Na Zlatom klinci čoraz častejšie cítiť stret hodnôt Zlatý klinec vnímam ako oslavu reklamy. Jeho úlohou je vyzdvihnúť tie najlepšie nápady, ktoré vznikli za uplynulý rok. VIP Blogy
Anketa Stratégií: Patrí digitál pre zadávateľov k ich prioritám? Aké inovácie ste implementovali v poslednom čase do svojich performance kampaní a aké výsledky ste nimi dosiahli? Čo sa vám osvedčilo a čo, naopak, nefungovalo podľa očakávania? Tieto otázky sme sa opýtali na marketingových oddeleniach top zadávateľov. Prečítajte si ich skúsenosti a postrehy k výkonnostnému marketingu. Marketing
Marketingová manažérka Coca - Cola: Najväčšou anomáliou Slovákov je, že kupujú iba to, čo je v zľave Stále chceme posúvať hranice digitálneho marketingu a byť vždy o krok vpred, hovorí o marketingovej stratégii jedného z najvplyvnejších brandov sveta senior marketingová manažérka Coca-Cola pre Slovensko a Česko Mária Drotárová. Marketing
Koalícia sa nevie dohodnúť na menách nových členov Rady STVR Neúplná Rada STVR a dočasne poverený štatutár nemôžu plnohodnotne vykonávať činnosť v zmysle zákona, čo má negatívny dosah na fungovanie verejnoprávnych médií. Zhodli sa na tom novovymenovaní členovia rady a poverený šéf telerozhlasu Igor Slanina. Médiá
Anketa Stratégií: TOP 5 najúspešnejších trendov vo výkonnostnom marketingu Naprieč trhom sme zisťovali prečo je výkonnostný marketing efektívny a kedy pre zadávateľov funguje najlepšie? Marketing
Zabojujte o Zlatú Stoličku: Ocenenie, ktoré priláka najlepšie talenty Úspech každej agentúry stojí na talente ľudí, ktorí v nej pracujú. Tí najlepší hľadajú viac než len dobrý plat a benefity – chcú prostredie, kde môžu rásť a cítiť sa ocenení. Súťaž Zlatá Stolička vám dá možnosť ukázať, že práve vaša agentúra je tým miestom, kde sa oplatí budovať kariéru, a to pred celou ... PR články
Yolka Udičová si zakladá vlastnú agentúru. Názov nesie jej meno Od prvého novembra tak na trh reklamných agentúr vstúpi Yolka Agency. Kto kam
Slovan Bratislava v súboji nováčikov Ligy majstrov proti Girone aj na Voyo maximum Slovenský majster, rovnako ako jeho súper, stále čaká na bodový zisk. To, či bude do tretice úspešný sa dozvieme už zajtra, 22. októbra na streamovacej službe TV Markíza. Teda ak máte kúpaní drahší balík za 11,99 eura mesačne. Médiá
Roman Biath o Zlatom klinci: Zažil som niečo, čo už dlho nie "Myslím, že by prácam prospelo viac humoru. To je ale niečo, čo chýba prácam v reklame všeobecne," zdôrazňuje člen multi channel poroty Zlatého klinca a Head of Creative & Strategy Zaraguza CZ Roman Biath. Marketing
Lunter: Budujeme najväčšiu európsku tofu spoločnosť pre zdravú a udržateľnú budúcnosť Slovenský lovebrand s viac ako 30-ročnou tradíciou a tofu expertízou, pokračuje vo svojom poslaní prispievať k zmene stravovacích návykov, no už na európskej úrovni. Marketing
Každá prihlásená práca do Zlatého klinca mala byť podrobená dôslednej kritike. Už v agentúre "Mal som tú česť druhýkrát zasadnúť do kmeňovej poroty Zlatého klinca a neviem, či som len o štyri roky starší a unavenejší, alebo naozaj bolo toto moje druhé pôsobenie náročnejšie a vyčerpávajúcejšie," hovorí o porotcovaní v Zlatom klinci Creative Director oh my DOT Roman Roj. VIP Blogy
Koaliční politici sa vracajú do Markízy: Do Na telo príde Matúš Šutaj Eštok Televízny líder sa chystá na veľký comeback svojej politickej diskusie Na telo. Nová moderátorka Karolína Lacová po dlhom čase privíta zástupcu koalície. Médiá
Ako vyzerá slovenský Telegram a je to fakt také zlé? Telegram spočiatku slúžil ako aplikácia na posielanie správ (Telegram Messenger), no čím ďalej, tým viac začína svojou štruktúrou a funkciami pripomínať klasické sociálne siete v pravom zmysle slova. Počtom aktívnych mesačných používateľov je Telegram so svojimi približne 950 miliónmi oproti Facebooku zhruba tretinový a ... Médiá
V rodine mu vyrástla konkurencia. Tehotná manželka Adama Bardyho hrá v seriáli Modelka Bibi Bardy sa postavila pred kamery už počas toho, ako čakala s manželom dvojičky. A navyše na svoju hereckú prvotinu si vybrala seriál, s ktorým je spojený Adam Bardy. Médiá
Naučte sa pri písaní textov tvoriť obsah pomocou AI. Stačí dodržať týchto 6 krokov Príchod ChatGPT v roku 2022 kompletne zmenil budúcnosť digitálneho marketingu. Copywriteri sa začali báť o svoje pracovné stoličky, pretože zrazu dokázal „vymyslieť“ titulok aj kolega bez akéhokoľvek kreatívneho cítenia. Chcete vyťažiť z AI čo najviac? Naučte sa, ako s týmito nástrojmi hovoriť. Marketing
Agentúra ZEAL sa stáva novým partnerom CREATIVE PRO Agentúra ZEAL, pod vedením Lele Tarbuk Zemanovej, sa oficiálne stala súčasťou portfólia CREATIVE PRO. Marketing
Pred Zlatým klincom stojí veľká výzva: Ako sa vysporiadať s originalitou a kopírovaním Porotca Zlatého klinca a Creative Director Respect APP Ondrej Štefánik vnímal najmä dve výzvy v hodnotení prác. Prečítajte si jeho názor na aktuálny ročník. VIP Blogy
Nová moderátorka Na telo: V nedeľu príde aj politik koalície "Je to pre mňa veľká profesionálna príležitosť." Hovorí o svojom prestupe zo Slovenského rozhlasu do Markízy moderátorka Karolína Lacová. Už v nedeľu bude moderovať svoje prvé Na telo. Médiá
Kamilu v Extrémnych premenách počas chudnutia zasiahne strata blízkej osoby TV Markíza dnes prinesie neuveriteľný príbeh Kamily Zemančíkovej, ktorej problémom, okrem extrémnej váhy, vlastná hlava. Slovenka bude na sebe extrémne prísna, zasiahnúť bude musieť až psychologička. Médiá
Už v nedeľu sa vráti na obrazovky Na telo. Karolína Lacová privíta hostí v novom štúdiu Formát zostáva rovnaký. Hosťami Na telo budú politici, ktorí budú diskutovať o aktuálnych udalostiach uplynulého týždňa. Médiá
Prísnejšia kontrola sociálnych sietí. Už aj Slovensko má kontrolóra digitálneho sveta Riaditeľ Rady pre mediálne služby Martin Dorociak hovorí o Európskom akte o digitálnych službách. Médiá
Na Farmu nabehnú banditi. Jednou z nich je bezprostredná Lucy z Ruže pre nevestu Populárna reality šou Farma v 16 sérii priniesla niekoľko noviniek, no každoročných banditov sa Markíza zjavne vzdať nechcela. Na statok si to totiž namierila štvorica nováčikov. Médiá
Povinné kvóty pre každú kategóriu Zlatému klincu neprospeli Vlado Slivka, Chief Creative Officer MullenLowe GGK bol členom single channel poroty Zlatého klinca. Chváli práce pre Zlatý Bažant, Lúčnicu či Rádio Expres. VIP Blogy
Bol to jeden z kreatívne slabších ročníkov Zlatého klinca Chief Executive Officer MUW Saatchi & Saatchi Rastislav Uličný zasadol do single channel poroty Zlatého klinca. Tu sú jeho postrehy a hodnotenia. VIP Blogy
Je simplifikácia vizuálnych identít značiek tá správna cesta? V 60., 70. alebo 80. rokoch som nežil. Som dieťa divokých deväťdesiatok. Nezažil som teda takzvanú zlatú éru reklamy, ktorou označujeme dve dekády nasledujúce po spustení TV vysielania vo Veľkej Británii v roku 1955. Marketing
Anketa Stratégií: Aké sú najväčšie výzvy eventových agentúr? Zisťovali sme čím aktuálne žijú eventové agentúry, čo riešia a akým problémom čelia? Marketing
HOME CREDIT stavil v novej kampani na flexibilitu a predstavil svojho maskota Kampaň bude nasadená na Slovensku, ako aj v Českej republike. Za aktuálnym komunikačným konceptom stoja tímy spoločností Werk Camp a Parlay Shop. Marketing
365.bank spúšťa emotívnu kampaň na podporu platovej rovnosti Dajme všetkým rovnaké euro, odkazuje banka. Marketing
PSS v novej kampani mieri na mladé rodiny a sebavedomé osobnosti PSS, Prvá stavebná sporiteľňa modernizuje produktové portfólio a tomu prispôsobuje aj svoju komunikáciu. Marketing
GEN Z versus Alpha. Aké sú tieto dve najmladšie generácie a čo to znamená pre marketing? Z pohľadu marketérov predstavujú generácia Z a Alpha nové cieľové skupiny klientov a spotrebiteľov, ktoré treba zaujať, no aby to bolo možné, treba ich v prvom rade spoznať. Aj preto sme sa im veľmi podrobne venovali na konferencii Stratégie Fórum. Marketing
Pečie celé Slovensko trhá rekordy. Vypieklo si titul najsledovanejší program týždňa Pekárska šou robí STVR radosť a dokonca sa 4. sériou dostáva na úroveň doteraz jej najúspešnejšej prvej série. Médiá
Anketa Stratégií: Na trhu dominujú marketingové alebo zamestnanecké eventy? Ako sa mení podiel eventov ako súčasť marketingu firiem verzus podiel eventov ako súčasť starostlivosti o zamestnancov? Čo tento podiel najviac ovplyvňuje? Zisťovali sme priamo v agentúrach. Marketing
Malý trh nám dovoľuje robiť odvážne veci Hovoria v podcaste Stratégií OK360° predsedovia porôt Zlatého klinca Martin Woska a Juraj Kováč. Marketing
Voyo raketovo narástlo, Liga majstrov prilákala desaťtisíce predplatiteľov Futbalová Liga majstrov priniesla na Slovensko mnohé výzvy aj príležitosti. A to aj v oblasti marketingu. Marketing
2D reklama mení svoj formát. V Bratislave dostane tretí rozmer OMD zrealizovala prvu projekciu 3D reklamy na Slovensku. Nový rozmer reklamy pripravila pre klienta Mercedes Benz. Marketing
Víkendové diskusie: O novom ministrovi zdravotníctva aj dofinancovaní samospráv Politici rozoberú aj ďalšie témy. Napríklad aj to ako chce minister vnútra zabrániť odchodu policajtov do civilu, ale aj spory medzi PS a KDH o právo na potrat a rodovú rovnosť. Médiá
Novou kreatívnou agentúrou značky Lunter je THIS IS LOCCO Obľúbená slovenská značka rastlinných výrobkov prechádza veľkou zmenou v oblasti stratégie a komunikácie. Pri tejto príležitosti vyhlásila tender, ktorý už má svoj výsledok. Marketing
Do vedenia spoločnosti Orange Slovensko prichádza Pascal Marchand a Adela Caushi Vedenie telekomunikačnej spoločnosti posilňuje o novú riaditeľku oddelenia IT a o nového finančného riaditeľa. Kto kam
Štefan Kozák: Neustále tendrovanie agentúry neteší „Plne podporujem aktivitu firiem robiť si eventy vo vlastnej réžii, lebo len tak môžu spoznať prácu a hodnotu agentúr,“ hovorí v rozhovore pre Stratégie generálny riaditeľ skupiny CREATIVE PRO. Marketing
Istropolitana si z Portorože odnáša zlato, najviac kovov majú MUW Saatchi & Saatchi V Slovinsku včera odovzdali prestížne reklamné ocenenia Golden Drum. Pozrite sa, ako sa darilo slovenským agentúram. Marketing
Veľká anketa Stratégií: Je pre eventové agentúry rok 2024 plný príležitostí? Čo najviac definuje tento rok vo svete eventov? Aké typy eventov sú najviac žiadané a o ktoré, naopak, klesá záujem zo strany zadávateľov? Viac o eventoch sa dozviete v špecializovanej prílohe Eventy 2024, ktorá je vložená do aktuálneho vydania magazínu Stratégie. Už teraz si ju môžete stiahnuť ako PDF v tomto článku. Marketing
Markíza prináša originálnu komunikačnú kampaň k duševnému zdraviu detí Televízny líder dnes odvysiela špeciálne Televízne noviny. V nich budú viaceré reportáže venované rôznym oblastiam detského duševného zdravia. Marketing
ESG témy, ktoré priťahujú najväčšiu pozornosť. Ako ich dostať do médií a komunikovať efektívne? Biznis sa čoraz viac zaujíma o problematiku ESG. Firmy sa učia zbierať dáta a častejšie komunikujú svoje udržateľné aktivity. Aj preto sa Mediaboard a Green Talk podujali na komplexnú analýzu medializácie pojmu ESG. Marketing
Po troch lovcoch internetov postavila DIGI novú kampaň na akčnom psíkovi Eddiem Nový spot ku optickému internetu a online TV od DIGI Slovakia pochádza z dielne agentúry Zaraguza. Marketing
Vedenie STVR: Odmietame akékoľvek zásahy politikov do výberu moderátorov a dramaturgie O 5 minút 12 Štrajkový výbor, ktorý združuje zamestnancov a spolupracovníkov STVR žiada vedenie verejnoprávneho média o stretnutie. Dôvodom sú víkendové diskusné relácie, v ktorých bol hosťom premiér Robert Fico. Médiá
SkyShowtime prišiel s Prémiovým plánom predplatného. Aj s možnosťou sťahovania Prémiový plán SkyShowtime bude ponúkaný spolu s dvoma aktuálnymi plánmi SkyShowtime – Štandardným s reklamami a Štandardným, čo potvrdzuje pokračujúci záväzok spoločnosti ponúkať spotrebiteľom väčší výber. Médiá
„A ty si čie?” pýta sa združenie Návrat svojím prvým reklamným spotom Združenie Návrat spustilo svoju prvú kampaň s emotívnym reklamným spotom „A ty si čie?“, ktorá upozorňuje na osudy detí bez rodín na Slovensku. Marketing
Do kín mieri film Prezidentka. Intímny portrét ženy zobrazuje pozadie vrcholovej politiky Dokumentárna snímka Mareka Šulíka bude mať kinopremiéru 31. októbra. Ide o vôbec prvý pohľad do zákulisia funkčného obdobia hlavy štátu. Kamera sledovala rozhodnutia, pôsobenie i osobný život Zuzany Čaputovej, a tak diváci budú mať možnosť vidieť, aké to je byť hlavou štátu z doteraz nevidenej perspektívy. Médiá
10 SEO trendov, ktoré budú dominovať roku 2025 S pokrokom v technológiách sa menia aj algoritmy určujúce, čo sa zobrazí vo výsledkoch vyhľadávania. Každá inovácia – od hlasového vyhľadávania až po zlepšený používateľský zážitok – prepisuje pravidlá hry. Marketing
Marián z Extrémnych premien sám seba trestal prejedaním. Dohnal to až na 229 kíl Diváci dnes uvidia v reality relácii o chudnutí silný príbeh mladého muža. Toho okrem extrémnej obezity bude trápiť aj psychická nevyrovnanosť a to, že svoje emócie nebude vedieť pustiť von. Médiá
Výkonnostné agentúry 2024: Ako maximalizovať efektivitu, príležitosti a vyhnúť sa rizikám V špecializovanej prílohe Stratégií sa venujeme inovatívnym prístupom a technológiám, ktoré majú vplyv na performance. Špeciálne prílohy
Juraj Vaculík: Nestálosť reklamy ma stále fascinuje Zlatý klinec oslávil 30 rokov. Juraj Vaculík je v reklame ešte o dva roky dlhšie. V podcaste Stratégií OK360° hovorí o tom, čo je podľa neho dobrá reklama a ako sa táto definícia postupom rokov mení. Marketing
Nástroj v boji proti daňovým podvodom eKasa nebude ohrozený Systém vymyslela spoločnosť All Soft Corp už pred 10 rokmi. PR články
Sledujeme online: Strategie Forum 2024 Na tohtoročnej konferencii STRATEGIE FORUM sa zišli lídri médií a marketingu, aby diskutovali na aktuálne témy z trhu. Sledujte s nami online prenos. Aktuálne
Šéf JOJ 24: Neustále sa zamýšľame nad tým, prečo by nás mal divák sledovať „Nechceme byť kópiou ani protipólom konkurenčných spravodajských televízií, pretože vždy ideme vlastnou cestou,“ hovorí Dárius Haraksin, šéfredaktor spravodajskej stanice JOJ 24. Médiá
Čaká nás nečakaný zvrat. Do Druhej šance sa vrátia herci Adam Bardy a Viktor Ibara V šiestej epizóde tretej série tohto úspešného seriálu si zahrá epizódnu postavu pacienta aj Oliver Oswald, bývalá tínedžerská hviezda seriálu Oteckovia. Médiá
Trh eventov sa stabilizuje, ale stále ešte nie sme v predcovidovej ére Hovorí to prezident BTL komunikačnej asociácie a šéf Leopard Production Tomáš Ručkay pre špecializovanú ročenku Stratégií Eventy 2024. Marketing
Na chate bez energie a plynu? SPP odhaľuje, ako by vyzeral kábel cez celé Slovensko V novej kampani z dielne This is Locco značka predstavuje svoju ponuku dvoch energií pod jednou strechou, navyše po celom Slovensku. Marketing
Sunday ADucation: Je Zlatý Klinec druhý najlepší reklamný event v Európe? Októbrová epizóda nedeľnej adukácie je venovaná porovnaniu sviatku slovenskej reklamy so zahraničnou konkurenciou. VIP Blogy
Víkendové diskusie: O súdržnosti koalície, vládnej kríze, i demisii ministerky Dolinkovej Premiér Slovenskej republiky Robert Fico si to tento víkend namieri do oboch politických debát STVR. Už tradične v nich bude diskutovať len s moderátorom, bez politického oponenta. Médiá
STVR prekvapuje. Ani Gudiak, ani Šuran. V O 5 minút 12 sa za mesiac objaví už tretí moderátor Slovenská televízia posadí do moderátorskej stoličky svojej najdôležitejšej politickej diskusie Moniku Šebovú. Médiá
Hviezda seriálov Alžbeta Ferencová si to namierila do filmu. Bude v ňom hrať pod parou Producent Rudolf Biermann do novej snímky, ktorá príde do kín budúci rok, obsadili tandem z kontroverzného seriálu Iveta. Okrem herečky Ferencovej na filme pracuje aj dramaturg Petr Kolečko. Médiá
Ako to vyzerá, keď dieťa stretne anjela? Dobrý anjel prichádza s novou kampaňou Kampaň z dielne THIS IS LOCCO produkčne zastrešili Endrius s režisérom Danom Dekanom. Marketing
Petra Polnišová sa lúči s VÚB. V poslednom spote hovorí, že investovanie nemusí byť španielska dedina Spolupráca banky s herečkou trvala deväť rokov a toto je ich derniéra. Zároveň v súčasnosti prebieha tender na obstaranie reklamnej agentúry. Marketing
Klienti čakajú od eventoviek vysokú úroveň kreativity. A dnes už každý videl takmer všetko Michal Svarinský, Managing Director eventovej agentúry INSTITUTE OF PROMOTION, ktorá je autorom vlastnej eventovej platformy Tyršák, hovorí o skúsenostiach a výzvach, ktoré jej tento priestor ponúka, a tiež o efektivite eventov či o kríze talentov. Marketing
Eventy 2024: Aj slovenské podujatia môžu byť svetové Stratégie prinášajú opäť pravidelnú ročenku, v ktorej monitorujeme svet eventov, aktivácií, živých podujatí a zážitkového marketingu. Špeciálne prílohy
Let´s Dance turné odštartovalo. Pozrite si, ako známa šou roztancovala Michalovce Tanečná horúčka opäť ovládla Slovensko. Konečne vyrazila šou Let‘s Dance priamo medzi svojich divákov do desiatich miest po celom Slovensku s jedinečným programom plným najväčších hviezd. Médiá
JOJ 24 oslavuje druhé narodeniny. Aké mílniky sa jej za ten čas podarilo dosiahnúť? Najnovšia spravodajská televízia na Slovensku začala vysielať 2. októbra 2022 ako ôsma slovenská stanica z portfólia JOJ Group. Médiá
Robert Fico žaluje novinára Bárdyho a žiada od neho až 100 tisíc eur Podľa informácií samotného Bárdyho by malo ísť o najväčšiu žalobu proti novinárovi v histórii Slovenskej republiky. Navyše nežaluje len jeho, ale aj vydavateľa knihy, spoločnosť Ringier Slovakia Media. Aktuálne
V Tipose končí šéfka marketingu Martina Fatyková, doterajšia Head of Marketing, oznámila svoj koniec v národnej lotériovej spoločnosti dnes ráno prostredníctvom sociálnej siete LinkedIn. Marketing
Startsro radí: Ako prebieha zápis do registra partnerov verejného sektora Čo vlastne je zápis do registra partnerov verejného sektora resp. na čo slúži register partnerov verejného sektora? PR články
Festival Golden Drum zverejnil shortlisty. MUW Saatchi & Saatchi ich má 7 Slovenské agentúry získali dokopy 17 finálových miesteniek. Body za túto súťaž sa počítajú aj do rebríčka Agetúra roka 2024. Marketing
ADMA názor: Zmenia TikTok Ads pravidlá hry? Môže pribudnúť kvalitná kreatíva aj nuda Ovplyvnia TikTok Ads pravidlá hry? Akú stratégiu zvoliť pre úspech na tejto sociálnej sieti? Tieto otázky sa pýtame expertov digitálnych agentúr združených v ADMA. Marketing
Marketingový riaditeľ McDonald‘s: Humor je pre nás kľúčový „Humor vytvára pozitívnu emocionálnu väzbu so zákazníkmi," zdôrazňuje šéf marketingu značky pre Česko, Slovensko a Ukrajinu Martin Troup. Marketing