Poznáme shortlisty súťaže Golden Drum. Získali ich aj slovenské agentúry? Body sa počítajú aj do Agentúry roka 2023. Marketing
Zlatý klinec 2023: Pozrite si kompletný rebríček Agentúry večera Sviatok kreativity, sviatok odvahy, sviatok odhodlania vyniknúť, vystúpiť z radu, ukázať sa. To je Zlatý klinec. Festival reklamy, také slovenské Cannes Lions. Marketing
Chceme prinavrátiť starý dobrý Orange Orange nedávno predstavil svoj nový komunikačný koncept. Do centra pozornosti sa dostáva čLOVEk – so svojimi emóciami, potrebami aj túžbami. Čo to v praxi znamená? Ako bude vyzerať nová kreatíva telekomunikačného operátora? Zisťovali sme v agentúre MADE BY VACULIK aj priamo u zástupcov značky. Marketing
Volebné štúdiá miešali karty, silný súboj Pečie celé Slovensko s Talentom. Kto vyhral? Kým sa Markíze s piatkovou Farmou darí, v nedeľu s Duelom výrazne zaostáva za konkurenciou. Médiá
Výdavky do slovenskej online reklamy rástli v prvom polroku o 7 percent Združenie IAB Slovakia na polročnej báze vydáva správu o vývoji výdavkov do internetovej reklamy. V prvom polroku roka 2023 bolo do internetovej reklamy preinvestovaných v absolútnej hodnote 93 miliónov eur. Marketing
PSS zvyšuje úrokový bonus a spúšťa novú kampaň na podporu sporenia Prvá stavebná sporiteľňa zlepšuje podmienky pre sporiacich klientov a k produktu mojeSPORENIE ponúka úrokový bonus, vďaka ktorému všetci, ktorí sa rozhodnú začať si sporiť, získajú v tomto a budúcom roku úrokovú sadzbu až 4 percent ročne. Úrokový bonus bude klientovi pripísaný na sporiaci účet po 6 rokoch. Marketing
Zlaté klince sú pre nás uznaním brandže, že robíme niečo výnimočné Brandová komunikácia je pre Slovenskú sporiteľňu kľúčová. Prostredníctvom nej sa banka snaží budovať svoju značku na hodnotách. S Head of Marketing Communications Petrom Holíkom sme hovorili o tom, ako sa prostredníctvom unikátnej kreativity stáva ich značka líderskou, prečo sa pustili do produkcie programu Jama levova a čo ... Marketing
Voyo na víťaznej vlne. Tentoraz zabodoval jeho Kráľ Šumavy. Pokračovanie príde do roka Medzinárodná porota prestížneho festivalu Finále Plzeň vyzdvihla najmä výnimočné filmové prevedenie, skvelé herecké výkony a to, ako dobre bola trojdielna séria napísaná. Médiá
Sunday ADucation #10: Päť tipov Mia Valúšeka, traja králi a fejkový Chuck Norris V blogu Lukáša Lukoniča sa tento meciac objavujú najznámejší marketéri, CCO jednej z najlepších svetových agentúr aj Associate Creative Director Istropolitana Ogilvy. VIP Blogy
Štartuje 3. séria Pečie celé Slovensko, V šou súťažiaci minuli 2 tony surovín a piekli 90 hodín Počas jedenástich týždňov predstaví svoje cukrárske a pekárske umenie opäť 12 amatérskych pekárok a pekárov, ktorých čaká v súťaži množstvo originálnych výziev. Médiá
Volebné štúdiá: Televízie prinesú exit polly, reakcie politikov aj prieskum spokojnosti s voľbami Slovenské televízie plánujú po zatvorení volebných miestností vysielať špeciálne relácie o voľbách hlboko do noci. A v nedeľu ponúknu politické diskusie so stranami, ktoré sa dostanú do parlamentu, už od samého rána. Médiá
Úsmev ako dar prichádza s novou kampaňou Rodina sa počíta: Destinácia domov Komunikáciu na podporu zbierky pre ohrozené rodiny s deťmi pripravila agentúra Respect APP. Marketing
Dunaj v absolútnej forme, konkurencia v úzadí, podvečerná sledovanosť na hojdačke Štyri programy dňa dokázali pokoriť 400 tisícovú hranicu sledovanosti, okrem Dunaja, to noli Televízne novny Markízy a relácie o počasí oboch komerčných staníc. Médiá
Slobodné médiá sú pilierom demokracie, pripomínajú súkromní televízni vysielatelia Vrcholiaca predvolebná kampaň priniesla aj pravidelné útoky na médiá. Asociácia televíznych vysielateľov Slovenska apeluje na verejne činné osoby, aby nešírili nenávisti proti štandardným médiám. Médiá
Petíciu 4ky podporilo 30-tisíc ľudí. Štát sa s ňou teraz musí zaoberať! Cieľom petície je zastaviť rozbehnutú aukciu frekvencií, ktorá je podľa organizátorov petície neprofesionálne pripravená a v konečnom dôsledku môže znamenať pre spotrebiteľov vyššie ceny. Aktuálne
Rok Kódexu influencer marketingu: Zvýšila sa kvalita reklamy na slovenskom Instagrame? Od septembra 2022 je slovenský influencer marketing samoregulovaný Kódexom influencer marketingu. Stoja za ním združenia IAB Slovakia a ADMA. Za rok fungovania sa k nemu pridala väčšina agentúr, influencerov a značiek. Marketing
Efektivita vs. kreativita O tom, že emócie predávajú, už vieme. O tom, že humor predáva, vieme tiež. Ak sa vám však zrovna nedarí diváka rozplakať ani rozosmiať, skúste siahnuť po niektorej z taktík behaviorálnej vedy. Tá nám pomáha pochopiť, ako sa ľudia rozhodujú, a ukazuje nám, kde vo svojich rozhodnutiach robia predvídateľné chyby. PR články
Svet Harryho Pottera v smútku! Zomrel predstaviteľ Albusa Dumbledora Herec Michael Gambon sa bohužiaľ už nikdy neposadí na stoličku riaditeľa Rokfortskej strednej školy čarodejníckej. Médiá
RTVS vystrelila posledná predvolebná debata, Na nože na čele, vlažná Prokurátorka Posledný deň pred moratóriom stále najviac divákov lákala politika. A to tak počas spravodajských blokov aj v posledných predvolebných diskusiách. Médiá
Sila AI naberá na obrátkach: Novinky predstavila Meta, ChatGPT dal K.O. Googlu Meta má chatovací systém, ktorý dokáže generovať textové odpovede či vytvárať realistické obrázky a ChatGPT už nie len píše, ale podľa tvorcov aj vidí, počuje a hovorí. Médiá
Do kín mieri snímka Tvorca. Zahraniční novinári ho titulovali sci fi filmom roka Epický akčný sci-fi thriller odohrávajúci sa v budúcnosti uprostred vojny medzi ľudskou rasou a silami umelej inteligencie. Médiá
ta3 s politickou superdebatou vystrelila do nadpriemeru, no s Dunajom to nezamávalo Iba tri relácie dokázali vyskočiť nad 400 tisíc divákov, celkovo najviac zabodovali Televízne noviny. Médiá
Slovenský startup elv.ai má nového klienta. Dohodol sa na spolupráci v najväčšou zdravotnou poisťovňou VŠZP bude bojovať proti nenávisti a dezinformáciám v online priestore. Marketing
Creative express: Vlak, ktorý si nechceš nechať ujsť Art Direction club spúšťa registráciu do lokálneho kola projektu pre mladých kreatívcov, Creative Express Česko Slovensko. Marketing
VSE v kampani hľadá východniarske názvy pre svoje produkty. Ponúka za ne až 3-tisíc eur Kreatívny koncept pochádza z dielne agentúry Wiktor Leo Burnett. Marketing
Colin O‘Toole sa stal novým marketingovým riaditeľom spoločnosti Mondelēz Na svojej pozícii chce podporovať silné lokálne značky Opavia, či Figaro, ale posilniť aj pozíciu ich globálnych značiek ako napríklad OREO, Milka či Toblerone v našom regióne. Marketing
Náklady stúpajú, zvyšujú sa aj sadzby agentúr? (anketa Stratégií so zástupcami digitálnych agentúr) Áno aj nie. Je to veľmi citlivá téma. Takto väčšinou odpovedajú zástupcovia digitálnych agentúr na otázku, či sa im darí premietať zvyšujúce sa náklady do cien pre klientov. Marketing
Toto nie je práca, ktorá sa dá odsedieť a pretrpieť. Musíte ju chcieť V rubrike Talenty z brandže predstavujeme mladých a šikovných ľudí z reklamy, PR, médií aj sociálnych sietí. Na otázky nám odpovedal Ladislav Macko, Copywriter z reklamnej agentúry Wiktor Leo Burnett. Marketing
Sociálna sieť Threads zatiaľ zaostáva za sieťou X, ktorej chcela konkurovať Sieť Threads získala za päť dní od spustenia viac ako 100 miliónov užívateľov, no do mesiaca prišla o viac ako polovicu užívateľov. Médiá
Mám svoj plán, spieva v novej kampani VÚB banka Reklamná agentúra TRIAD v nej využila známy slovenský hit. Marketing
Väčšina ľudí si myslí, že predvolebná kampaň sa nevenuje dôležitým témam Podľa kontinuálneho prieskumu „Ako sa máte, Slovensko?“ ľudia na Slovensku nepovažujú témy, ktoré politické strany riešia v predvolebnej kampani za dôležité pre kvalitu života. Aktuálne
Politický marketér o kampani: Ak niekoho neodvedú policajti, tak sa do volieb nič zásadné nestane S Adamom Znášikom sme sa pozreli na predvolebnú kampaň z pohľadu jej obsahu, formy aj tém, ktoré jej dominovali. Marketing
Hyundai a Respect APP vo svojej kampani prinútili Slovákov spomaliť Stará známa marketingová pravda znie: čím menší rozpočet, tým lepšia musí byť kreatíva. A o tom, že o úspechu kampaní rozhoduje nápad, nie megalomanská produkcia, svedčia aj Pomalé Vianoce. Poďme si túto spoluprácu Hyundai a ich agentúry Respect APP rozobrať na drobné. Marketing
Predvolebnú diskusiu si na Markíze zaplo takmer milión divákov Na milión sledujúcich dosiahla svojou predvolebnou diskusiou minulý týždeň aj Jojka. Tá nazbierala toľko divákov vysielaním debaty na dvoch svojich staniciach naraz. Médiá
Dettol sa znovu spojil s Kvapkou Nádeje. Hovoria o tom, že hygiena a ochrana zdravia je dôležitá pre všetkých