Víkendové diskusie: Schvália poslanci štátny rozpočet a budeme mať konečne predsedu parlamentu? Témou bude aj to, že premiér Róbert Fico vzbudil pozornosť nielen telefonátom s Donaldom Trumpom, ale aj ohlásenou plánovanou návštevou Moskvy budúci rok. Médiá
Aj keď JOJka uchmatla Perinbabu Markíze, tá sa vynašla a divákom ju ponúkne tiež Nadvláda televízneho lídra nad vysielaním vianočnej klasiky od Juraja Jakubiska sa skončila po dlhých 27 rokoch. Licenciu na jej vysielanie získala pre najbližšie roky JOJ. No Markíza nezložila zbrane a našla spôsob, ako legendárnu Perinbabu doručiť svojich divákov tiež. Médiá
Naše cesty sa rozchádzajú. Potrebujeme napĺňať svoje vlastné vízie Respect APP prechádza po 20 rokoch zásadnou zmenou. Opäť sa mení jeho majiteľská štruktúra. Z pôvodnej zostavy ostáva už len Ondrej Štefánik. O pozadí týchto majiteľských zmien Stratégie hovorili s Ondrejom aj s Yolkou Udičovou, ktorá si už stihla založiť vlastnú agentúru. Marketing
Sunday ADucation: Európske ADC a svetový Telekom Aká by to bol decembrový blog, ak by som v nej nespomínali Vianoce? K tomu sneak peek z ADC Europe a 100-ročná španielska babička. Peknú ADukáciu priatelia. VIP Blogy
JOJka zaútočí na divácke bránice. Vytiahne komediálnu novinku Dominiky Kavaschovej Kým však príde tejto nový zábavný, dojímavý seriál s názvom Najvyšší čas na obrazovky televíznej dvojky, budete si ho môcť vychutnať už od 4. decembra na JOJ play. Médiá
Asociácia public relations SR sa znovu rozrástla. Pribudla agentúra GreenTalk Valné zhromaždenie Asociácie public relations SR (APRSR) prijalo na svojom novembrovom zasadnutí za riadneho člena asociácie agentúru GreenTalk, ktorá sa špecializuje na komunikáciu problematiky ESG. Asociácii, ktorá má už 19 členov, sa tak darí napĺňať svoj cieľ spájať rešpektované komunikačné agentúry na Slovensku. Marketing
Premiér Fico nemiestne reagoval na otázku novinárky Denníka N: "Ste trafená" No nejde o prvého novinára, ktorý sa dočkal od premiéra rovnakého počastovania. Roberta Fica už v roku 2017 vytočila novinárska otázka tak, že vyslovil rovnaké slová. Vtedy si to odniesol redaktor Slovenského rozhlasu. Aktuálne
Súboj sledovanosti 2na1 a V siedmom nebi. Jasný víťaz Rozboril a TV JOJ Návrat nových sérii obľúbených relácií komerčných staníc bol predzvesťou silného derby o priazeň divákov. Médiá
Nová kampaň Slovenskej sporiteľne. Aby po Čiernom piatku nezostal vybielený účet Za jediný novembrový deň minieme na internete o tretinu viac peňazí ako v iný priemerný deň v priebehu roka. Počet kyber podvodov však z roka na rok rastie, útočníci využívajú každú nepozornosť svojej obete. Marketing
STVR s prekvapením na Štedrý deň. Prinesie novú rozprávku Čarovné jablko Pôvodná vianočná rozprávka z produkcie Slovenskej televízie a rozhlasu je neodmysliteľnou súčasťou Štedrého dňa od roku 2014 a výnimkou nebudú ani tohtoročné Vianoce. Aj tento rok na 24. decembra čaká divákov magická atmosféra, hlboký príbeh o dospievaní, medzigeneračných vzťahoch, ale najmä o láske. Médiá
No a čo, že Neminem neuspel na kreatívnych súťažiach! Páči sa to, skóruje to, otvárame účty Aký bol rok 2024 v Slovenskej sporiteľni? Čo priniesol a čo sa z plánov a cieľov podarilo aj splniť? Prezradia Head of Brand Strategy & Communication Peter Holík a Corporate Communication Lead Marta Cesnaková. Marketing
Rok 2024 je rokom nových partnerstiev a výziev Národná lotériová spoločnosť TIPOS má už takmer rok nové vedenie. Pri tejto príležitosti sme sa rozprávali s jej predsedom predstavenstva a generálnym riaditeľom JUDr. Ing. Petrom Deďom. PR články
Talkshow Jana Krausa oslavuje 20 rokov. V špeciálnom vydaní privíta vyše 20 hostí Počas jubilejnej relácie sa dostane Jan Kraus do nečakanej situácie. Sadne si do sedačky pre hostí a budú spovedať jeho. Špeciálne vydanie uvidíte na stanici Prima SK dnes večer. Médiá
Veľký prieskum: Preferujeme slovenské alebo zahraničné značky? Slováci a Slovenky vnímajú slovenské značky skôr ako dôveryhodné, vysokej kvality, vysokej ceny, tradičné, ale aj také, ktoré dbajú na udržateľnosť. Vyplýva to z prieskumu spoločnosti NMS Market Research Slovakia. Marketing
Pripravte su znovu veľký balík vreckoviek. V siedmom nebi sa vracia na obrazovky JOJky Tento rok to bude už okrúhlych desať rokov, čo Vilo spolu so svojím tímom na JOJke podáva pomocnú ruku rodinám v núdzi. Médiá
Zuzana Mauréry ukáže v 2na1 ako to vie s motorovou pílou a skončí v rukách policajtov Originálna zábavná šou prichádza na obrazovky televízie Markíza s novými epizódami. V prvej časti sa predstaví vynikajúca slovenská herečka Médiá
Víťazom PR tendra v Lidli sa stala agentúra SKPR STRATEGIES PR agentúra SKPR STRATEGIES si druhýkrát za sebou obhájila svoju pozíciu, takže bude pre Lidl zastrešovať PR služby aj naďalej. Marketing
Michal Borec o úspešnom Let´s Dance turné: Cítili sme, že potrebujeme kontakt so živým divákom Markíza sa na jeseň vybrala do regiónov priamo za svojimi divákmi. Let‘s Dance turné malo za cieľ posilniť značku a byť v kontakte so živým publikom. O cieľoch, dosahoch a organizácii tohto pre televíziu výnimočného eventu sme sa rozprávali s riaditeľom Centra marketingu Michalom Borcom. Médiá
Ďalší futbalový gigant v Bratislave. Derby Slovana s AC Miláno uvidíte aj na Voyo Zápasové štúdio z Tehelného poľa s moderátorom Mariánom Tomčákom a hosťami Marekom Saparom a Stanislavom Šestákom sa začína na Voyo maximum a Nova Sport 5 v utorok o 18:00 hodine, samotný duel má výkop o 45 minút neskôr. Médiá
Do kín znovu pláva odvážna Vaiana. Titulnú pieseň zveril Disney tejto známej Slovenke Už 28. novembra príde do kín pokračovanie obľúbenej animovanej rozprávky. Film prinesie okrem skvelej animácie a príbehu aj kvalitný hudobný zážitok. Titulnú pieseň do slovenskej verzie naspievala Celeste Buckingham. Médiá
Víkendové diskusie: Ceny potravín a energií, policajná brutalita i krehká koaličná väčšina Až v dvoch víkendových diskusných reláciách sa objaví rovnaký hosť a to podpredseda parlamentu a predseda SNS Andrej Danko. Médiá
Markíza znovu natočila tri vianočné špeciálne prekvapenia Tri úspešné seriálové počiny televízneho lídra sa aj tento rok dočkajú svojich vianočných špeciálov. Markíza ich odvysiela v prime-time počas predvianočného týždňa. Vieme o čom budú a prinášame prvé zábery. Médiá
Veľký vianočný prieskum Heureky: Slováci na tohtoročných Vianociach šetriť nechcú Slováci plánujú minúť na vianočné darčeky pre blízkych, napriek ohlásenej konsolidácii verejných financií, zhruba rovnakú sumu ako vlani. Konkrétne je to 281 €. Kľúčové kritérium pri hodnotení výrobkov zohráva naďalej kvalita, tesne za ňou nasleduje cena a tretím kritériom sú recenzie ostatných zákazníkov. Aktuálne
Anketa Stratégií: Aké trendy ovládnu v roku 2025 oblasť OOH a DOOH? Aké trendy ovplyvnia trh OOH a DOOH v nasledujúcom období? Čo bude mať najzásadnejší vplyv na tento vývoj? Ktoré svetové trendy by sa mohli uplatniť aj na Slovensku? Marketing
Anketa Stratégií: Ktoré udalosti v roku 2024 ovplyvňovali produkčný biznis? Ako hodnotíte rok 2024 v produkcii? Ktoré momenty ho najviac ovplyvnili – či už pozitívne alebo negatívne? Marketing
Prezídium APRSR posilnia Eva Babitzová a Štefan Vadocz Asociácie public relations Slovenskej republiky (APRSR) sa rozšíri o dvojicu skúsených odborníkov – Evu Babitzovú, managing partner agentúry Media Central a Štefana Vadocza, zakladateľa a riaditeľa komunikačnej agentúry Neopublic. Rozhodlo o tom Valné zhromaždenie APRSR na svojom novembrovom zasadnutí. Marketing
Príloha Produkčné agentúry 2024: Férové tendrovanie v produkcii? Zabudnite! Slovenskí reklamní producenti začínajú hovoriť o neúnosných podmienkach pri tendrovaní. V Čechách bude už od januára platiť memorandum, ktoré má nastaviť podmienky obstarávania reklamných produkcií. Prídu s niečím podobným aj Slováci? V špecializovanej prílohe Stratégií Produkcia 2024 sa venujeme okrem reklamy aj ... Marketing
Anketa Stratégií: Technologické inovácie a OOH reklama. Vládne jej umelá inteligencia? Ako sa mení práca vo vašej spoločnosti pod vplyvom technologických inovácií? Ktoré nástroje vám dávajú zmysel? V akej fáze využívania umelej inteligencie sa aktuálne nachádza slovenský trh DOOH? Odpovede sme hladali u odborníkov na OOH reklamu. Marketing
Štúdio PFX, odborník na vizuálne efekty a postprodukciu, expanduje do Európy K spoločnosti PFX sa pripája nemecká firma Cine Chromatix spolu so Cine Chromatix Italy a rakúskym VAST-om. Už dva roky je súčasťou filmového štúdia aj slovenská pobočka so sídlom v Bratislave. Aktuálne
Gentlejam: Inhouse si robíme obsah, sociálne siete, email marketing aj PPC. S externými agentúrami nám to nefungovalo Zástupcovia slovenských značiek v ankete Stratégií hovoria, že LinkedIn je pre nich zásadný, investujú do performance aj influencerov. Marketing
ADC Europe: Slovensko získalo päť cenných kovov. Made by Vaculík má striebro za Lúčnicu V Barcelone počas galavečera udeľovali ceny Art Directors Clube Europe 2024. Viaceré slovenské agentúry mali svoje želiezka v ohni. Pozrime sa na to, ako dopadli. Marketing
Aj malá značka môže byť marketingovým punkáčom. Pre agentúry to býva zaujímavý klient Každý brand môže mať úspešnú komunikáciu a kreatívne kampane. Dobré nápady však potrebujú kreatívne hlavy, či už in-house, alebo z partnerských agentúr. Marketing
Digitálnou agentúrou roka je opäť THIS IS LOCCO Stalo sa to už štvrtýkrát po sebe. Strieborná priečka patrí Visibility, tretí je Triad. Marketing
Produkčné tendre nie sú udržateľné ani férové O tendroch v reklamnej produkcii aj o celej tejto brandži sme hovorili s prvým prezidentom Asociácie reklamných producentov a majiteľom produkčnej firmy Protos Productions Michalom Hlavačkom. Marketing
Kinohit Vojna policajtov zažil vlažný televízny štart. Stopol ho fenomén Dunaj Aj keď JOJka sľúbila pri tomto projekte divákom dlhšiu minutáž, kvalitný divácky zážitok, a tiež navyše pridané zábery, ktoré vo filme neboli, dosiahla so sledovanosťou akčnej minisérie len na priemer stanice. Médiá
Rádio Melody sa aj tento rok mení na vianočné Vypočujte si, ako znie nová verzia Tichej noci v podaní Nely Pociskovej, Roba Opatovského a skupiny Fragile. Médiá
Čerešne očami umelcov. Developer prináša k svojmu projektu neštandardnú kampaň Developer ITB spolu s agentúrou Elite/Monday Lovers spustili kampaň s netradičným spracovaním. Štyria umelci dostali jednu tému a voľné ruky na spracovanie vizuálneho diela zobrazujúceho konkrétny benefit. Marketing
Čakajte veľký akčný tresk. Televízna séria Vojna policajtov mieri na obrazovky TV JOJ Akčný slovenský film odštartoval tento rok najskôr svoju úspešnú púť po kinosálach po celom Slovensku a prenikol aj do ponuky streamingovej platformy JOJ Play, aby sa ešte v tom istom roku dostal do televízneho vysielania. Rozšírené štyri epizódy ponúknu aj zábery, ktoré diváci v kine nevideli. Médiá
Pozrite si prvý trailer očakávaného seriálu na motívy legendárneho kinohitu Votrelec Streamer Disney+ prinesie seriál Votrelec: Zem od tvorcu Noaha Hawleyho z produkčnej spoločnosti FX už v roku 2025. Ale predplatitelia pozor, od dnešného dňa predplatné služby Disney+ Premium zdraželo. Médiá
Spoločnosť KPMG na Slovensku vymenovala novú partnerku a partnerov Lygia Fullbrook, Štefan Karšay, Rado Krátky, Marc Leubner a Marek Masaryk sa v rámci Rady partnerov spoločnosti KPMG na Slovensku posúvajú z pozície Associate partnerov na pozíciu Equity partnerov. Zároveň sa stávajú partnermi v rámci Rady partnerov KPMG Central and Eastern Europe (KPMG CEE). Kto kam
Slovenskí marketéri reagujú na rebranding Jaguaru: Je to čistý bizár, či to bude úplný fail, ukáže čas Novú kampaň ku zmene identity legendárnej automobilky rieši široká verejnosť aj marketingoví experti. Prvé reakcie na sociálnych sieťach na rebranding značky boli zmesou šoku a zmätku. Marketing
Oneskorené platby: Agentúry dnes fungujú ako banky pre svojich klientov EACA (Európska asociácia komunikačných agentúr) aj AMA (Asociácia mediálnych agentúr) vyzývajú na nápravu. Komunikačné agentúry často čelia neprimerane dlhým termínom splatnosti faktúr aj oneskoreným platbám. Marketing
Začína sa nová éra značky Jaguar. Štyri hlavné symboly prinášajú novú identitu Úplne pretransformovaná značka Jaguar znovu zachytáva étos posolstva CopyNothing, ktorý môže vystopovať svoje korene až k slovám jej zakladateľa, Sira Williama Lyonsa. Marketing
Ovečkáreň spúšťa svoju prvú televíznu reklamu. Vyrieši v nej problémy zimomravcov Nová marketingová kampaň Huňaté teplo má za cieľ šíriť osvetu o výhodách ovčej vlny a zvýšiť povedomie o značke. Po prvýkrát bude na podporu kampane využitá aj televízna reklama. Marketing
Čaká nás posledná epizóda Extrémnych premien. Do chudnutia sa pustí policajt Michal zažil kvôli nadváhe šikanu, vyrastal bez kamarátov a nemá žiadne sebavedomie. Túži mať niekoho po svojom boku, založiť si rodinu a zažiť, aké je to byť chudý. Extrémne premeny sú jeho šancou, ako si začať plniť sny. Využije ju? Médiá
Vianočná reklama od Erste: Ako Tichá noc zapálila iskru, ktorá rozjasnila celý svet Skupina Erste pozýva zblízka zažiť zrodenie vianočnej koledy Tichá noc, ktorá prináša posolstvo nádeje a spolupatričnosti. Marketing
Šprint alebo maratón? Značka potrebuje podľa PR expertov oboje V športe sú obvykle šprintéri, a potom vytrvalci a maratónci. Tieto dve disciplíny sa prakticky nemiešajú. Značky však potrebujú oboje. Zhodujú sa experti Asociácie public relations SR. Marketing
Vytáča vás čakanie na donášku? Kampaň Vagusu ukáže ako dlho na jedlo čakajú ľudia bez domova Komunikáciu pre neziskovú organizáciu už tradične pripravila agentúra Mannschaft. Marketing
Kyberútok zažilo vlani 95 % firiem u nás aj v Česku. Zhoršuje sa to pred Vianocami Tak ako prudko narastá počet online transakcií, zvyšujú svoje aktivity aj kyberzločinci, ktorí sa pokúšajú využiť prípadnú zraniteľnosť, a to predovšetkým v systémoch malých a stredných podnikov. Cenné rady, ako sa brániť, priniesol Mastercard. Aktuálne
Eurobest zverejnil shortlisty. Radosť zavládla aj v troch našich agentúrach Eurobest je prehliadkou výnimočnej európskej kreativity a efektivity reklamných kampaní. Marketing
Prasiatko z Kofoly je späť. Tento rok vyzýva na darovanie dobroty Legendárnu vianočnú reklamu od Kofoly očakáva na televíznych obrazovkách už azda každý z nás. Obľúbený diviak s „veľkými zahnutými zubami dohora“ sa stal za viac ako 20 rokov svojej existencie doslova symbolom blížiacich sa Vianoc. V tohtoročnej kampani Kofola predstaví nielen svoju sviatočnú limitovanú edíciu, ktorá ... Marketing
Aj druhá séria ESET spotov od Free Andy mieri na svetové trhy Ďalšia globálna kampaň zo Slovenska. Free Andy pre ESET aj tento rok pripravuje globálnu komunikáciu. Marketing
EFFIE 2024: Nezmeškajte šancu ukázať svoje najlepšie práce pred blížiacim sa termínom uzávierky Registrácia súťažných prác do EFFIE Awards Slovakia, prestížnej licencovanej súťaže oceňujúcej efektívnosť marketingových kampaní je v plnom prúde. Marketing
Vianočná kampaň operátora Tesco mobile je narodeninová Virtuálny mobilný operátor stále vo svojej kampani stavia na posádku troch surikát. Tie v novom vianočnom spote prekvapí nečakaná návšteva. Marketing
Po dlhých 24 rokoch odštartoval v kinách nový príbeh legendárneho Gladiátora Koloseum znova otvorí svoje brány. Takmer štvrťstoročie po tom, čo tam gladiátor Maximus prelial svoju krv, sa v aréne ocitá ďalší bojovník, ktorý otriasa základmi samotného Ríma. Aj vďaka legendárnemu režisérovi Ridleymu Scottovi prichádza na slovenské kinoplátna Gladiátor II. Médiá
Pripravte sa na nápor a zabudnite na slovíčko "nemáme". 10 rád pre e-shopy ako zvládnuť Vianoce E-commerce sezóna 2024 sa blíži a času na prípravu už veľa nezostáva. Týchto 10 pokročilých odporúčaní na zlepšenie Customer Experience od expertov z ui42 sa vám stále oplatí aplikovať. Marketing
Skontrolujte si pôvod mäsa. Radí Oliver Oswald v novom spote pre HYZU Novú kampaň pre HYZA pripravila agentúra Hype. Marketing
Marketéri často nepoznajú vlastný produkt. Alebo sú do neho takí zaľúbení, že ich nezaujíma konkurencia Hovorí v podcaste Stratégií dátový analytik, známy marketér a stratég Norbert Lojko. Marketing
Víkendové diskusie: Vstup Ivana Korčoka do PS, ale aj 35. výročie Nežnej revolúcie Diskutovať ale budú aj na nepríjemnú aktuálnu správu. V uplynulých dňoch spoločnosť znepokojil prípad úmrtia po policajnom zásahu v Košiciach. Otvára sa diskusia o vyvodzovaní zodpovednosti a možnostiach predchádzania policajnej brutalite, vrátane zavádzania telových kamier pre príslušníkov polície. Médiá
Ďaľší experiment v O 5 minút 12. V nedeľu uvidíme hneď dvoch moderátorov Slovenská televízia za štyri mesiace povolala do svojej nedeľnej politickej diskusie už štvrtú moderátorskú tvár. Médiá
Vianočnou reklamou Telekomu sme dokázali, že vieme byť svetoví Vianočná reklama Telekomu Bubliny doslova otriasla marketingovým svetom. V podcaste Stratégií OK360° sa o nej rozprávame s kreatívnym riaditeľom MUW Saatchi & Saatchi Jaroslavom Víghom a riaditeľkou pre stratégiu značky a marketingovú komunikáciu Slovak Telekom Petrou Novotnou. Marketing
Našou ambíciou je kultivovať trh práce „Verejnosť je hybnou silou ankety,“ zdôrazňuje managing director organizátora súťaže Najzamestnávateľ Alma Career Slovakia Radoslav Rezák. Marketing
Vianoce sa môžu začať. John Lewis zverejnil svoju reklamu Vianočný spot John Lewis 2024 "Hodina darovania" tentokrát prezrádza, ako nájsť dokonalý darček. Musíte vedieť, kde hľadať. Marketing
Greenpeace Slovensko má nového riaditeľa. Stal sa ním Marek Mikle Nový šéf slovenskej pobočky medzinárodnej environmentálnej organizácie tak strieda Katarínu Juríkovú, ktorá vo februári 2024 začala viesť európsku kampaň Greenpeace v oblasti poľnohospodárstva. Kto kam
Rádio Expres predstavilo nové štúdio, ktoré vyzerá ako z budúcnosti Priestor bude po novom osvetľovať až jedenásť štúdiových svetiel, ktoré je možné nastavovať a prispôsobovať rôznym typom relácií, ale aj atmosfére, hosťom či mimoriadnym príležitostiam. Aktuálne
TV JOJ totálne prekope Nemocnicu. Návrat pôvodných postáv a viac lekárskych prípadov Veľký návrat Mariána Mitaša a Richarda Autnera do seriálu Nemocnica. Obaja sa spolu s ostatnými obľúbenými postavami vstúpia do deja až v 12.sérii. Tá, aj keď sa už v týchto dňoch nakrúca v ateliéri na Kolibe, sa bude vysielať až začiatkom budúceho roka. Médiá
V Extrémnych premenách zažijeme náročné chudnutie extrémneho milovníka jedla Tohto účastníka reality šou o chudnutí počas roka potrápi nie len chudnutie, ale aj viaceré komplikované rodinné zdravotné problémy. Médiá
Hedepy predstavuje novú identitu. Skvelú terapiu robí skvelý terapeut Online terapeutická platforma Hedepy, ktorá v súčasnosti združuje viac ako 700 terapeutov na desiatich trhoch, spúšťa rebranding a novú marketingovú kampaň. Marketing
Tvárou kampane Vianočnej lotérie od TIPOSu je hviezdny hokejista Juraj Slafkovský V televíznom spote, ktorý natáčali kvôli vyťaženosti mladého hokejistu ešte v lete, použili aj minuloročný úspešný vianočný hit s Emmou Drobnou od autorskej dvojice Viktor Hazard a Vlado Slivka. Marketing
Je vonkajšia reklama stále efektívna? Záleží na strategickom umiestnení, chýbajú nám však presvedčivé dáta Prečo je out of home reklama pre zadávateľov efektívna? Kedy najlepšie funguje? V ankete Stratégií si prečítajte, ako sa na efektivitu v OOH pozerajú lídri v tomto segemente. Marketing
Psychologička z Extrémnych premien: Najdôležitejšie bolo vytvoriť si vzťah, aby uverili, že ide o bezpečné prostredie Prejedanie sa by som nazvala dôsledkom a nie príčinou. Obezita je výsledkom mnohých faktorov. Hovorí psychologička Katarína Slováková, ktorá je súčasťou tímu šou Extrémne premeny. Médiá
Hereckej legende Jurajovi Kukurovi odvaha nechýba. Kvôli reklame vošiel aj do Dunaja Agentúra Slovák & Friends pripravila kampaň pri príležitosti návratu Divadla Aréna do zrekonštruovaných priestorov. Marketing
Dobrý bilboard potrebuje hlavne veľké logo. Na zaujatie máte dve sekundy Ani v čase, keď je pozornosť spotrebiteľov roztrieštená medzi mnohé online platformy, nestráca vonkajšia reklama svoje opodstatnenie. Marketing
Prichádza šou 2na1. V netradičných úlohách sa predvedú len traja herci Prvým exkluzívnym hosťom moderátorov Adely Vinczeovej a Dana Dangla bude populárna herečka Zuzana Mauréry. A 6. séria prinesie viaceré atraktívne novinky a veľké prekvapenia. Médiá