Sme na prahu tretej vlny AI, neexistuje ospravedlnenie, prečo ju nepoužívať Je AI hrozba pre kreativitu? Presne táto téma výrazne rezonuje na aktuálnom ročníku Festivalu kreativity a reklamy v Cannes. Ale keďže ide o festival, v ktorého DNA je kreativita, tak misky väčšinou nakláňajú práve týmto smerom. Marketing
Cannes Predictions 3: Tipujeme práce, ktoré môžu zmeniť hru. Bude to reklama Cheetos alebo Uber Eats? Cannes Predictions 2025 je príležitosť, ktorá nám ponúka na chvíľu sa stať porotcami najprestížnejšieho festivalu kreativity a tipovať víťazov tohtoročného Cannes Lions. Marketing
Nové bývanie sa pred letou pauzou rozlúči s divákmi pri slnečnom Jadrane Štáb televízie JOJ natáčal na Slnečnom pobreží štyri dni. Hľadal tam ideálny apartmán do 135-tisíc euro. Bulharsko totiž stále láka cenami aj dostupnosťou. Médiá
Anketa: Ako budú vyzerať mediálne agentúry o 5 rokov? Akú podobu budú mať agentúry a ich vzťah s médiami a so zadávateľmi? Ktoré kompetencie budú kľúčové pre ich úspech? Špeciálne prílohy
Michal Borec: Športové práva sú prioritou pre Voyo, do televízie idú iba "čerešničky na torte" V rozhovore s riaditeľom Centra marketingu skupiny Markíza Michalom Borcom rozoberáme, ako sa zmenila distribúcia športových práv. Špeciálne prílohy
Cannes Predictions 4: V dnešnom dueli sa stretli akčné spoty Call of Duty a Heinz Festival kreativity a reklamy v Cannes a preklopil do druhej polovice a s ním aj náš battle medzi Stratégiami a Wiktor Leo Burnett. Marketing
Prémiové palivá VERVA verzus bežný štandard: Čo skutočne tankujeme? Zvyšujú výkon, chránia motor a prispievajú k úspornejšej jazde – o prémiových palivách koluje veľa tvrdení, no nie všetky sú podložené faktami. O tom, čo prémiové palivá skutočne znamenajú, ako sa odlišujú od bežného štandardu a prečo sú čoraz žiadanejšie aj na Slovensku, sme sa rozprávali s Matejom Vargom, ... PR články
Digitál sa teraz oplatí Stratégie sú už 30 rokov neoddeliteľnou súčasťou slovenského marketingového sveta. Tri dekády prinášajú odborné analýzy, informujú o trendoch a dokumentujú úspechy jednotlivcov aj agentúr. Ak chcete mať prehľad o tom, čo hýbe marketingom, predplatné Stratégií vám poskytne neoceniteľnú konkurenčnú výhodu. PR články
Markíza na tento rok Superstar stopla. Príde s ňou budúci rok. Akú šou vytiahne v jeseni? Televízny líder intenzívne tento rok uvádzal upútavku, kde sa prihováral ľudom, aby sa prihlasovali do nového ročníka speváckej súťaže. Ľudia sa preto tešili na superstárovskú jeseň. No teraz je razom všetko inak. Médiá
Na Voyo štartuje česká Farma. Zabojuje aj kontroverzná ružička z Bachelora Letná verzia známej reality šou sa objaví v ponuke slovenskej streamovacej služby a to už od 23. júna. Médiá
Autori dokumentu o Slovane: Futbalisti nás pustili do šatní aj súkromia a odhalili svoje obľúbené miesta i emócie Tvorcovia sľubujú, že divák v dokusérii uvidí realitu bez akéhokoľvek ohýbania, či skriptovania. Futbalisti prezradia aj to ako berú, keď týždne presedia na lavičke, čelia šikane, strate motivácie, alebo ako vnímajú obavy, čo bude po konci kariéry. Médiá
Diela, ktoré posúvajú hranice kreativity. Cannes pozná prvých víťazov 72. ročník festivalu kreativity v Cannes má za sebou prvý deň. Bohatý úvodný program vyvrcholil oceňovaním v úvodných piatich kategóriách. Marketing
Generácia Alfa: Digitálni domorodci s vlastnými pravidlami Generácia Alfa prepisuje pravidlá. Značky, ktoré chcú byť aj naďalej relevantné, by mali už teraz pochopiť potreby svojich budúcich spotrebiteľov. Marketing
Veľký český večer v Cannes. Do Prahy ide Grand Prix, ocenený print nafotil slovenský fotograf Na medzinárodnom festivale kreativity v Cannes dnes odovzdali prvé ceny. Strieborná radosť zavládla v českom tábore. A večer absolútny triumf v podobe Grand Prix. Marketing
Skutočná podpora sa začína ešte pred prvým víťazstvom, zaznieva z Tiposu TIPOS dlhodobo potvrdzuje, že športový sponzoring má zmysel aj tam, kde ešte nie sú trofeje či mediálna pozornosť. Špeciálne prílohy
Tor Myhren z Apple: Ľudský dotyk je v ére AI našou superveľmocou Viceprezident pre marketingovú komunikáciu Apple Tor Myhren odštartoval aktuálny ročník najväčšieho reklamného festivalu na svete v Cannes. Marketing
Leto bude poriadne horúce. Na Voyo štartuje žúr, z ktorého nebudete chcieť odísť Pripravte sa na divokú a horúcu reality šou Party Shore Slovensko. Poriadna dávka letnej zábavy prichádza už vo štvrtok 26. júna na Voyo a v piatok 27. júna o 22:30 hodine sa pridá aj TV Markíza. Médiá
Víkendové diskusie: Útok v Grazi, reforma politického systému a zásahy do ústavy V relácii O 5 minút 12 nebudú diskutovať len politici, ale aj politológovia, ktoré zhodnotiť pôsobenia prezidenta SR v prvom roku vo funkcii, ale aj riadenie štátu, politický vývoj a výzvy, ktoré nás čakajú. Médiá
Voyo odhaľuje v novej dokusérii o Slovane silné emócie a iný rozmer sledovania futbalu Nový slovenský Voyo Originál ponúka jedinečný pohľad na príbeh mužstva ŠK Slovan Bratislava, ktoré nedávno oslávilo historický siedmy majstrovský titul v rade. Médiá
JOJ ide cieliť na mladých novou reality šou. Bude mixom lesku, intríg a zákulisných drám Finále natáčania tejto influencerskej šou vyvrcholí v septembri, Vtedy sa uskutoční najväčšia párty slovenského šoubiznisu, štýlom pripomínajúca legendárnu Met Gala. Médiá
V Bauer Media sme inovátori v rádio reklame a novátorsky pristupujeme aj k produkcii a predaju podcastov Rozprávali sme sa so Simonou Mičovou, šéfproducentkou podcastov a Lenkou Čamborovou, obchodnou riaditeľkou Bauer Media Slovakia. Médiá
Hviezdne obsadenie a emotívny príbeh. Film Neporaziteľní odhaľuje napínavý trailer Divákov čaká v kinách strhujúci príbeh inšpirovaný skutočnými udalosťami, ktorý prinesie silné emócie, čierny humor a výnimočné herecké výkony Trojana, Čermáka, Hybnerovej, Vlasákovej, Germáni či hollywoodskej hviezdy Tila Schweigera. Médiá
Ako jazdí Fittipaldi naozaj? To zistíte v novej kamapni Targa Florio Poznáte to. Nejaký blázon vás bezhlavo obehne, urobí myšičku alebo pred vami prudko zabrzdí a vy zahlásite: „No tak ten jazdí ako Fittipaldi”. Marketing
Cannes Predictions 2: Kto má väčšie šance na Leva v Cannes? Burger KIng alebo KFC? Cannes Predictions 2025 je príležitosť, ktorá nám ponúka na chvíľu sa stať porotcami najprestížnejšieho festivalu kreativity a tipovať víťazov tohtoročného Cannes Lions. Marketing
Rok 2024 v médiách a agentúrach: rast, transformácia aj nové výzvy Expertov z mediálnej oblasti sme sa pýtali, aký bol rok 2024 z ich pohľadu. Čo ich najviac potešilo či nahnevalo a či sa brandži darilo tak, ako naplánovali. Špeciálne prílohy
Marin Ondrušek: Verím tomu, že reklama je svojím spôsobom umenie Aj po dlhých rokoch je presvedčený, že robí najlepšiu prácu na svete. ADC profil sme tentoraz pripravili s Martinom Ondrušekom. Marketing
Cannes Predictions: Sme späť a štartujeme súboj medzi Stratégiami a Wiktor Leo Burnett. Uspeje Lynx alebo Lidl? Cannes Predictions 2025 je príležitosť, ktorá nám ponúka na chvíľu sa stať porotcami najprestížnejšieho festivalu kreativity a tipovať víťazov tohtoročného Cannes Lions. Marketing
Cannes Lions 2025: Na festival prišlo takmer 27-tisíc prihlášok Výrazne narástol počet prác z regiónu Latinskej Ameriky, od nezávislých agentúr aj v strategických kategóriách. Marketing
NY Festival: Skvelé výsledky pre slovenské agentúry, pozrite sa, koľko cien získali Zadarilo sa. Práce našich agentúr sa porote páčili a ocenili ich mnohými kovmi. Marketing
Telekom vytvoril najväčšie tablo na Slovensku. Sú na ňom absolventi šikany Až 14 000 študentom v priebehu školského roka unikne intímny obsah na verejnosť. Na tento alarmujúci problém upozorňuje značka nadrozmerným tablom. Marketing
Nový spot Tiger energy drink rozbíja všetky tradičné klišé stužkovej Luca Brassi10x, Eva Máziková a Jana Paulová v jednom klipe? S Tigerom dokážeš všetko. Marketing
Cannes Lions: Zo Slovenska ide na festival 16 prihlášok O canneské levy sa bude tento rok uchádzať aj 6 kampaní od 4 slovenských agentúr. Držíme všetkým palce a vidíme sa v Cannes. Marketing
Young Lions 2025: Je to tu. Slováci idú do Cannes súťažiť s najlepšími mladými kreatívcami sveta Už čoskoro zamieria víťazi slovenského kola Young Lions do Cannes na svetové finále tejto prestížnej súťaže. V pondelok sa vo Francúzsku začne najväčší festival kreativity. Mladým levom budeme držať palce. Marketing
Jakub Straka: Teším aj bojím sa zároveň. Mám pred nástupom do LePub Amsterdam veľký rešpekt "Sám som neveril vlastným očiam, čo sa mi deje. Vôbec to nebolo na môj popud," hovorí o svojom prestupe z MullenLowe GGK do svetovej reklamy. Marketing
Martin Novák pokračuje v Tesco kampani Chuť rozhoduje. Po ovocí si posvietil na pečivo O kvalitu a chuť pečiva sa u nás starajú pekári, odkazuje Tesco v novej kampani. Pokračovanie konceptu kampane opäť pripravila kreatívna agentúra Istropolitana Ogilvy. Marketing
Prvý zápas našich na ME U21 divákov zaujal, drahá Citrónshow je televíznym sklamaním STVR sa chystá konsolidovať a ruší viaceré relácie. No za Citrónshow zaplatila 120 tisíc eur. Prvá časť je prepadákom, pozrelo si ju iba 59-tisíc divákov. Médiá
Práve prebieha EXHIBIZZ – multisenzorický zážitok na rozhraní umenia a technológie Predstavte si, že vstúpite do miestnosti a ona vás začne vnímať. Sleduje vaše pohyby, počúva váš dych, cíti vašu energiu. A potom spoločne vytvoríte niečo jedinečné... Marketing
Sponzorský súboj o zábavné TV shows: Žijú marketéri v inej televíznej realite ako diváci? Žijeme v jednom svete, ale vidíme ho úplne inak. To, čo my marketéri považujeme za dôležité, ostatným často uniká. Marketing
Vitaminwater má novú vizuálnu identitu a širšie portfólio V dizajne dominuje čierna farba. Značka novými príchuťami reflektuje na aktuálne trendy v oblasti zdravého životného štýlu. Marketing
Fun rádio oslávilo 35 rokov Leškova sa premenila na veľké rozhlasové štúdio a vysielalo sa aj z balóna. Veľkým oslavám pod holým nebom predchádzala kampaň postavená na čísle 35 s prvkami mystery aj brand experience. Marketing
Šéf CME: TN live je odpoveďou na to, ako mladí konzumujú spravodajstvo Digitálna transformácia je nevyhnutnosťou, no tradičná televízia má stále silnú pozíciu. Tvrdí šéf mediálnej skupiny CME Sam Barnett. Médiá
Mediálny audit v roku 2025: Čas na nové pravidlá hry Mediálny audit v roku 2025 by nemal byť o hľadaní chýb ani o zjednodušujúcom porovnávaní vybraných metrík bez kontextu. Jeho zmyslom je prispieť k zlepšovaniu mediálnych a komunikačných aktivít klienta tak, aby čo najlepšie napĺňali jeho potreby. Médiá
Martin Gärtner z Kauflandu: Neverím, že existuje niekto, kto nepozná náš fajný kotlíkový Marketingový riaditeľ Kauflandu vysvetľuje pozadie partnerstva ich značky so športom. Prečo si vybrali práve hokej, aké benefity im prináša a ako merajú efektivitu týchto investícií? Marketing
Kiná uvedú film so štipkou kari. Láska, neblázni! nás zavedie z Francúzska až do Indie Francúzska komédia prináša na filmové plátna farebnú a dynamickú snímku, ktorá s humorom rozoberá nielen partnerské vzťahy, ale aj pracovné ambície, kultúrne rozdiely a osobné hodnoty. Médiá
Slavia Praha má najlepších fanúškov na svete a poskytujeme im servis, o ktorý si ešte ani nestihli požiadať Hovorí v rozhovore pre špecializovanú prílohu Stratégií Športový marketing marketingový riaditeľ SK Slavia Praha Jakub Mačát. Marketing
Owen Wilson sa stáva prvou globálnou tvárou značky Wolt Technologická a donášková platforma Wolt spúšťa svoju prvú medzinárodnú kampaň. Tvárou značky sa stáva hollywoodsky herec Owen Wilson. Marketing
Finax prechadza repozicioningom, spoznajte nové logo a vizuálnu identitu Cieľom týchto zmien je osloviť novú cieľovú skupinu klientov. Nová vizuálna identita vznikala v štúdiu Andrej & Andrej, kreatívu kampane pripravila agentúra Istropolitana Ogilvy. Marketing
Pavol Gašpar o EURO U21: Všetky zápasy budú dostupné v televízii aj rozhlase, a to bez registrácie či platenia Čo všetko si pre divákov pripravila STVR k európskemu turnaju juniorských futbalistov sme sa porozprávali s vedúcim športovej redakcie verejnoprávnej televízie Pavlom Gašparom. Médiá
HBO Max seriálom Harry Potter prekvapuje. Kto sú noví Malfoyovci či Molly Weasleyová Seriál z Produkcie HBO originál Harry Potter predstavuje novo obsadených hercov do podstatných seriálových postáv. Poznáme detaily. Kto bude koho hrať? Médiá
Ondrík s Nahálkom zostávajú v 365.bank. Najnovšia kampaň bude fungovať trošku inak „Chcem tento účet“. Tak sa volá nová kampaň Trišesťpäťky. Banka predstavuje originálnu sériu spotov o nespočetných výhodách osobného účtu. Marketing
Mediaboard predstavuje metriku PRIMe Firmy konečne získajú jasný prehľad o efektívnosti svojej komunikácie. Marketing
Dvojka prináša unikátny dokument o trénerskej legende Jozefovi Venglošovi V dokumente s názvom Joe the First na významnú slovenskú futbalovú osobnosť zaspomínajú aj Sir. A. Ferguson, A. Wenger, J. Mourinho, R. Hodgson, prezident UEFA A. Čeferin a ďalší. Médiá
Inkognito oslavuje 10 rokov. Dnes prinesie špeciálnu epozódu s návratom do minulosti Presne 18. mája 2015 odvysielala TV JOJ prvú epizódu relácie, ktorá sa odvtedy stala neodmysliteľnou súčasťou televíznych večerov. Práve dnes na televíznej obrazovke uvidíte jej časť s "časostrojom". Médiá
Michal Svarinský: Dobré eventy nevznikajú náhodou, vždy je za nimi dôsledná príprava Majiteľ eventovej agentúry Institute of Promotion Michal Svarinský hovorí o výzvach súčasného slovenského podnikateľského prostredia aj o trendoch zo sveta eventov. Marketing
Samsung sa spája s Jamie Oliverom. Čakajte nové recepty Jamie Oliver vytvoril sériu jedinečných receptov na výživné a chutné jedlá, ktoré vďaka umelej inteligencii v rúrach a chladničkách Samsung zvládne každý. Marketing
Zmapovali sme skrytý svet alternatívnych médií Sociálne siete sa stali hlavným zdrojom informácií pre značnú časť populácie. Tento posun otvoril priestor pre nové typy aktérov, ktorí pôsobia mimo tradičných médií. Marketing
STVR: Stopka pre Milujem Slovensko a ďalšie relácie, rieši nový koncept spravodajstva Slovenská televízia a rozhlas predstavuje kľúčové zmeny v jesennej programovej štruktúre. Končia viaceré dlhoročné relácie, prichádza nové smerovanie diskusných formátov, ale aj výrazné posilnenie spravodajstva. Médiá
Ryba Žilina si pre rebranding vybrala brandingovú agentúru GALTON Brands Značky PRETO Ryba Žilina a PRETO Radoma, ktoré patria do portfólia spoločnosti Ryba Žilina, prechádzajú komplexným rebrandingom. Marketing
Padla prvá veľká hlava. Mark Read odchádza z čela WPP Read strávil v WPP 30 rokov svojho profesionálneho života. Z toho 7 rokov bol jej CEO. Z WPP odíde v decembri. Marketing
S dátami od Orangeu si letné festivaly užijú aj tí, ktorí na festivale nie sú Aj vďaka Orangeu ako dlhoročnému partnerovi hudobných festivalov Pohoda a Grape si ich návštevníci môžu užiť poriadnu dávku hudby a lákavých aktivít priamo na mieste. Marketing
Odštartoval spravodajský projekt TN Live. Prinesie správy, diskusie aj publicistiku Markíza dnes ráno spustila prelomový digitálny projekt TN LIVE. Televízny líder si od neho veľa sľubuje a označuje ho za novú éru spravodajstva. Médiá
Ako vycvičiť draka je ďalší legendárny animák, ktorý smeruje do kín v hranej verzii Pamätáte si bájny ostrov, kde Vikingovia od nepamäti bojovali s drakmi, než sa s nimi naučili žiť? Po Lilo a Stitch sa ďalší animovaný príbeh Ako si vycvičiť draka dočkal hranej adaptácie a do kín píde už od 12. júna. Médiá
Seesame do svojho portfólia pridal nový produkt unikátnych AI persón PR agentúra Seesame ide na hranicu toho, čo je dnes technologicky možné. Prináša unikátne AI persóny s ktorými hovoríte „naživo“. Marketing
Strategická rošáda v MullenLowe GGK Reklamná agentúra MullenLowe GGK oznamuje významnú zmenu. Kto kam
Aj vieme, že nám obrazovky nerobia dobre, aj sa od nich nedokážeme odpojiť Hovoria v podcaste OK360° lídri agentúry oh my DOT - Creative Director Roman Roj a Strategy Director Peter Urbanec. Marketing
Slovenská sporiteľňa: Čím sme starší, tým viac mladneme Slovenská sporiteľňa oslavuje 200 rokov, no nezažíva krízu stredného veku – práve naopak, nikdy nebola mladšia, odvážnejšia a bližšie k budúcnosti. Marketing
Dáta sú alfa a omega. No v športe fungujeme stále pocitovo S dlhoročnými marketérmi – Palom Krutým a Vladom Jančekom sme sa rozprávali o príležitostiach a výzvach športového marketingu. Marketing
Víkendové diskusie: Spory pre protiruské sankcie a ďalší priebeh štátnej konsolidácie Dvojica politikov z vládnej koalície si dá debatné double a teda objavia sa až v dvoch z piatich politických relácií. Médiá
New York festival: 27 shortlistov pre slovenské agentúry, až 18 má MUW Saatchi & Saatchi Body za NY Advertising Festival sa počítajú do Agentúry roka 2025. Marketing
Basketbalový klub BKM Lučenec vyhlasuje verejnú súťaž na redizajn loga Autor víťazného návrhu získa odmenu 2 500 eur a čestné miesto v histórii klubu. Marketing
Lídri mediálnych agentúr: Potrebujeme zmysluplne hospodáriť, menej a kratšie tendrovať Slovenská Asociácia mediálnych agentúr (AMA) pod vedením nového predsedníctva rozbieha aktivity, ktoré majú prispieť k riešeniu dlhodobých problémov v brandži. Médiá
Hellmann’s rozbieha už druhý rok grilovaciu sezónu s Martinom Škrtelom Do kampane obsadili aj jeho kolegu Petra Čecha. Po minuloročnej „Zaskóruj pri grile“ prichádza s pokračovaním kampane s názvom „Buď majster grilu!“. O kampaň sa postarala agentúra Kreativ Gang. Marketing
TV JOJ s prekvapením. Letnú televíznu sezónu zaplní premiérami svojich seriálov Televízna dvojka aj počas horúcich dní, kedy televízie prinášajú prevažne reprízy programov, prínesie premiérové diely obľúbeného seriálu Nemocnica. Ten neskôr vystriedajú nové epizódy sitkomu Tomáš a Diana. Médiá
Sú viac ako kolegovia. Sú rodina, Lidl rodina Firemná kultúra postavená na dôvere, súdržnosti a skutočných vzťahoch. Práve takú nájdete v Lidli. Diskontný reťazec predstavuje novú rodinnú kampaň, v ktorej opäť zahviezdili reálne zamestnankyne a zamestnanci. Marketing