Jojka je pred hokejovým šampionátom vypredaná. Ceny za reklamu rástli o desiatky percent Obchodný riaditeľ JOJ Group Martin Heržo, riaditeľka marketingu Ivana Semjanová a šéf športových staníc JOJky Roman Neuschl hovoria o stratégii pred najväčším televíznym sviatkom roku. Médiá
Odkaz z Global Marketer Week: Situácia je normálna. Všetko je v.... O konferencii aj odkazoch pre marketérov budúcnosti sme sa v podcaste OK360°rozprávali s výkonným riaditeľom Slovenského združenia pre značkové výrobky Ľubomírom Tuchscherom. Marketing
Dobrý account = spokojný klient. Ale ak agentúra nefunguje dobre, nezachráni to ani skvelý account manažér Ako veľmi je pre klientov dôležitá kvalita account manažéra? Pýtali sme sa zástupcov top zadávateľov. Marketing
Víkendové diskusie: Haciendy z peňazí EÚ a ukončíme dovoz ruských fosílnych palív? Očakávať môžete aj reakcie politikov na to, že premiér oslávil koniec druhej svetovej vojny v Moskve. Ako jediný z európskych lídrov a rokoval aj s samotným Putinom. Ale diskutovať budú aj o povinných škôlkach od troch rokov či úpravách transakčnej dane. Médiá
MS v hokeji 2025: Televíziu laďte na JOJku, cez rozhlas ich prinesie STVR Tohtoročné Majstrovstvá sveta IIHF sa konajú od 9. do 25. mája 2025 vo Švédsku a v Dánsku. Konkrétne v mestách Štokholm a Herning. Ich vysielanie na Slovensku bude mať bohaté zastúpenie. Médiá
Textárska súťaž Zlaté pero otvora ďalší ročník. Kto získa putovnú trofej? Textársky dôvtip sa bude tento rok hodnotiť v Prahe. Vizuál k 14. ročníku súťaže vytvoril oceňovaný ukrajinský dizajnér Mykola Kovalenko. Médiá
Markíza mení zostavu investorov v šou Jama levova. Peniaze bude rozdávať aj Separ TV Markíza prinesie už túto jeseň v spolupráci so Slovenskou sporiteľňou tretiu sériu obľúbenej podnikateľskej reality šou. K stáliciam Tatiane Ondrejkovej, Milanovi Dubcovi a Igorovi Rattajovi sa pridávajú dvaja noví investori. Okrem rapera a podnikateľa Separ bude nováčikom v zozname aj biznismen Štefan Rosina mladší. Médiá
JOJka má nečakaný moderátorský úlovok. Sprievodcom MS v hokeji bude avatar Adam Na Majstrovstvách sveta v ľadovom hokeji 2025 sa po prvýkrát predstaví Adam – digitálna tvár televízie JOJ. Jeho úlohou je priblížiť divákom hokej moderne a interaktívne. Médiá
„Čím viac, tým menej,“ tvrdí 4ka v novej kampani Mark United pripravilo pre mobilného operátora 4ka novú sériu spotov. Marketing
Veľký televízny návrat a stávka na istotu. STVR už natáča piatu sériu Pečie celé Slovensko Úspešná šou sa aj tento rok vráti na televízne obrazovky a to už počas jesennej televíznej sezóny. Médiá
3 postrehy Vlada Kureka z Young Lions Vlado Kurek je aktuálne freelance kreatívny riaditeľ a ideamaker. Zároveň bol členom kmeňovej poroty súťaže Young Lions 2025. Marketing
ADMA po 3 rokoch prináša update priemerných hodinových sadzieb ADMA po troch rokoch aktualizuje odporúčané hodinové sadzby, ktoré vyplynuli z prieskumu v 27 členských agentúrach. Cieľom je poskytnúť prehľad o priemerných hodinových sadzbách digitálnych marketingových agentúr na Slovensku. Aktuálne
Zákaznícka lojalita v roku 2025: Viac zážitkov prináša vyššiu návratnosť Prieskum spotrebiteľskej lojality spoločnosti Antavo identifikoval viacero trendov, ktoré v roku 2025 formujú zákaznícku lojalitu. Marketing
Ľuboš Blaha je späť na Facebooku. Musí však začať odznova Meta mu v roku 2022 zrušila účet, včera mu povolila návrat. Médiá
Dobrý account vie priniesť poriadok do chaosu Tatiana Bača je account directorkou MUW Saatci & Saatchi. Rozprávali sme sa o tom, aká je z jej pohľadu úloha dobrého accounta a čo vie priniesť do vzájomnej spolupráce klient + agentúra. Marketing
Telekom spúšťa novú iniciatívu proti kyberšikane. Tému otvára skladbou Nahý od Richarda Müllera Jeden z troch stredoškolákov už zažil kyberšikanu. Ďalších 18-tisíc sa stalo obeťou sextingu. Marketing
Rada Českej televízie odvolala riaditeľa Jana Součka Dôvodom bolo podľa členov rady niekoľkonásobné porušenie zákona o Českej televízii. Médiá
STVR upravuje svoj program. Na výročie víťazstva nad fašizmom uvedie aj oceňovaný film Ema a Smrtihlav Vo štvrtok, 8. mája si pripomíname 80 rokov od skončenia druhej svetovej vojny. Médiá
Ošiaľ s hokejom začína na TV JOJ už dnes. Pripravte sa na špeciálne hokejové Inkognito Inkognito sa pred štartom Majstrovstiev sveta v hokeji predstaví v špeciálnom vydaní. V štúdiu sa okrem tradičných hádačov objavili aj legendy zo slovenského hokeja – a o zábavu nebola núdza. Médiá
Takmer miliónové finále Let´s Dance. Hlasy divákov vyniesli na tanečný trón Kristiána Barana Najkontroverznejším bodom tohtoročnej tanečnej horúčky bolo vyhlásenie víťaza. To rozdelilo divákov na dve skupiny. Médiá
Fun rádio hlási novú moderátorskú dvojicu a návrat úspešného formátu Slovenské rádio prichystalo pre svojich poslucháčov prekvapenie. A to novú moderátorskú dvojicu Veru Wisterovú a Petra „Expla“ Altofa a do éteru vracia aj reláciu zameraná na mladých Pondelky nie sú zlé. Médiá
Víkendové diskusie: Prezident vracia zákony a účasť premiéra na oslavách v Moskve Politici budú diskutovať aj o novej univerzitnej nemocnici v Bratislave, rozsahu ďalšej konsolidácie a osude transakčnej dane. Médiá
Slováci sa na hokej chystajú vo veľkom. Až 12 percent z nich chce vidieť zápasy naživo No pripravujú sa ja na kúpu nových televízorov, fanúšikovské outfity aj zásoby na zápasy. Allegro prezradil aké hokejové trendy ovládli Slovákov pred šampionátom. Aktuálne
Peter Rajčák o Young Lions: Uprednostnili sme menej dokonalé prepracovanie, ak bolo odvážne a drzé Predseda poroty súťaže mladých kreatívcov hovorí o talente v reklame aj o tom, čo je najdôležitejšie pre výhru v Young Lions. Marketing
Accounti. Multifunkční chameleóni či stavitelia mostov? Vzťah account manager/ka – klient je ten, ktorý často určuje náladu, s akou sa agentúry do kampaní púšťajú a s akou ich spolu s klientmi uzatvárajú. Marketing
Slovenská pošta má novú hovorkyňu Hovorkyňou Slovenskej pošty je od 1. mája 2025 Eva Peterová. V tejto pozícii bude zodpovedná za externú komunikáciu spoločnosti. Kto kam
Tajomstvo šťastia: Rodina, láska a… peniaze? Globálna štúdia Index šťastia od Ipsosu v 30 krajnách zisťovala, aký vplyv majú na šťastie faktory ako finančná situácia, rodinné vzťahy, zdravie a pocit kontroly nad životom. Marketing
Finlandia vodka oslovuje generáciu mladých novou sviežou kampaňou Kampaň reaguje na rastúci trend zodpovednej a hodnotovo orientovanej konzumácie alkoholu. Režíroval ju Max Siedentopf, držiteľ ceny Emmy a kľúčový kreatívny spolupracovník značky Gucci, ktorý do kampane vniesol svoj originálny rukopis, nadhľad a humor. Marketing
Šantiace psy v bazéne ukazujú, aké jednoduché je stiahnuť si Radosť do mobilu Operátor v appke Radosť spúšťa novú kampaň, v ktorej technológia ustupuje emócii – a hlavnú rolu hrá najlepší priateľ človeka. Marketing
Slováci stále častejšie nakupujú online. V Európe patríme medzi najaktívnejších Záľuba Slovákov nakupovať online zostáva naďalej vysoká. Nové dáta spoločnosti Mastercard ukazujú, že deväť z desiatich spotrebiteľov nakupuje online, v priemere päťkrát až šesťkrát mesačne, čo prevyšuje európsky priemer. Aktuálne
Slovenská sporiteľňa má 200 rokov. V kampani sa neobzerá späť, nabáda snívať o lepšej budúcnosti Slovenská sporiteľňa prichádza s novou kampaňou, ktorou štartuje oslavy svojho 200. výročia. Nepozerá sa primárne do minulosti, ale povzbudzuje Slovákov a Slovenky, aby snívali o lepšej budúcnosti. Marketing
Marek Surovec o Young Lions: Najviac ma prekvapila častá absencia idey Senior Copywriter reklamnej agentúry Free Andy bol v aktuálnom ročníku súťaže mladých kreatívcov členom kmeňovej poroty a tu sú jeho postrehy. Marketing
Novým regionálnym riaditeľom investičnej platformy XTB sa stáva Vladimír Holovka Dlhoročný regionálny obchodný riaditeľ XTB Vladimír Holovka povedie od mája 2025 pobočky XTB v Českej republike, Maďarsku a na Slovensku. Kto kam
Sunday ADucation: V marketingu neexistuje logika Potvrdzuje to obsah famóznej Sutherlandovej knihy Alchemy, ktorá je tohtomesačným tipom na vzdelávačku aj fakt, že druhá polovica blogu bude o veľkom digitálnom trende, ktorý by pred 10 rokmi predikoval asi len málokto. Príjemnú adukáciu, priatelia. VIP Blogy
Slovak Telekom a T-Mobile majú novú riaditeľku právneho oddelenia Karolina Helebrantová sa riaditeľkou právneho oddelenia Slovak Telekom a T-Mobile Czech Republic stala k 1. máju. Zároveň sa právne oddelenie stáva súčasťou divízie ľudských zdrojov, ktorá sa premenuje na divíziu People, Law& Integrity. Kto kam
Nový šokujúci rekord sledovanosti Sľubu. Druhú sériu posilní táto herecká hviezda Gabriela Marcinková sa herecky zhostí jednej z hlavných postáv, ktoré vstúpia do deja s novou sériou. Tú môžu diváci očakávať v jesennej televíznej sezóne. Médiá
Kontroverzný seriál JOJky Iveta boduje na prestížnych svetových festivaloch Seriál z dielne scenáristu Petra Kolečka a režiséra Jana Hřebejka si pripisuje významné úspechy na medzinárodnej scéne. Televízia JOJ ho strategicky uviedla na viacerých prestížnych festivaloch, kde získal uznanie odbornej poroty i publika. Médiá
Šéfka komunikácie BILLA: Agentúra je pre mňa strážcom zdravého rozumu Jana Riečanská vedie v obchodnom reťazci BILLA oddelenie korporátnej komunikácie, ktoré vybudovala a vedie vyše roka. Čo sa jej za ten čas podarilo prezradila v rozhovore pre Stratégie. Marketing
Takúto hĺbku by ste v marvelovke nečakali. Thunderbolts prináša do kín antihrdinov Film Thunderbolts*, ktorý vznikol na základe komiksovej série Marvelu prvýkrát publikovanej v roku 1997, pokračuje v línii epických veľkofilmových dobrodružstiev v Marvel Cinematic Universe, ktorá sa začala filmom Iron Man v roku 2008 a do dnešného dňa sa rozšírila na 35 filmov. Thunderbolts prichádza do kín dnes, 1. mája. Médiá
Young Lions je jedinečnou príležitosťou zažiť mladé talenty v plnom nasadení. S energiou, kreativitou a profesionálnym prístupom Asociácia mediálnych agentúr je v aktuálnom ročníku partnerom kategórie Digital. Richard Kopunik, generálny sekretár AMA zhrnul ich pohľad na súťaž. Marketing
Po 19 rokoch odchádza z Telekomu hovorca Michal Korec Michal Korec pôsobil v skupine Deutsche Telekom od roku 2006. Kto kam
Mastercard spúšťa Agent Pay. Umelá inteligencia bude bezpečne nakupovať za nás Agent Pay je riešenie, ktoré umožňuje AIagentom, teda softwarovým nástrojom využívajúcim AI, aby nakupovali v mene používateľov bezpečne, transparentne a s plnou kontrolou. Aktuálne
Young Lions Slovakia 2025: O emóciách, pravde a sile mladých hlasov TV JOJ bola v aktuálnom ročníku partnerom kategórie FILM. Kreatívna producentka Bronislava Balašková zhrnula svoje postrehy a hodnotenia. Marketing
Agentúra KOMUNIKA zastrešuje PR komunikáciu pre rodinnú firmu ORIN Agentúra v slovenských médiách komunikuje 30-ročný príbeh, rodinné hodnoty a komunitné aktivity firmy, ktorá sa venuje oblasti zdravia a krasy. Marketing
Borisovi a Bramborovi ušila televízia JOJ na mieru novú reláciu Spravodajská televízia JOJ 24 prináša hokejovým fanúšikom novú reláciu s názvom Hokejové analýzy 24, ktorá rozšíri spravodajské pokrytie Majstrovstiev sveta v ľadovom hokeji vo Švédsku. Médiá
ADMA otvára brány novým členským agentúram Asociácia digitálnych marketingových agentúr spúšťa prijímací proces a už po dvanástykrát otvára brány novým členom. Digitálne, špecializované a digitálne mediálne agentúry pridajte sa do zoskupenia TOP digitálnych agentúr na Slovensku. Marketing
Naša ambícia je urobiť z VÚB najviditeľnejšiu značku medzi bankami VÚB banka má novú reklamnú agentúru. V dlhom a náročnom tendri si vybrala spomedzi piatich agentúr MUW Saatchi & Saatchi, ktorá vystriedala dlhoročného partnera banky agentúru Triad. Marketing
Lásky v Istanbule masívne strácajú divákov, Sľub pokoril magickú hranicu Markíza jednoznačne kraľovala televíznemu trhu aj v pondelok 28. apríla 2025. Podvečerný Sľub opäť potvrdil svoj status diváckeho megahitu a stal sa programom dňa. Médiá
KROS smeruje do novej éry: rebranding po 30-tich rokoch Slovenský softvérový líder KROS predstavuje novú vizuálnu identitu, ktorá je vyústením komplexnej Biznis-marketingovej stratégie a odrazom jeho ambícií napredovať v súlade s meniacimi sa potrebami trhu. Marketing
Kaufland vstúpil do herného sveta Minecraftu. Cieli tým na mladé ročníky Po Robloxe a GTA prichádza na rad aj ďalšia populárna hra. Reťazec v apríli 2025 vstupuje do sveta Minecraftu a berie ho útokom. Marketing
Hellmann‘s sa stáva oficiálnym partnerom UEFA Women‘s EURO 2025 Nová kampaň „Buď majster grilu“ prepojí fanúšikov ženského futbalu a prinesie nezabudnuteľné zážitky – či už pri obrazovke, na štadióne alebo aj pri grile. Marketing
KARLOFF uvádza na trh dve prémiové novinky. A to HERBERRY GIN a KAVALERO Slovenská firma z pohľadu marketingovej komunikácie ide s dvomi novinkami netradičnou cestou. Produkty nebudú masívne komunikovať cez tradičné media mixy, ale dôraz budú klásť na autenticitu a priamy kontakt s profesionálnou komunitou. Marketing
STVR natáča vianočnú rozprávku. Princeznú bude hrať niekdajšia hviezda Dunaja Netradičný príbeh pre celé rodiny bude nielen rozprávkovo čarovný, ale zaujme aj poriadnou dávkou humoru. Médiá
Honda vstupuje do elektrickej éry s novým logom. Bolo to potrebné? Mám rád autá, už odkedy si pamätám. Od detstva som sledoval vývoj japonských značiek a Honda patrila medzi tie, ktoré definujú kvalitné japonské inžinierstvo. VIP Blogy
STVR zaberá voľba na edukatívnu formu zábavy Bývalý programový riaditeľ STVR Vincent Štofaník vysvetľuje, prečo sa viac zameriavajú na edukáciu a či vôbec sledujú, čo vysiela ich komerčná konkurencia. Médiá
Skvelá správa pre Triad a slovenskú reklamu. Creative Fast Aid má bronz zo súťaže WARC Slovenskému Triadu sa podarilo ukoristiť výborný bronz na globálnej súťaži efektivity WARC. Marketing
Let´s Dance aj týždeň pred finále neohrozene kraľuje televíznej sledovanosti Len tri víkendové relácie dokázali prilákať ku obrazovkám cez 400 tisíc divákov, pričom nad pol milióna to dokázal len Let´s Dance. Médiá
Z News and Media Holding odchádza šéfka obsahu a marketingu Martina Šebová opúšťa najväčšie slovenské vydavateľstvo na vlastnú žiadosť. Médiá
Bez servítky okorenia nekorektným humorom známe tváre stand-upu V kuchárskej šou TV JOJ bude horúco – a to nielen pri sporákoch. Čaká nás veľa humoru a autentickej zábavy. Varenie si totiž zoberú do rúk slovenskí stand-upisti. Médiá
O generálneho riaditeľa STVR zabojuje päť kandidátov. Je medzi nimi aj Flašíkova dcéra či spevák Jakubec Rada STVR dnes otvorila obálky s prihláškami do voľby šéfa verejnoprávneho média. Médiá
ADMA názor: UGC ako tajná zbraň na posilnenie značky s publikom Expertov digitálnych agentúr združených v ADMA sme sa opýtali, pre aké typy značiek je vhodný user generated content a aké sú jeho plusy a mínusy. Marketing
Gastro prechádza transformáciou. Rastie záujem o menšie bistrá, food trucky a pop-up podniky Uplynulý rok priniesol slovenskému gastrotrhu rast tržieb, zmenu štruktúry podnikov a nové trendy. Bližšie o tom hovorí prieskum spoločnosti Data Servis – informace. Marketing
Young Lions 2025: Víťazi sú známi, držíme vám palce v Cannes Porota prestížnej súťaže pre mladých kreatívcov si vyberala z 35 shortlistov. Dnes sa rozhodlo o držiteľoch cenných kovov aj o tom, kto získa miestenku na najväčší festival kreativity. Marketing
Víkendové diskusie: O odkaze pápeža Františka aj o analýze vakcín proti Covid-19 STVR tento týždeň neodvysiela reláciu Sobotné dialógy s ohľadom na zmeny vysielania v súvislosti s úmrtím a pohrebom pápeža Františka. Médiá
Veľké odhalenia o pokračovaní Ranču. Pocisková skončila, nastúpia hviezdy Markízy Pokračovanie rodinnej ságy, ktorú aktuálne JOJka natáča, prináša novú kapitolu príbehu o tom, čo znamená niesť zodpovednosť – v živote, vo vzťahoch aj na vlastnej koži. Médiá
Na pohreb Pápeža reagujú aj televízie. Menia program, prinesú priame prenosy z Vatikánu V sobotu 26. apríla sa celý svet symbolicky stretne na Námestí sv. Petra vo Vatikáne, aby sa rozlúčil s pápežom Františkom. Ako sa na túto udalosť pripravili slovenské televízie? Médiá
VŠMU s novou vizuálnou identitou. Je flexibilná, hravá a pripravená na budúcnosť Nová identita vznikla v spolupráci s dlhoročným partnerom školy - agentúrou MADE BY VACULIK. Marketing
Kaufland oslavuje 25 rokov nevšednou kampaňou. Stavili na zaujímavú vizualitu O réžiu hero spotu z dielne THIS IS LOCCO sa postaral Petr Dvořák v produkcii Reverse Films. Marketing
Voyo tasí zbrane. Pripravuje silné príbehy, komédie aj veľké návraty svojich hitov Streamovacia služba Voyo rozširuje svoju pôvodnú tvorbu. Na predplatiteľov čakajú v priebehu nadchádzajúcich sezón xkluzívne tituly plné emócií, napätia a zábavy od najvýraznejších tvorcov súčasnosti. Médiá
Médiá a ich novinári. Kto má na sociálnych sieťach navrch? Kým v minulosti boli zdrojom informácií na sociálnych sieťach majmä oficiálne profily médií, dnes čoraz viac sledujeme individuálnych novinárov, ktorí dokážu osloviť desaťtisíce až státisíce ľudí. Marketing
Agentúry hľadajú cesty, ako prilákať talenty do reklamy. Potrebujú aj udržať krok s technológiami (anketa Stratégií) Lídrov digitálnych agentúr sme sa pýtali, aké sú kľúčové výzvy, ktoré riešia v oblasti ľudských zdrojov vo svojich agentúrach. Marketing
VICTORIA’S SECRET OTVORILA SVOJU PRVÚ PREDAJŇU NA SLOVENSKU Nachádza sa v bratislavskom obchodnom centre Nivy, kde zákazníčkam ponúka unikátny zážitok z nakupovania, ktorý kombinuje štýl, eleganciu a osobný prístup. Marketing
Sprite má novú chuť aj vizuálnu identitu. Odteraz ponúka aj variant Sprite ZERO Nová chuť spolu s perlivými bublinkami cieli priamo na energickú Generáciu Z. Marketing
PSS spúšťa novú kampaň. Stavia ju opäť na výrazných farbách a silnom slogane Prvá stavebná sporiteľňa prichádza s novou náborovou kampaňou, v ktorej stavia na silnom slogane, pútavej vizuálnej identite a na autentických tvárach. Marketing