Prekvapivé. STVR to budúci rok skúsi s novou politickou diskusiou Verejnoprávny vysielateľ pripravuje novú reláciu, v ktorej budú študenti grilovať otázkami politikov priamo na školách. Nepripomína vám tento formát vyhrotenú situáciu počas diskusie premiéra so študentmi v Poprade? Médiá
Do Sľubu mieri nečakaná posila. Pred finále druhej série vstúpi do deja Maroš Kramár Podvečerný hit Sľub sa blíži k záveru druhej série a tvorcovia si do predposlednej epizódy pripravili obrovské prekvapenie. Na scénu prichádza Maroš Kramár v úlohe nového lekára. Médiá
Po dlhej chorobe zomrel šéfredaktor SITA Martin Dargaj Informáciu o úmrtí svojho kolegu a šéfredaktora dnes potvrdila agentúra SITA. Médiá
Explózia dramatických zvratov v Dunaji: Julo ponížený, SNP vypuklo a záhada malej Elizy Posledná epizóda 12. série obľúbeného dobového seriálu TV Markíza priniesla ďalšie dramatické momenty tejto jesene. Julo odhalil Alenkinu špionáž, Walter siahol po zbrani a budúcnosť malej Elizy zostáva po bombardovaní sirotinca tragickou záhadou. Médiá
JOJ Šport 2 rozširuje dostupnosť. Od decembra je súčasťou ponuky UPC Športová ponuka sa na televíznych obrazovkám pre slovenských divákov opäť rozrastá. Médiá
Rekord, aký tu ešte počas Dňa s Nadáciou Markíza nebol. Vyzbierali vyše 150 000 eur Dvanásty ročník Dňa s Nadáciou Markíza vyzbieranú sumu pošle na dobudovanie a rozšírenie detského psychiatrického stacionára v Prešove. Vďaka divákom a ich darcovským esemeskám či darom online, partnerom aj zamestnancom Markízy sa podarilo prekonať vlaňajší rekord 150 000 eur – výsledná suma dosiahla 180 000 eur. Médiá
Kaufland chce rozhýbať Slovensko: stal sa hlavným partnerom playoff v padelovej lige Podpora obchodného reťazca dáva tomuto dynamickému raketovému športu priestor, aby sa rozšíril aj medzi slovenskou verejnosťou. Marketing
Nemenná chuť Vianoc s Pilsner Urquell: Pre chvíle, ktoré nechceme meniť Vianočná kampaň Pilsner Urquell "Nemenná chuť Vianoc", pripomína, že niektoré vianočné tradície milujeme ich také, aké sú, a nechceme ich meniť. Marketing
Technológia a stratégia sú silné len vtedy, keď ich dopĺňa dobrý nápad Prvá slovenská digitálna agentúra ui42 rozširuje svoje služby o nové kreatívne oddelenie, ktoré spája strategické myslenie, technologickú precíznosť a silný kreatívny prístup. Marketing
Ako nakupovať pred Vianocami online a bezpečne Vianoce sa blížia a s nimi aj obdobie, keď sme menej obozretní. Predvianočný zhon kombinuje pracovné a rodinné povinnosti s nakupovaním darčekov, upratovaním a výzdobou domácnosti – a odvádza našu pozornosť. Každý chce zohnať darčeky výhodne. Práve na to sa spoliehajú podvodníci. PR články
Cyril Hric preberá vedenie právnych služieb v KPMG na Slovensku Povedie tím, ktorý zohráva čoraz významnejšiu úlohu pri poskytovaní komplexných riešení KPMG pre firmy pôsobiace v dynamickom prostredí. Kto kam
ADMA názor: Kvalitný, AI-optimalizovaný obsah je kľúčom k viditeľnosti značky Odborníkov z digitálnych agentúr združených v ADMA sme poprosili, aby poradili značkám: Čo majú robiť, ak chcú byť súčasťou vyhľadávania? Marketing
Markíza uvedie dva vianočné špeciály: Retro Sľub a Dunaj s dojímavým príbehom z vojny Televízia Markíza opäť stavia na osvedčenom recepte: Pred Vianocami uvedú špeciálne epizódy Sľubu a Dunaja, ktoré ponúknu retro atmosféru, silné príbehy a emócie, aké k sviatkom neodmysliteľne patria. Médiá
Tyran z Dunaja dostane lekciu: Julo Šándor skončil s monoklom a zraneným egom Tyran kasární Julo Šándor, ktorý mesiace šikanuje mladých vojakov, dnes zakúsi vlastnú medicínu. Šándor skončí zmlátený s monoklom ako svet. Bude to jeho prvý a zároveň posledný trest? Médiá
Glosátori z relácie Sedem okomentujú Adolfa Hitlera O aktuálne aj šťavnaté témy v relácii Sedem sa dnes postarajú moderátorka Elena Vacvalová a glosátori Milan Kňažko, Tomáš Hudák Michael Szatmary a Samo Trnka. Médiá
Kontroverzná finalistka Ruže pre nevestu znovu víri mediálny prach. Súťaží v českej Miss Slovenka Anička Ličková po účinkovaní v Ruži pre nevestu mieri do ďalšej veľkej šou – Miss Czech Republic. Kým porota ju poslala priamo medzi semifinalistky, na sociálnych sieťach prebieha búrlivá debata o tom, či by Slovenka mala bojovať o český titul krásy. Médiá
Black Friday: eCommerce trh hlási medziročný pokles o 10%, no zďaleka nejde o čierny scenár Rastie význam geografického zacielenia. Nástroje a kanály, ktoré pracujú s presnou geografickou relevanciou, rástli najviac. Marketing
Kľúč k budúcnosti: Ako jednotné reklamné ID posilní slovenskú reklamu Na pôde najväčšieho digitálneho združenia vznikla pracovná skupina pre jednotné reklamné ID, ktorá aktívne diskutuje o možnostiach jeho zavedenia na Slovensku a jeho výhodách pre jednotlivých hráčov slovenského digitálneho trhu. Médiá
Hviezdu Markízy si rozchytala konkurencia. Pre JOJku točí seriál, v STVR moderuje novú šou Martina Zábranská, známa z hitu Mama na prenájom či z tanečnej šou Let’s Dance, sa objaví v novej relácii verejnoprávnej televízie STVR. V historicko-gastronomickom projekte História chutí spojí sily s kolegom Tiborom Ferenčíkom a divákov prevedú slovenskými dejinami cez jedlo, tradície a autentické príbehy. Médiá
Voyo pridáva nový obsahový segment - hudobné koncerty. Štartuje Separ a Dara Predplatitelia sa môžu tešiť na veľkolepé vystúpenia, energiu živých šou a ikonické hity, ktoré doteraz zaznievali pred tisíckami fanúšikov v halách a na štadiónoch. Médiá
Moderátori Rádia Expres a Alan Murin spojili sily vo vianočnej pesničke Najpočúvanejšie slovenské rádio si pre poslucháčov na záver roka pripravilo hudobnú lahôdku. Fanúšikovia si skladbu Na Vianoce domov môžu vychutnať spolu s oficiálnym videoklipom. Médiá
JOJka so svojou dokumentárnou televíziou expanduje. JOJ Svět začala vysielať v Česku Mediálna skupina JOJ Group rozširuje svoje pôsobenie na českom trhu a od 1. decembra spúšťa vysielanie novej dokumentárnej televíznej stanice JOJ SVĚT v českom jazyku. Médiá
Ivan Bobošík: Cinemax budujeme ako love brand. Kino už dávno nie je priestorom iba pre filmy Marketingový riaditeľ spoločnosti CINEMAX a celej investičnej skupiny Generations Group, Ivan Bobošík, prináša v podcaste Stratégií OK360° pohľad na svet kinematografie, meniace sa divácke správanie a inovatívne prístupy k budovaniu značky. Marketing
Liga proti rakovine vo svojej vianočnej kampani upozorňuje na krehkosť zdravia Kampaň s názvom „Je tu najkrehkejšie obdobie roka“ pripomína, aby sme počas Vianoc mysleli na ľudí, ktorí potrebujú pomoc. Marketing
Billa Online prichádza do Mlynice: Zaraguza uspela v ďalšom tendri Agentúra Zaraguza zvíťazila v tendri na kreatívne zastrešenie online komunikácie, sociálnych sietí a nákupu online mediálneho priestoru pre obchodný reťazec BILLA Slovensko. Marketing
Nová éra B2B marketingu: od lovu leadov k budovaniu zapamätateľných značiek Kým značky v spotrebiteľskom segmente investovali do emócií, príbehov a identity, B2B komunikácia zostávala pri funkčných formátoch. Dnes sa tento prístup mení. Marketing
Novartis v emotívnej kampani pozýva ženy na mamografický skríning Spoločnosť Novartis spustila kampaň na zvýšenie účasti na mamografickom skríningu. Kampaň od Kreatívnej Dvojice využíva legendárnu pieseň Čerešne v netradičnom kontexte. Marketing
Omnicom zruší 4-tisíc pracovných miest, do histórie posiela mnohé tradičné agentúry Omnicom len minulú stredu ukončil akvizíciu Interpublic Group za 13,5 miliardy dolárov. Spojením týchto dvoch gigantov vzniká najväčšia reklamná spoločnosť sveta. Marketing
Vianočná reklama Allegro „Tu a teraz“ tvrdí, že najcennejším darom je naša prítomnosť Allegro vianočný spot nás zavedie do sveta detskej fantázie. Je to príbeh o nádeji a vzťahoch a pripomienka, že starostlivosť a čas strávený spolu vytvárajú skutočné čaro – počas sviatkov aj bežných dní. Marketing
Slovak Parcel Service predstavil vianočný online spot s Jozefom Vajdom Kreatívne riešenie z dielne Grape PR prepája emóciu vianočných nákupov s racionálnym rozhodovaním. Marketing
Post Bellum v spolupráci s Free Andy vytvorili detskú knihu o hrdinoch SNP Príbehy hrdinov SNP priblíži deťom nová kniha aj deka, z ktorej si môžu postaviť bunker. Marketing
Vianoce na STVR: Veľa rozprávok, filmová klasika, rozhlasové hry, dokumenty aj šport Slovenská televízia a rozhlas pripravila na vianočný týždeň od 22. do 28. decembra 2025 bohatý sviatočný program na všetkých televíznych aj rozhlasových okruhoch. Médiá
Čo s Úradom na ochranu oznamovateľov, vzťahmi v koalícii a Benešovými dekrétmi? Víkendové politické diskusie prinesú aj témy ako: Hlas už nehovorí o odvolávaniach ministrov z iných strán, Miroslav Lajčák zostáva vo funkcii. A ako dôležitá je téma hazardu pre poslancov okolo ministra Huliaka? Médiá
Vieme, akou šou nahradí STVR Milujem Slovensko. Výber moderátorov vás prekvapí Produkcia verejnoprávnej televízie si postavila náročnú úlohu. Nájsť úplne novú moderátorskú dvojicu novej cestovateľskej šou, ktorá má nahradiť zrušenú dlhodobú zábavnú piatkovú stálicu Milujem Slovensko. Koho našli? Médiá
Slovenský rozhlas má nového riaditeľa. Je ním Peter Janků Peter Janků sa ujme vedenia Slovenského rozhlasu už od začiatku decembra. Kto kam
Detská televízia Jojko uvádza knižnú novinku: Mojko a Kajka Pod názvom Mojko a Kajka vychádza očarujúci príbeh z pera spisovateľky a dramaturgičky TV Jojko Branislavy Hronskej. Je to už jej ôsma kniha, ktorá je určená detskému publiku. Médiá
Na Voyo prichádza filmový fenomén Duchoň: Výnimočný portrét hudobnej legendy Bol najväčším talentom svojej generácie. Príbeh muža, ktorý žil až príliš intenzívne. Voyo Film Duchoň režiséra Petra Bebjaka prichádza do streamingu už krátko po úspešnej kinopremiére. Médiá
Roman Jazudek: Reach je takmer všetko. Aj v B2B marketingu Roman Jazudek zo Slovenskej sporitelne vysvetľuje, prečo je reach kľúčový, prečo humor funguje aj v B2B a ako sa banka priblížila lídrovi trhu. Marketing
Marketing, ktorý tvorí budúcnosť: IQOS hľadá nové talenty Budovanie značky v regulovanom prostredí je špecifická disciplína. Vyžaduje kreativitu, strategické myslenie a schopnosť pracovať s obmedzeniami, ktoré sú pre iné segmenty neznáme. Philip Morris vytvára v Bratislave samostatný marketingový tím, ktorý zastreší kompletnú agendu pre slovenský trh. Prečo je pre efektívne ... Natív
Dunaj odhalil veľké tajomstvo: Pani Mária prežila Osvienčim. Tvorcovia prehovorili Seriál Dunaj, k vašim službám priniesol dramatický zvrat, ktorý prekvapil aj dojal. Tvorcovia odhalili, že jedna z najobľúbenejších postáv - pani Mária nezahynula v koncentračnom tábore, ako sa mnohí mysleli. Prežila, no jej osud zostáva stále otvorený. Médiá
Experti hodnotia AI vianočný spot Rohlik.cz: Je zlý, chýba mu emócia a ukazuje, prečo sú dobrí kreatívci dôležití Vianočný reklamný spot Rohlík.cz stál 400 eur a vznikol za 80 hodín. „Video postráda hlbšiu, rezonujúci ideu, autenticitu a emócie," hovorí Matúš Kvas z Mannschaftu. Marketing
Motoring ta3 dostáva posilu. Prichádza nová moderátorka, ide o bývalú missku Viac áut, viac obsahu, nová moderátorka a moderný vizuál. Motoring ta3 prichádza s novou energiou. Prvú vynovenú epizódu čakajte vo vysielaní v sobotu 29. novembra 2025. Médiá
Vianoce na JOJke: Nádielka rozprávok, filmové klasiky a Štedrý deň znovu bez reklamy JOJ Group pripravila aj tento rok mimoriadne bohatý vianočný program, ktorý spojí všetky generácie. Poďme sa podrobne pozrieť čo uvidíme na obrazovkách televíznej skupiny z Koliby. Médiá
Lidl dnes na Boroch otvára predajňu, aká na Slovensku nemá obdobu. Zákazníci si budú zvykať na viaceré novinky Reťazec prináša na Slovensko koncept metropolitnej predajne. Zákazníkov čaká komfortnejší nákup, inteligentné technológie, vnútorné parkovisko a ekologické riešenia. Marketing
Mýty a realita mediálnej scény: Mainstreamové a dezinformačné médiá na Slovensku fungujú paralelne Analýza Digital News Report od Mediaboard odhaľuje, že mnohé rozšírené predstavy o médiách sú mýty – realita mediálneho priestoru je oveľa komplexnejšia. Médiá
HBO sa témy Hry o tróny nevzdáva. Ohlásili prípravu ďalších sérií zo sveta Západozeme Rytier siedmich kráľovstiev sa ešte ani nestihol dostať pred divákov a HBO už oznámilo, že očakávaný seriál dostane druhú sériu, pri druhom úspešnom seriálovom počine Rod Draka môžete očakávať aj štvrtú sériu. Médiá
Slovenské kampane opäť medzi najlepšími na svete. EPICA zverejnila shortlisty Nájdete medzi nominovanými prácami aj tú vašu obľúbenú? Marketing
COOP Jednota v novej kampani formátu TEMPO spája známe postavy a nečakané prvky Nová kampaň COOP Jednota má definovať formát predajní TEMPO ako primárnu destináciu pre veľké rodinné nákupy. Stratégiu a kreatívnu exekúciu kampane, ktorá spája ikonické postavy s inovatívnymi audiovizuálnymi prvkami, kompletne zastrešila agentúra JANDL. Marketing
Asociácia public relations SR má už 20 členov. Jej rady posilní Grape PR a Neuropea Valné zhromaždenie Asociácie public relations SR (APRSR) prijalo do svojich radov dvoch nových riadnych členov: agentúru Grape PR, ktorá sa výrazne profiluje v komunikácii zdravotníckych a zdravotných tém a agentúru Neuropea, ktorá integruje služby Public Relations a Public Affairs. Marketing
Dnes sa glosátori V relácii Sedem pustia do hlášky „Hlas už nebude handrou" Tešiť sa môžete na ďalšiu dávku poriadneho humoru a sarkazmu v obľúbenej glosátorskej relácii Sedem na TV JOJ. Médiá
Sľub vystrelil na absolútny rekord jesene, večer zabrala Metóda Markovič: Hojer Markíza opäť podčiarkla svoju pozíciu lídra na televíznom trhu. Darilo sa jej tak podvečer, ako aj v prime-time. Médiá
Ženy (ne)patria do Kuchyne, hovorí 365.bank v novej online kampani Negatívne komentáre voči ženám sú na sociálnych sieťach a v online diskusiách každodennou realitou. Ukazuje to prieskum 365.bank, podľa ktorého sa s nimi stretáva väčšina opýtaných žien, pričom približne každá piata žena na dennej báze. Marketing
Slovenská sporiteľňa prináša vianočný spot. Jej ústrednou postavou je oslík „Príbeh svetla“ sa zameriava na to, čo predchádzalo tradičnému vianočnému príbehu a zdôrazňuje, že rozhodujúcu úlohu často zohrávajú práve tí najmenší medzi nami. Marketing
Vianoce milujeme, no prípravy nás stresujú. Slováci sa zbytočne ženú za dokonalosťou Nový vianočný prieskum spoločnosti Coca-Cola ukázal, že až 48 % Slovákov pociťuje tlak pripraviť „dokonalé Vianoce“. Médiá
Vianoce na Markíze: Veľké filmové premiéry aj silvestrovská zábava s komičkou Simonou Vianoce na Markíze budú tento rok presne také, aké si ich diváci a diváčky želajú. Vveselé, sladké, rozprávkové aj trošku bláznivé - prezradila programová riaditeľka skupiny Markíza Silvia Majeská. Médiá
Ako zachrániť e-commercové prepady? Zabudnite na covidové roky, presuňte focus na kreatívu a buďte flexibilní Libor Toporcer, strategy director digitálnej agentúry Invelity je presvedčený, že extrémne rasty v e-shopoch nie sú reálne. Čo s e-commerce urobí Black Friday a vianočná sezóna? Marketing
Omnicom môže prevziať Interpublic. Európska komisia schválila vznik najväčšej reklamnej agentúry sveta Transakcia podľa komisie nevyvoláva obavy z narušenia hospodárskej súťaže. Spoločnosť Omnicom sa na kúpe rivala Interpublic dohodla koncom minulého roka. Marketing
Nostalgia v marketingu. Existuje vôbec? Až 75 % populácie prežíva pozitívne emócie pri spomienkach na minulosť. Ukazuje to prieskum od agentúry NMS Market Research Slovakia. Marketing
IT profesie, ktoré tvoria pracovný trh budúcnosti Technológie menia svet rýchlejšie, než si mnohí z nás uvedomujú. Neustále sa vytvárajú nové profesie, ktoré ešte pred pár rokmi ani neexistovali. Ak plánujete svoju kariéru v IT, teraz je ten správny čas začať. Pozrime sa spolu v tomto článku, ktoré profesie budú najžiadanejšie. PR články
JOJka už v januári vytiahne nový seriál Osud. Hrajú v ňom hviezdy Ranča a Nemocnice Diváci budú sledovať príbeh zámožnej rodiny Kráľovičovcov, ktorá vybudovala svoje meno na rodinnom liehovare. No za múrmi luxusu rieši vlastné slabosti, tajomstvá a rozhodnutia, za ktoré sa platí vysoká cena. Médiá
Víkend plný prekvapení: Rekord na Doma, odvaha JOJky a pekársky triumf Jednotky Víkendová sledovanosť priniesla tri výrazné momenty: rekordy na TV Doma vďaka Českému slávikovi, odvážny krok TV JOJ s novou reláciou a rekordný úspech Jednotky, ktorá v nedeľu ponúkla najobľúbenejší program týždňa. V článku nájdete detailnú analýzu výkonov jednotlivých televízií. Médiá
Sociálne siete porážajú šport. Mladí trávia voľný čas inak ako generácie pred nimi Slovensko stojí pred športovou výzvou: mladí športujú menej, zatiaľ čo sociálne siete dominujú v ich voľnom čase. Kým v roku 2020 športovalo pravidelne 57 % populácie, dnes je to už len 53 %. Vyplýva to z prieskumu 2muse pre konferenciu Overtime show. Marketing
Veľký úspech Leopard Production: Zo svetového eventového festivalu Bea World prinášajú striebro Bea World už 20 rokov oceňuje tie najlepšie svetové podujatia. Tento rok opäť zabodovali Slováci. Marketing
Personalizácia ako dvojsečná zbraň: Prečo to, čo je pre marketéra užitočné, môže byť pre diváka dotieravé? Žijeme v jednom svete, ale vidíme ho úplne inak. To, čo my marketéri považujeme za dôležité, ostatným často uniká. Marketing
ADCE: Slovenská reklama zabodovala v prestížnej súťaži a predbehla veľké krajiny V Barcelone v piatok večer vyhlásili víťazov 34. ročníka ADCE Awards. Porota udelila 32 zlatých, 58 strieborných a 92 bronzových cien. Viacero z nich sa ušlo aj našim agentúram. Marketing
Milujete street food? Nová kampaň Vagusu ho ukazuje tak, ako by ste ho nechceli zažiť Občianske združenie Vagus prichádza so svojou zimnou kampaňou. O kreatívu sa postarala nová agentúra OZ Vagus MUW Saatchi & Saatchi. Marketing
A SME TU: Dnes na TV Joj štartuje talkshow, ktorá búra bariéry a učí pozerať sa srdcom Relácia spája empatiu, humor a človečinu, akú bežná talkshow neponúka. Nový program TV Joj A SME TU ponúkne rozhovory známych osobností s redaktormi na autistickom spektre. O náročnosti produkcie tohto projektu nám porozprával dramaturg relácie Marek Ružička. Médiá
Hlas stupňuje tlak v koalícii, bude vláda cenzurovať weby a má Lajčák Ficovu dôveru? Víkendové diskusie znovu dokážu, že dominanciu v politike držia v rukách stále muži. Medzi pozvanými vo všetkých piatich reláciách chýba účasť akejkoľvek političky. Médiá
V pokračovaní kinohitu Zootropolis 2 sa na vás teší až 1 850 animovaných zvieratiek Do kín prichádza pokračovanie animáku, ktorý sa stal v roku 2016 absolútnemy hitom a zarobil viac ako 1 miliardu dolárov. Druhý diel sa tak na plátna kín dostáva po dlhých desiatich rokoch. Médiá
Televízie sú garantom overených správ, odznelo na konferencii TELEvízia 20.25 Konferenciu pri príležitosti Svetového dňa televízie zorganizovala Asociácia televíznych vysielateľov Slovenska v spolupráci s Radou pre mediálne služby. Médiá
365.bank: Čo najsilnejšie formuje vzťah k značke a lojálnosť? Jednoznačne je to dobrá zákaznícka skúsenosť Za týmto úspechom podľa Terezy Molnár stojí kombinácia autentickej komunikácie, dôrazu na zákaznícku skúsenosť a inovatívny prístup. Marketing
Do deja Dunaja vstupuje David Hartl ako citlivý huslista Vincent Lém. Čaká ho šikana Kasárne ponúknu tvorcom seriálu rozohrať novú dejovú linku, ktorej ústrednou dvojicou budú postavy mladých talentovaných hercov Davida Hartla a Jakuba Šveca. Médiá
Slovensko patrí medzi 40 najaktívnejších krajín v adopcii umelej inteligencie Podľa novej správy Microsoft AI Diffusion Report 2025 si umelú inteligenciu osvojujeme rýchlejšie ako kedysi rádio, televíziu či internet. Marketing
Iskry a slovné prestrelky medzi Valábikom a Gáboríkom lietali viac ako puk pri presilovke Dvaja populárni bývalí hokejisti, ktorí majú aj spoločný podcast, si v JOJ-kárskej vedomostno-zábavnej relácii Dobre vedieť nič nedarovali. Médiá