Politický marketér o kampani: Ak niekoho neodvedú policajti, tak sa do volieb nič zásadné nestane S Adamom Znášikom sme sa pozreli na predvolebnú kampaň z pohľadu jej obsahu, formy aj tém, ktoré jej dominovali. Marketing
Colin O‘Toole sa stal novým marketingovým riaditeľom spoločnosti Mondelēz Na svojej pozícii chce podporovať silné lokálne značky Opavia, či Figaro, ale posilniť aj pozíciu ich globálnych značiek ako napríklad OREO, Milka či Toblerone v našom regióne. Marketing
Náklady stúpajú, zvyšujú sa aj sadzby agentúr? (anketa Stratégií so zástupcami digitálnych agentúr) Áno aj nie. Je to veľmi citlivá téma. Takto väčšinou odpovedajú zástupcovia digitálnych agentúr na otázku, či sa im darí premietať zvyšujúce sa náklady do cien pre klientov. Marketing
Slovenský startup elv.ai má nového klienta. Dohodol sa na spolupráci v najväčšou zdravotnou poisťovňou VŠZP bude bojovať proti nenávisti a dezinformáciám v online priestore. Marketing
Svet Harryho Pottera v smútku! Zomrel predstaviteľ Albusa Dumbledora Herec Michael Gambon sa bohužiaľ už nikdy neposadí na stoličku riaditeľa Rokfortskej strednej školy čarodejníckej. Médiá
RTVS vystrelila posledná predvolebná debata, Na nože na čele, vlažná Prokurátorka Posledný deň pred moratóriom stále najviac divákov lákala politika. A to tak počas spravodajských blokov aj v posledných predvolebných diskusiách. Médiá
Creative express: Vlak, ktorý si nechceš nechať ujsť Art Direction club spúšťa registráciu do lokálneho kola súťaže pre mladých kreatívcov, Creative Express Česko Slovensko. Marketing
VSE v kampani hľadá východniarske názvy pre svoje produkty. Ponúka za ne až 3-tisíc eur Kreatívny koncept pochádza z dielne agentúry Wiktor Leo Burnett. Marketing
Sila AI naberá na obrátkach: Novinky predstavila Meta, ChatGPT dal K.O. Googlu Meta má chatovací systém, ktorý dokáže generovať textové odpovede či vytvárať realistické obrázky a ChatGPT už nie len píše, ale podľa tvorcov aj vidí, počuje a hovorí. Médiá
Do kín mieri snímka Tvorca. Zahraniční novinári ho titulovali sci fi filmom roka Epický akčný sci-fi thriller odohrávajúci sa v budúcnosti uprostred vojny medzi ľudskou rasou a silami umelej inteligencie. Médiá
ta3 s politickou superdebatou vystrelila do nadpriemeru, no s Dunajom to nezamávalo Iba tri relácie dokázali vyskočiť nad 400 tisíc divákov, celkovo najviac zabodovali Televízne noviny. Médiá
Toto nie je práca, ktorá sa dá odsedieť a pretrpieť. Musíte ju chcieť V rubrike Talenty z brandže predstavujeme mladých a šikovných ľudí z reklamy, PR, médií aj sociálnych sietí. Na otázky nám odpovedal Ladislav Macko, Copywriter z reklamnej agentúry Wiktor Leo Burnett. Marketing
Sociálna sieť Threads zatiaľ zaostáva za sieťou X, ktorej chcela konkurovať Sieť Threads získala za päť dní od spustenia viac ako 100 miliónov užívateľov, no do mesiaca prišla o viac ako polovicu užívateľov. Médiá
Mám svoj plán, spieva v novej kampani VÚB banka Reklamná agentúra TRIAD v nej využila známy slovenský hit. Marketing
Väčšina ľudí si myslí, že predvolebná kampaň sa nevenuje dôležitým témam Podľa kontinuálneho prieskumu „Ako sa máte, Slovensko?“ ľudia na Slovensku nepovažujú témy, ktoré politické strany riešia v predvolebnej kampani za dôležité pre kvalitu života. Aktuálne
Hyundai a Respect APP vo svojej kampani prinútili Slovákov spomaliť Stará známa marketingová pravda znie: čím menší rozpočet, tým lepšia musí byť kreatíva. A o tom, že o úspechu kampaní rozhoduje nápad, nie megalomanská produkcia, svedčia aj Pomalé Vianoce. Poďme si túto spoluprácu Hyundai a ich agentúry Respect APP rozobrať na drobné. Marketing
Predvolebnú diskusiu si na Markíze zaplo takmer milión divákov Na milión sledujúcich dosiahla svojou predvolebnou diskusiou minulý týždeň aj Jojka. Tá nazbierala toľko divákov vysielaním debaty na dvoch svojich staniciach naraz. Médiá
Hollywoodske štúdiá dosiahli predbežnú dohodu so scenáristami, herci štrajkujú ďalej Protest scenáristov pozastavil natáčanie seriálov ako The Last of Us či Stranger Things, ale aj chystaných filmov ako Deadpool 3 alebo Superman: Legacy. Médiá
Začala sa najdôležitejšia sezóna roku. Ako sa podarí televíziám uspieť počas jesene? V televíziách ide do tuhého. Jeseň bude, tak ako vždy, mimoriadne horúca. Podarí sa televíziám uspokojiť inzerentov? Tí očakávajú kvalitné programy, ktoré zaujmú divákov a doručia im ich nové kampane. Médiá
Politické debaty a predvolebné diskusie sa stali víkendovými ťahúňmi sledovanosti Ak toľko voličov prilákajú voľby ku volebným urnám, ako lákajú politické diskusie ku televíznym obrazovkám, tak Slovensko zažije túto sobotu rekordnú volebnú účasť. Médiá
Nemocnica sa tlaku Dunaja odmieta podriadiť. Do deja povoláva ďalšie herecké esá Novými posilami jojkárskeho seriálu z lekárskeho prostredia sú herci Vlastina Svátková aj Braňo Deák. Túto niekdajšiu hviezdu Markízy tak Jojka obsadzuje už do svojho druhého projektu. Médiá
Predvolebná debata Markízy: Šimečka zmenil názor. Televízia až do poslednej chvíle netuší, kto príde diskutovať Problémy sa Markíze nepodarilo vyriešiť ani dnes. Definitívne sa zoznam hostí dozvieme až večer. Médiá
Tretinu všetkých interakcií na sociálnych sieťach vyvolal Smer. Matovič mu pomohol V spoločnosti Mediaboard (predtým Monitora) vytvorili projekt Mediálny obraz, ktorý mapuje mediálnu stopu vybraných politických strán a hnutí kandidujúcich v parlamentných voľbách 2023. Toto je desiaty zo série blogov, v ktorom bude na webe Stratégií každý týždeň až do volieb prehľadné zhrnutie toho najzaujímavejšieho, ... VIP Blogy
Tereza Trepáčová sa stala riaditeľkou ľudských zdrojov pre McDonald‘s S účinnosťou od 17. apríla 2023 tak zastáva pozíciu Chief People Officer pre novo zlúčené trhy v Českej republike, na Slovensku a Ukrajine. Marketing
Starmedia: Televízia je stále najefektívnejšia, ale pomer v mediamixe sa mení Televízie bojujú o divákov nielen zaujímavou programovou štruktúrou, ale aj mnohými inováciami. Čo by mali urobiť na zvýšenie atraktivity svojho obsahu a pritiahnutie väčšieho počtu sledovateľov k obrazovkám? Marketing
Najväčším trendom je idea. Buď ju máte, alebo nemáte nič „Na Slovensku neexistuje agentúra, ktorá by z výsledkov ktoréhokoľvek Zlatého klinca nebola trochu sklamaná, vrátane tej našej. Je množstvo prác, pri ktorých úprimne nerozumiem, ako mohli byť ocenené, ale to je ‘čaro‘ kreatívnych súťaží,“ tvrdí predseda jednej z porôt Zlatého klinca Jaroslav Vígh. Marketing
Niekto je po Zlatom klinci spokojný, iný smutný. Ale naozaj sme ocenili všetky práce, ktoré si to zaslúžili Svoje postrehy z poroty Zlatého klinca 2023 píše Associate Creative Director Free Andy Tomi Slobodník. Marketing
Voyo zabodovalo! Metóda Markovič: Hojer získal titul najlepší seriál strednej a východnej Európy Medzinárodná porota prestížneho festivalu Serial Killer jednohlasne vyzdvihla najmä „vysokú umeleckú hodnotu a silnú lokálnu tému s medzinárodným presahom.“ Seriál na Voyo uvidíte budúci rok. Médiá
Jojka načakane prekopáva podvečer. Odštartuje ho kontroverznou Norikou Televízia z Koliby spája dve svoje relácie Nákupné maniačky a Bez servítky do jedného reality bloku. Médiá
Slovensko má prvý kinomegaplex s ponukou neobmedzenej konzumácie jedla a pitia Cinema City v 17 sálach si budú môcť nadšenci kina vychutnať filmy v špičkovej kvalite. A ešte väčší zážitok z filmu a mimoriadny komfort prinesie samostatná VIP zóna. Aktuálne
Víkendové diskusie o predĺžení zákazu dovozu obilia z Ukrajiny či o ozdravení verejných financií V jednej politickej relácii dojde tento týždeň ku zmene moderátora. Médiá
Markíza v problémoch. Jej predvolebná diskusia sa otriasa v základoch, politici odmietajú účasť Do špeciálnej debaty lídrov politických strán zostáva iba pár dní. Markíza však ani netuší, ktorí politici prídu a ktorí nie. Médiá
Hľadali sme unikátnu ideu a nenechali sme sa strhnúť citovým vydieraním Daniel Vachuna je Head of Digital THIS IS LOCCO. A tento rok bol aj súčasťou poroty Zlatého klinca. Tu je jeho hodnotenie. Marketing
Ak chceme lepšiu budúcnosť, treba ísť voliť, hovorí v novej kampani Slovenská sporiteľňa Najväčšia slovenská banka sa spolu so svojou nadáciou spojila s iniciatívou PRETO VOLÍM/CHCEM TU ZOSTAŤ a prepojila jej message s aktuálnou kampaňou o Indexe prosperity. Zároveň prenecháva pre iniciatívu svoj priestor v televíznej kampani. Marketing
Dettol sa znovu spojil s Kvapkou Nádeje. Hovoria o tom, že hygiena a ochrana zdravia je dôležitá pre všetkých