Silvia Majeská o Voyo: Tešíme sa, že rozširujeme portfólio aj o žánre, ktoré nie sú úplne bežné v lineárnej televízii Programová riaditeľka Markízy a Novy v rozhovore pre Stratégie o najúspešnej lokálnej streamovacej službe. Ako spoznávajú predplatiteľov, aké programy chystajú a kam chcú Voyo posunúť do dvoch rokov? Médiá
Reklama prichádza o mladé talenty. Musíme s tým niečo urobiť Digitál je na tom z hľadiska atraktivity práce pre novú generáciu o trošku lepšie než “klasická reklama”, ale situácia stále nie ideálna - tvrdí Rasťo Bahurinský, prezident Asociácie digitálnych marketingových agentúr (ADMA). Marketing
Freelanceri spojili sily a vytvorili projekt Wild Cards Spoločný projekt je výsledkom niekoľkoročnej spolupráce na rôznych klientskych projektoch. Marketing
Diskusia Na hrane: Juraj Krúpa a Denisa Saková aj o kauze vraždy Daniela Tupého No diskutovať budú aj o policajných nahrávkach, o únikoch a manipulácii, o vyšetrovaní „veľkých“ káuz, ale aj o rokovaní parlamentu, či o naratíve o zmanipulovaných voľbách. Médiá
Zaraguza pripravila tri nové kreatívne spoty pre slovinskú značku Ora Prostredníctvom 15-sekundových reklám, na ktorých spolupracovalo aj Alien studio, ľuďom vtipne demonštrujú, ako im Oraketa môže pomôcť zlepšiť imunitu, ich kognitívne schopnosti či dodať energiu. Marketing
Slováci a Česi napriek digitalizácii chcú komunikovať s firmami tradične Napriek rastúcej popularite webových chatovacích aplikácií v slovenskej a českej spoločnosti stále pretrváva trend tradičných komunikačných nástrojov, a väčšina Čechov a Slovákov si na komunikáciu vyberá telefón. Aktuálne
Agresívne marketingové kampane prispievajú k zvýšenému výskytu rakoviny O vzťahu medzi reklamou a rakovinou píše medicínsky časopis The Lancet. Marketing
Dunaj neohrozene prvý, Nemocnica sa po páde prebrala a Mama si drží podvečer Najsledovanejším spravodajským programom dňa sa vo štvrtok v oboch hlavných cieľových skupinách stalo večerné Počasie na TV Markíza. Médiá
RTVS sa púšťa do natáčania nových dielov Čo ja viem. Na obrazovky sa dostanú na jeseň Zábavno vedomostná súťaž by mala vo vysielaní nahradiť Milujem Slovensko, ktoré bude mať v vysielaní stopku. Médiá
Wiktor Leo Burnett rozširuje portfólio o Nay Tender na kreatívnu agentúru prebehol na prelome roka. Marketing
Zľavomat podpisuje memorandum s Ekonomickou univerzitou v Bratislave Slovenským študentom sa tak otvárajú nové možnosti. Aktuálne
Vagus hľadá nových kolegov. V atypickej kampani pritom pracuje len s motívom fotografie Súrne potrebujeme posily, hovorí Stanislava Fabšíková, marketingová manažérka OZ Vagus. Marketing
Novým riaditeľom pre distribúciu a plánovanie Plzeňského Prazdroja je Glenn Burgess Doteraz pôsobil na pozícii riaditeľa dodávateľského reťazca v rumunskom pivovare Ursus, ktorý rovnako ako Prazdroj patrí do skupiny Asahi. Kto kam
RTVS sa dohodla na spolupráci s verejnoprávnou televíziou Ukrajiny Dohodou spečatili obojstranný záujem o zintenzívnenie spolupráce v oblasti vzájomnej výmeny programového obsahu oblasti vysokej kultúry, dokumentárnej tvorby, histórie, sociálnej problematiky, medzikultúrnej rozmanitosti a zo života menšín. Médiá
Zlatý Bažant aj ďalšie brandy HEINEKEN čakajú veľké zmeny Značky skupiny Heineken posilňujú komunikáciu. Viac ich uvidíme v online, posilnia PR, ale aj komunikáciu v miestach predaja. No a smerujú aj na eventy a hudobné festivaly. Potvrdil to marketingový riaditeľ Robert Kubička. Marketing
Vďaka kampani vystrelila appka Packety na prvé miesta Agentúra JANDL pripravila kampaň pre Packetu. Marketing
Fitshaker prechádza rebrandingom, hodnoty zostávajú Po spustení mobilnej a TV aplikácie minulý rok oznámil Fitshaker ďalšiu veľkú novinku. V prvej polovici tohto roka prejde kompletným rebrandingom svojej identity. Marketing
Dramatická zápletka divákov baví. Klamstvo si drží titul nespravodajského programu dňa Nad 400 tisíc divákov malo včera len päť programov, z toho štyri spravodajské. Pol miliónová hranica divákov sa televíziam začína vzďalovať. Médiá
Šou Pečie celé Slovensko hlási veľký návrat na obrazovky. Príde už počas Veľkej noci Za súťažný stôl za znovu postavia aj obaja víťazi predchádzajúcich ročníkov Lucia Gyenesová a Miňo Macuľa. Médiá
Let´s Dance víťazí aj so stratou divákov, v piatok zabralo Bez servítky, v sobotu Záhady tela Len tri nedeľné relácie - Televízne noviny, Počasie a Na telo na Markíze dokázali počas celého víkendu zaujať viac ako polmiliónové publikum. Médiá
Víkendové diskusie: Aj o raste cien potravín či možnostiach ďalšej protiinflačnej pomoci Tento víkend bude mať v politických reláciách dominanciu Smer-SD. V diskusii Na telo odprezentujú exkluzívne aktuálny prieskum preferencií politických strán. Médiá
Dunaj aj Mama na prenájom si upevňujú postavenie, no televízie cítia odliv divákov Najsledovanejším spravodajským programom dňa sa vo štvrtok v oboch hlavných cieľových skupinách stali večerné Televízne noviny. Médiá
Coop Jednota sa prihovára s rýmovanou veľkonočnou kampaňou „JEDNA BÁSEŇ“ O kreatívnu stránku spotu sa postarala reklamná agentúra JANDL, kde koncept „Bača a honelník“ vznikol a rozvíjajú ho od roku 2009. Marketing
Software na diaľku nahrádza security služby. Na Slovensku zabezpečuje chod 25 obchodných centier „Máme objekty, kde sme generovali úsporu viac ako 70 percent z pôvodných nákladov na bezpečnosť,“ hovorí Patrik Zúrik zo spoločnosti M2C, ktorá na diaľku strážia až 120 objektov na Slovensku. Aktuálne
Na slovenský trh vstúpil nový hráč s elektronikou. Smarty prináša iný koncept predajní Súčasťou konceptu sa stanú aj predajne Brlohu, ktoré sa postupne zaintegrujú do vznikajúcej pobočkovej siete Smarty. Aktuálne
RTVS došla trpezlivosť. Pravidlá mojej ženy nechytila divákov. Zachráni ju Brychtová? Herečka sa zhostí pozície moderátorky a v tandeme so šéfkuchárom Petrom Duranským bude nielen sprevádzať súťažiacich prípravou receptov, ale ponúknu divákom aj rôzne recepty, ktoré pripravia oni sami. Médiá
TikTok spúšťa obranu proti americkému zákazu. Použije na to influencerov? S blížiacou sa hrozbou úplného zákazu aplikácie sa predstavitelia sociálnej siete snaží uistiť inzerentov, že všetko bude v poriadku. A zároveň sa snaží získať podporu od vplyvných používateľov v snahe ovplyvniť názory kompetentných, aby tí zastavili zákaz používania TikToku v Spojených štátoch. Médiá
My sme naozaj hrdí na to, že pracujeme v Microsofte Skúsená marketérka a držiteľka mnohých cien. Viesť komunikáciu v českom a slovenskom Microsofte je však aj pre ňu veľká výzva. Marketing
Generácia Z udáva trendy módnemu biznisu. Značky jej prispôsobujú ponuku a menia komunikáciu Líder v módnej inšpirácii GLAMI prináša 5 top módnych trendov, ktoré aktuálne inšpirujú zákazníkov naprieč generáciami a sezónami. Marketing
Najlepšie komunikujúcou značkou na Slovensku je Lidl Rozhodla o tom porota súťaže Hermes komunikátor roka 2022. Spoločnosti bojovali o ocenenia v troch hlavných kategóriách. Marketing
Mama na prenájom sa dostala do polovičky série. Vieme kedy skončí a poznáme detaily z natáčania Prinášame vám analýzu doterajšej sledovanosti nového podvečerného seriálového hitu. Zisťovali sme, či pribudnú do seriálu aj nové postavy. Médiá
Kuchárska reality šou Na nože potvrdzuje status diváckeho hitu Najsledovanejším seriálom na trhu sa v stredu stala podvečerná Mama na prenájom, no po dvoch úspešných dňoch stratila divákov a doháňala ju šou Bez servítky. Médiá
S novou kampaňou “Všetko, čo vám na očiach vidíme” prichádza Očná klinika VESELY Vytvorila ju agentúra Róberta Slováka a jeho priateľov. Fotky klientov spája ich sugestívny pohľad do objektívu a modrá tonalita odvodená od farebnosti značky. Marketing
Let´s Dance rieši ďalší problém. Na tanečný parket nenastúpi Henrieta Farkašová Organizátori aktuálneho ročníka tanečnej šou na Markíze majú za sebou len tri priame prenosy, ale už musia riešiť zdravotný problém štvrtého súťažiaceho. Médiá