to ako sci-fi? Už nie! Vďaka novej službe sa tieto predstavy stávajú príjemnou realitou. PR články
Pretlak trhu 2024: Počet záujemcov o prácu v digitále sa zdvojnásobil Ľudia chcú pracovať. Aspoň to naznačuje aktuálna dynamika trhu práce v kreatívnom a digitálnom odvetví. Podľa štatistík moderného job portálu Pretlak sa nárast záujemcov o joby oproti minulému roku takmer zdvojnásobil. Čo hovoria ďalšie dáta? Marketing
Agentúra Invelity vyhrala tender na správu digitálnych kampaní pre cestovnú kanceláriu Globtour Digitálna agentúra Invelity vyhrala tender na správu digitálnych kampaní pre cestovnú kanceláriu Globtour. Spolupráca, ktporá začala v decembri 2024 a potrvá minimálne do konca roka 2025, bude pokrývať komplexnú správu Google Ads, Meta Ads, Microsoft Ads, SEO audit, a stratégiu v digitálnom priestore. Marketing
Testovanie kávy z OMV zaujalo viac než štvrť milióna užívateľov sociálnych sietí Sieť čerpacích staníc OMV si v spolupráci so svojou novou kreatívnou agentúrou daren&curtis pripísala na účet kampaň s unikátne prirodzeným zásahom. Divákov oslovili prostredníctvom tvárí 75 slovenských mikroinfluencerov, ktorí mali za úlohu na sociálnych sieťach úprimne odprezentovať ich vynovenú kávu VIVA Classic ... Marketing
Sunday ADucation #100 Best of Toto je jubilejné sté vydanie môjho pravidelného blogu Sunday ADucation. Hurá! Opäť v ňom nájdete tipy na marketingový obsah, z ktorého sa dá čo-to naučiť. Tie najlepšie, na ktoré som za 2,5 roka narazil. Je to výberovka, nie posledný koncert. Pokračujem a už o pár dní si vyskúšam celkom nový formát. Viac o tom na konci ... VIP Blogy
Markíza nezačala týždeň pozitívne. Oznámila zvýšenie ceny predplatného za Voyo Televízny líder k tomuto kroku pristúpil z dôvodu, že výška predplatného základného balíka sa nemenila od roku 2011, kedy Voyo vzniklo. Cena predplatného Voyo maximum, ktoré zahŕňa aj športový obsah, zostáva bez zmeny. Médiá
Reklamné agentúry sú čoraz viac strategickým partnerom, nie iba dodávateľom služieb Aká je súčasná úloha reklamnej agentúry v biznise? Ako sa mení, čo klienti v porovnaní s minulosťou od reklamky vyžadujú? Ste na to pripravení? Marketing
Víkendové diskusie: O bezpečnosti na školách aj o tom, či nastane rekonštrukcia vlády Slovenskom otriasla tragická udalosť v Spišskej Starej Vsi, ktorá opäť otvorila otázku ako ochrániť naše deti na školách, ako bojovať s psychickými problémami žiakov a ako efektívne pracovať s prevenciou násilia. Médiá
Novinka Sľub si podmanila podvečer. Spolu s Dunajom včera kraľovali trhu Den predtým odvysielala TV JOJ ďalší dieľ svojej večernej novinky Ranč, s ktorej výkonmi môže byť spokojná. Ranč znovu prilákal ku večerným obrazovkám najviac divákov, no u mladých divákov bodoval akčný film na Markíze. Médiá
Trump plánuje obnoviť slávu Hollywoodu. Pomôcť mu v tom má Gibson, Voight a Stallone Už čoskoro inaugurovaný americký prezident na svojej sociálnej sieti napísal, že sa títo traja herci stanú jeho očami a ušami pre mesto presláveného filmovým priemyslom. Pritom to vyzerá tak, že minimálne Mel Gibson sa o svojej novej úlohe dozvedel až z médií. Médiá
Malokarpatské múzeum v Pezinku dostalo novú vizuálnu identitu a web od Yolka Agency Malokarpatské múzeum v Pezinku má novú vizuálnu identitu, ktorá zdôrazňuje prepojenie tradície a súčasných trendov. Implementáciu dizajnu a vytvorenie nového webu zastrešila agentúra Yolka Agency. Marketing
Kaufland prichádza s kampaňou, ktorá vás posadí Za spotom, kde každý sedí, stojí agentúra THIS IS LOCCO. Keďže v spote vystupuje aj niekoľko štvornohých "hercov", tvorcovia kampane potvrdili, že pri natáčaní nebolo ublížené žiadnemu zvieraťu. Marketing
Nová kampaň lekární Dr. Max: Starostlivosť má milión tvári, vznikla v spolupráci s TRIAD Lekárne Dr. Max spúšťajú novú marketingovú kampaň s názvom Starostlivosť má milión tvárí. Kampaň, vytvorená v spolupráci s agentúrou TRIAD minulý rok zvíťazila v kreatívnom tendri Dr. Max. Marketing
TOP osobnosti médií 2024: Lídri, ktorí rozhodujú o tom, kam smerujú televízie, printy, rádiá či online Aj tento rok sme si dali ambiciózny cieľ – zostaviť rebríček osobností, ktoré najviac ovplyvnili chod slovenských médií. Marketing
Nový IX. ročník DIGITAL PIE otvára registráciu a prináša viaceré novinky Prestížna súťaž v oblasti digitálneho marketingu otvára od 14. januára registráciu súťažných prác. Zmeny v aktuálnom ročníku Digital PIE reagujú na trendy a spätnú väzbu od prihlasovateľov. Marketing
Veľká zmena na svetovom reklamnom trhu. Agentúry Leo Burnett a Publicis Worldwide sa spájajú pod značku Leo Publicis Groupe spojením agentúr do jednej kreatívnej siete pokračuje vo vlne konsolidácie, ktorá aktuálne prebieha v celom komunikačnom odvetví. Marketing
Detektív George bude riešiť záhady kávy Nespresso po celý rok V novej televíznej reklame Nespresso získal George Clooney úplne nečakanú úlohu. Stáva sa detektívom Georgom. Spolu s herečkami Evou Longoria, Camille Cottin a Kim Go-Eun zažiaria v príbehu plnom záhad kávy Nespresso. Marketing
ADMA NÁZOR: Najväčšou výzvou digitálnych agentúr je AI. Tí, čo ju ovládajú, majú náskok Marketingový trh znovu čaká erupčný rok. Výrazne ho môžu ovplyvňovať tak interné, ako aj externé faktory. V agentúrach sme preto zisťovali ich predpoklady, aké riziká a výzvy očakávajú najbližšie obdobie. Marketing
Expolitici na televíznom výslní. Sulík varí v šou Bez servítky, Bugár moderátorom v ta3 Akoby sa verejným činiteľom, ktorí sa z aktívnej politikyuž stiahli, zacnelo za televíznou kamerou. Dvaja z nich sa vracajú na televízne obrazovky. Médiá
Značka Horalky sa stala generálnym partnerom lyžiarky Martiny Dubovskej Legendárna slovenská značka Horalky podporí lyžiarku Martinu Dubovskú na ceste za lyžiarskymi úspechmi. Nové partnerstvo prinesie lyžiarke významnú podporu na štarte nielen Svetového pohára. Horalky sa aj prostredníctvom nej dostanú bližšie k horám a fanúšikom lyžovania. Marketing
Premiéra markizáckeho Sľubu vystrelila na vrchol dňa, prime time patril Ranču na JOJ Televízie hneď úvodom roka prinášajú jednu televíznu novinku za druhou. Médiá
Máme shortlisty na EFFIE AWARDS Slovakia: Do finále ide 28 kampaní Porota 1. kola zložená zo 46-tich zástupcov zadávateľov a reklamných agentúr vyberala v uplynulých dňoch postupujúcich do finálového kola súťaže. Marketing
Rádio Vlna oslavuje desaťročie Rádio Vlna spustilo vlnu osláv pri príležitosti okrúhleho výročia. Počas jednej dekády si Vlna získala státisíce pravidelných poslucháčov a vyrástla na najpočúvanejšie celoplošné oldies rádio. Médiá
15 rokov inšpiratívnych PR príbehov. Prihláste svoje najlepšie kampane do súťaže PROKOP 2024 Najprestížnejšia odvetvová súťaž PROKOP oslavuje 15. narodeniny, a otvorením ďalšieho ročníka ponúka možnosť zapojiť sa medzi to najlepšie, čo sa zrodilo v slovenskom PR. Komunikační profesionáli a zadávatelia môžu svoje projekty, realizované v minulom roku, prihlásiť do 14. februára 2025. Práce bude hodnotiť ... Marketing
Efektivita a kreativita v reklamných kampaniach. Dvojica, ktorá nikdy nestojí proti sebe V reklamných agentúrach sme sa pýtali, v čom je ich recept na správny reklamný kokteil. Všetci sa zhodli na tom, že kreativita a efektivita nie sú v rozpore, ale naopak, ťahajú za spoločný koniec. Marketing
Akcionári Štandardu: Moderné konzervatívne médium si vyžaduje odlišný štýl riadenia Vedenie a akcionári Denníka Štandard reagujú na personálne zmeny. Po výpovedi šéfredaktorovi Jaroslavovi Daniškovi už skončili aj Peter Števkov, Dag Daniš a Vladimír Palko. Médiá
Štartuje Sľub. Nový denný rodinný seriál nás prenesie do 80. rokov. Poznáme detaily deja V seriálových rodinách sa stretnú herecké hviezdy a mladé talenty. Niekedy úsmevné, inokedy vážnejšie príbehy plné emócií, humoru, lásky aj tajomstiev budú môcť diváci sledovať od dnes, každý pracovný deň o 17:55 hodine na TV Markíza. Médiá
Bez servítky to úvodom roka odpáli veľkým štýlom. Do kuchyne postaví Richarda Sulíka TV JOJ pošle do boja o podvečerného televízneho diváka silný kaliber. Proti štartu nového dobového seriálu Markízy Sľub odvysiela kuchársku šou so silnými menami, medzi nimi aj bývalého politika. Médiá
Jan Švejkar: V nápadoch majú Slováci slušný náskok Český režisér Jan Švejkar, známy precíznosťou a odvahou experimentovať, oceňuje priateľskú spoluprácu a kreatívnu odvahu slovenských značiek. V rozhovore pre Stratégie zhodnocuje, čím sú slovenská reklama, prístup agentúr a klientov a celkovo naše podmienky na produkciu v rámci stredoeurópskeho regiónu osobité. Médiá
Markíza zlákala do Let´s Dance porotkyňu konkurenčnej šou Česko Slovensko má talent Televízny líder takto už zlanáril do tanečnej šou druhú tvár výpravnej šou konkurencie. Pred troma rokmi bola hviezdou 7. série Diana Mórová. Médiá
Slovenský e-commerce narástol o 6 percent Internetové nákupy na Slovensku po dvoch rokoch korekcie znovu narástli, a to o výrazných 6 %. Kľúčový posledný kvartál dosiahol dokonca rast až 7 %, čo potvrdilo predvianočné dohady, že Slováci nebudú na Vianociach šetriť. Marketing
HERMES KOMUNIKÁTOR ROKA 2024: Mená členov poroty sú známe. Nezabudnite na zvýhodnenú predregistráciu Blíži sa jedenásty ročník súťaže HERMES KOMUNIKÁTOR ROKA. Marketing
Víkendové diskusie: Hackerský útok na kataster, či dosahy stretnutia Fica s Putinom V dvoch zo styroch víkendových politických relácií budú hosťami prezident Peter Pellegrini aj premiér Róbert Fico. Ako je už zvykom, znovu bude diskutovať sám, bez politického oponenta. Médiá
Voyo má v ponuke nový seriál Studňa. Jeho príbeh pred rokmi otriasol Československom Česká a slovenská streamovacia platforma prináša už svoj osemnásty Voyo originál. Tento raz spracovali smutný príbeh, ktorý počas socializmu "preslávil" v jednej epizóde aj krimi seriál 30 prípadov majora Zemana. Médiá
Riaditeľ Ringier Slovakia: V roku 2025 očakávame rozšírenie využitia AI v celej spoločnosti, nielen v redakciách Stratégie prinášajú sériu hodnotení a predikcií slovenského mediálneho prostredia. S akými očakávaniami a výzvami pracujú jednotlivé médiá? Médiá
Po Daniškovi opúšťa Štandard aj komentátor Dag Daniš. Výpoveď dal tiež Vladimír Palko Spolu s nim údajne odchádzajú ďalší redaktori a externí spolupracovníci. Médiá
Dunaj, k vašim službám aj naďalej naberá na sile. Atakuje svoje historické maximá Rodinná sága celkovo pritiahla k obrazovkám 571 tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je historicky druhý najlepší výsledok seriálu od jeho štartu 10. januára 2023. Médiá
Novou generálnou tajomníčkou AFISP je Miriam Čizmazia Novou generálnou tajomníčkou Asociácie finančných sprostredkovateľov a finančných poradcov (AFISP) sa od januára 2025 stáva Ing. Miriam Čizmazia. Na poste strieda JUDr. Darinu Huttovú, ktorá odchádza do dôchodku. Marketing
TOP bizarnosti, ktoré Slováci vyhľadávali v Googli v roku 2024 Výber urobil Marketing Strategy Consultant Visibility Ján Andrejko. Marketing
Reklamné agentúry 2024: Výnimočná reklama stále stojí na ľudskom elemente - kreativite, emócii a príbehu Prinášame vám pravidelnú špecializovanú ročenku Reklamné agentúry 2024. Špeciálne prílohy
Dátový paradox: Ako vyhrať dôveru zákazníkov? James Northway, Global Head of Data Strategy vo Wavemaker a svetovo uznávaný expert v kategórii Creative Data odhalil na Biznis konferencii Slovenskej sporiteľne kľúčové trendy a stratégie pre úspech v ére digitálnej identity. Marketing
Generálny riaditeľ skupiny Markíza: Od AI očakávame lepšie cielenie reklamy aj optimalizáciu sledovanosti. Generálny riaditeľ skupiny Markíza Peter Gažík zdôrazňuje, že Markíza zostáva suverénnym lídrom televízneho trhu a darí sa aj streamovacej platforme Voyo. Od AI očakáva už v roku 2025 lepšie cielenie reklamy aj optimalizáciu sledovanosti. V televízii aktuálne testujú, ako si umelá inteligencia poradí so strihom reportáží ... Médiá
Staronové prezídium KRASu prichádza s čerstvou víziou pod taktovkou nového prezidenta Petra Šurína Za prezidenta KRASu na funkčné obdobie 2024 – 2026 bol zvolený Peter Šurín z agentúry Elite/Monday Lovers. Ďalším novým členom prezídia je Alexandra Martináková z Made by Vaculík. Marketing
Tony Dúbravec: Zuckerberg sa chce zapáčiť Trumpovi. Vybral si svoju cestu na prežitie Meta ruší program overovania faktov. Elon Musk svojmu konkurentovi odkázal, že toto rozhodnutie je naozaj cool. Médiá
Dunaj drží Markízu stále na vrchole. Aj JOJ už našla svoj seriálový hit. Ranču patrí streda Po ich pondelkovom priamom televíznom súboji, ktorý skončil víťazne pre Dunaj, sa ďalšie epizódy oboch seriálov už udomácnili vo vysielaní po iné dni. Médiá
Ktoré vianočné reklamy najviac zaujali Slovákov v roku 2024? Rebríček najúspešnejších vianočných reklám priniesla agentúra Go4insight. Z prieskumu vyšlo aj to, že až 13 z 15 značiek sa nachádzalo aj vo vianočnom rebríčku 2023. Do TOP 15 sa v tomto roku nedostal Pilsner Urquell a naopak sa v nej objavili značky SPP a Allegro. Marketing
Peter Šurín: Nechcem byť rušňovodičom, ktorý bude riadiť KRAS na ďalšiu zastávku Nasledujúce dva roky v prezídiu Klubu reklamných agentúr Slovenska uvidíme nové, ale aj známe tváre. Velenie a rolu prezidenta ambiciózne prevzal Peter Šurín z agentúry Elite/Monday Lovers. Marketing
Jaroslav Daniška už nie je šéfredaktorom Štandardu Ukončenie spolupráce s dlhoročným šéfredaktorom potvrdil aj samotný Denník Štandard. Médiá
Značka KitKat opäť motivuje ľudí, aby si dali prestávku. Aj od skupinových chatov, emailov či notifikácií Celosvetovo známa značka cukroviniek KitKat od spoločnosti Nestlé spustila začiatkom roka svoju najnovšiu reklamnú kampaň. Marketing
Ľuboš Kamenistý z Our media: Pokles príjmov z reklamy a zmeny v spotrebiteľskom správaní nás nútia hľadať nové spôsoby financovania Stratégie prinášajú sériu hodnotení a predikcií slovenského mediálneho prostredia. S akými očakávaniami a výzvami pracujú? Médiá
Silný úlovok Let´s Dance. Peter Sagan si po skončení kariéry obúva tanečné topánky "Som rád, že v Let’s dance privítame takú športovú legendu, akou je Peter Sagan. Je symbolom odhodlania, energie a osobitosti. Verím, že sa na parkete nestratí a svoju športovú bojovnosť a vytrvalosť ukáže aj v tanci," povedal o účinkovaní cyklistu kreatívny producent a režisér Pepe Majeský. Médiá