Slováci na pódiu v Cannes. Mladé levy vyhrali zlato v súťaži Young Lions Monika Farkašová a Jakub Svetlík si prevzali ocenenie v kategórii Media. Marketing
Dva týždne po štarte Markíza KRIMI. Aké má čísla sledovanosti? Markíza hodnotí štart stanice úspešne a už od agusta ju zaraďuje do svojich obchodných balíkov. Rozširuje tak chýbajúce inventory. Médiá
New York Festivals zverejnil shortlisty. Medzi stovkami zahraničných prác je osem od štyroch slovenských agentúr Pozrite sa, ktoré práce od dotcom advertising, EFFE, MADE BY VACULIK a THIS IS LOCCO postúpili do užšieho kola. Marketing
Young Lions v Cannes: témou v kategórii Print bol rasizmus Pozrite sa, ako sa so zadaním popasovali Iveta Valentová a Václav Kudělka. Marketing
Menej reklamy a viac inovácií či spoločenskej zodpovednosti Medzinárodný festival kreativity Cannes Lions je viditeľne iný, ako bol doteraz. Píše Róbert Slovák. VIP Blogy
Osobný postreh z Cannes: Dáta reflektujú iba minulosť, nie budúcnosť Monika Farkašová z Dotcom zhrnula svoj deň na festivale. Čo ju zaujalo? Marketing
Cannes Predictions: Netradičná helma a plávajúci bilboard Pozrite si ďalšie reklamy Cannskeho battle. Marketing
Rozmazaná nevydarená reklama získala Grand Prix v Cannes Vybrali sme najnovšie víťazné práce. Pozrite si dnešný prehľad ocenených reklám. Marketing
eyerim spúšťa letnú kampaň. „Ty máš osobnosť“ hovorí Z dielne agentúry Hype. Ide o prvú prácu agentúry pre eyerim. Marketing
Osobné postrehy z Cannes Píše Roman Roj, kreatívny riaditeľ z agentúry Dotcom Advertising. "Doležité je spojiť sa s vhodnými partnermi." Marketing
ŠKODA rozbehla vlastný TikTok kanál. Komunikovať chce hravou formou a nenútene Kanál prekonal hranicu 1000 followerov. Osloviť chce mladú cieľovku. Aktuálne
Reklama ukazuje, aký bol skutočný život počas pandémie. Za odvahu si odniesla Grand Prix z Cannes Malý nemecký reťazec bez servítky zobrazil všetko, o čo mladí prišli. Pozrite si ďalší výber top reklám. Aktuálne
Samsung predstavil krátky film na motívy seriálu Stranger Things Ide o najnovší projekt s Netflixom. Marketing
Cannes Predictions: Burberry vs. Chanel 4 alebo keď sa porovnáva silný message s ľahkosťou bytia Pozrite si tipy na ďalších adeptov na výhru na súťaži v Cannes. Marketing
Young Lions v Cannes: Porote sa páčil nápad so špeciálnym balením jedla pre mužov s fúzami Ivana Viteková a Ivana Masarovičová získali v súťaži Young Lions shortlist. Marketing
Prieskum: Čo tvorí online košík Slovákov? V oblasti potravín a rýchloobrátkového tovaru je online, po klasickom diskonte, druhým najdynamickejšie rastúcim nákupným formátom. Marketing
Cannes udeľuje Grand Prix: Odnáša si ho aj netradičný bilboard v podobe bazéna Spoločnosť Adidas apeluje na fakt, že nie všetky ženy sa chcú, či môžu slobodne kúpať v plavkách. Aktuálne
Najpočúvanejším rádiom je stále Expres, má aj najväčší podiel na trhu Vyplýva to z výsledkov prieskumu počúvanosti Radioprojekt, ktorý realizuje spoločnosť Median SK. Médiá
Expertná komisia odporúča na zvolenie za šéfa RTVS Búzu a Machaja Komisia odborníkov, ktorú Výbor Národnej rady pre kultúru a médiá zriadil v súvislosti s výberom nového generálneho riaditeľa, odporúča na post jedného z dvojice Tibor Búza a Ľuboš Machaj. Médiá
Jaroslav Rezník: RTVS sa za uplynulých päť rokov posunula dopredu najvýraznejšie v celej histórii Kandidát na šéfa verejnoprávneho telerozhlasu hovorí, že prioritou je vyriešiť financovanie inštitúcie. Médiá
Kandidát na šéfa RTVS Daniel Živica: musíme sa zbaviť syndrómu starých divákov Bývalý mediálny vrcholový manažér je prekvapením medzi uchádzačmi o post generálneho riaditeľa verejnoprávnej inštitúcie. Médiá
Cannes Predictions: Chýbajúca kapitola v učebnici rozpútala v Indii diskusiu o tabu téme V druhej práci zasa hudba a technológia spríjemňuje každdennú liečebnú metódu. Ktorú reklamu by ste ohodnotli lepšie vy? Marketing
Appka BeReal stále rastie. V Amerike je obľúbenejší už len WhatsApp Aplikácia vás vyzýva byť naozaj sami sebou. Prečo rastie na popularite? Aktuálne
Asociácia public relations Slovenskej republiky má novú výkonnú riaditeľku Chod a aktivity asociácie zastrešuje Katarína Tešla, ktorá prevzala aj organizáciu prestížneho ocenenia PROKOP. Marketing
Danone kvôli inflácii obmedzuje sortiment predávaných výrobkov Niektoré supermarkety by mali dostávať výrobky s menej druhmi príchutí a menší výber veľkostí balenia. Marketing
Cannes Predictions: Podpora reálnej krásy žien alebo technológia, ktorá "oživila" človeka Obe reklamy podporujú dobrú myšlienku. Marketing
COOP Jednota podporila lokálne komunity vtipným TV spotom V spote si honelník opäť vysvetlil inštrukcie po svojom. Marketing
05.04.2022. Zdravie Choroba, ktorá je na facku. Will Smith bránil manželkin účes na Oscaroch, Jada Pinkett prišla o vlasy kvôli alopécii
Rádio Melody prichádza po rebrandingu s imidžovou kampaňou. Pozrite sa, ako vyzerá Nové kampane štartujú aj Rádio Expres a Europa 2. Sú z dielne agentúry Zaraguza. Aktuálne
2muse Talks: Spotrebiteľské správanie & Cielený vs. sofistikovaný masový marketing „Je len veľmi málo dobrých segmentácií spotrebiteľov,“ hovorí Martin Kozár, autor kurzu Marketer´s Dilemma. Marketing
Mladé levy v Cannes: Natočili video, ktoré získalo shortlist Katarína Chudá a Martin Luther ukázali mileniálom extrémnu chudobu. Marketing
Cannes predictions: Idea clever balenia známych sušienok jednoznačne vyhráva Pozrite si ďalšie reklamy, ktoré budú súťažiť pred medzinárodnou porotou v Cannes. Marketing
Digtálny týždeň: Poznáte najväčšie produktové prepadáky Microsoftu? A tiež: Polestar svieti jasno a Sygic naviguje Indiu. VIP Blogy
Cannes predictions: Súboj reťazcov Postcovidová reklama vs. apel na životosprávu mladých tínedžerov. Marketing