ESET vytvára novú marketingovú divíziu, povedie ju Mária Trnková Divízia marketingu, komunikácie a digitálneho obchodu vznikla 1. júna a jej šéfka predtým pôsobila v ESETe ako viceprezidentka pre segment domácností a IoT. Kto kam
Májová analýza TV sledovanosti: Hokej miešal karty, prekvapili Rodinné prípady Športový kanál RTVS dosahoval vďaka hokeju excelentné výkony. V dvoch hlavných cieľových skupinách obsadil v oboch rebríčkoch TOP 50 programov mesiaca nadpolovičnú väčšinu miest. Médiá
Nie sú ľudia. Mediálne agentúry sú vnímané v komunikačnom biznise ako najmenej sexi V rozhovore s Braňom Polákom a Richardom Kopuníkom sme otvorili pretrvávajúce problémy férového auditu aj potrebu jednotnej dáta managament platformy a ich iniciatívne kroky, ktoré v týchto oblastiach plánujú podnikať. Marketing
O dezinformáciách a čerpaní eurofondov budú v Na hrane diskutovať Šimečka a Kollár No hovoriť budú aj o údajnom ovplyvňovaní volieb, o aktivitách NATO vo vzťahu k Slovensku, či a o tom, aké majú očakávania od úradníckej vlády v súvislosti s protiinflačnou pomocou. Médiá
Problémy PR agentúr: Primerané odmeny, vysoká fluktuácia a mladí, ktorí sú občas ako trabant S akými problémami bojujete vnútri vašich agentúr? Aké sú najväčšie výzvy na to, aby ste dokázali uspokojiť potreby klientov? Marketing
Róbert Slimák: Vytáča ma názor, že vkus esteticky netrénovaného človeka je rovnako hodnotný, ako vkus trénovaného Predstavujeme mladých a šikovných ľudí z reklamy, PR, médií aj sociálnych sietí. Jednoducho talenty z brandže. Marketing
7 trendov v PR: Menia sa očakávania od novinárov i platformy komunikácie Základom pre progres v každom odbore je monitorovanie aktuálnych trendov a snaha o ich preklopenie do vlastných stratégií. Obzvlášť, ak sa ako v prípade komunikácie posúvajú rýchlo a exponenciálne. Marketing
Prieskum o kráse: Do módy sa vracia prirodzenosť Na ideál ženskej krásy v roku 2023 sa pozrel veľký globálny prieskum spoločnosti AVON. Marketing
SYNOT sa zbavuje svojich mediálnych aktivít v Česku. Chce sa sústrediť na slovenský trh Spoločnosť u nás vlastní denník Pravda. Médiá
Markíza KRIMI oslávi 1. narodeniny so seriálovým krimihitom Polícia Chicago Seriál obohatí programovú ponuku stanice od 19. júna a vysielať ho budú vždy od pondelka do štvrtka o 20:50 hodiny. A to hneď v dvoch častiach za sebou. Médiá
Experti mediálnych agentúr: Rastie tlak na efektivitu reklamy, ale v investíciách vládne mierny optimizmus Akú budúcnosť má reklama v televízii a skutočne vedie komunikácia v online prostredí? V ankete Stratégií sa k tomu vyjadrujú zástupcovia Mediálnych agentúr. Marketing
Globálny dopyt po ázijskej produkcii v streamingu výrazne rastie Odštartoval to seriál Squid Game a tento rok to podporili aj oscarové produkcie Minari a Všetko, všade, naraz. Fanúšikovia sa nevedia dočkať druhej série Squid Game. Kedy bude v ponuke Netflixu? Médiá
Profesia má novú hovorkyňu. Stala sa ňou Ľubica Melcerová Na pozícii hovorkyne tak po šiestich rokoch nahradí Nikolu Richterovú. Kto kam
Experti PR agentúr: Verejnej diskusii vládnu fámy a klebety (anketa Stratégií) Nový normál velí komunikovať zodpovedne a eticky. Hovoria v ankete Stratégií zástupcovia našich najväčších PR agentúr. Marketing
PR agentúry 2023: Výzvy a trendy v public relations Čo trápi a teší PR agentúry? Pozreli sme sa na to spolu s partnermi aktuálnej špecializovanej ročenky Stratégií. Špeciálne prílohy
Mediálne agentúry 2023: Ako zamieriť presne a ešte aj efektívne Špecializovaná ročenka Stratégií Mediálne agentúry 2023 prináša trendy v segmente aj top projekty našich partnerov. Špeciálne prílohy
Ruža pre nevestu dobehla do finále s rekordom. Prinesie Markíza druhú sériu? Finále zoznamky potvrdilo divácky záujem o formát, keď pritiahlo ku obrazovkám celkovo najviac divákov. A to aj napriek tomu, že v piatok večer príjemné teplé počasie znovu lákalo ľudí tráviť čas von, mimo televíznych obrazoviek. Médiá
V novom Voyo dokumente 30: Príbeh ligy sa objaví aj dlhoročná tvár RTVS Dokumentárny film ponúkne divákom príbeh našej najvyššej futbalovej súťaže vrátane osudov futbalových legiend a osobností, ktoré od roku 1993 tvorili a formovali slovenský futbal. Médiá
Víkendové diskusie: O transparentnosti volieb či o scenároch vývoja po voľbách V relácii Na telo uvidíte aj výsledky nového exkluzívneho prieskumu preferencií od agentúry FOCUS. Médiá
Nemocnica sa ani bez Dunaja výrazne nenadýchla, Odznak Vysočina nepresvedčil Najsledovanejším nespravodajským programom dňa u mladšieho a produktívneho diváka sa stal podvečerný seriálový hit Mama na prenájom. V univerzálnom publiku malo najviac divákov Najlepšie počasie na TV Joj. Médiá
Markíza vyťahuje svoju novú hviezdu Vratka Sirágiho do hlavného spravodajského bloku Moderátor počasia v Teleréne a tanečník otvorene priznal, že hľadá novú moderátorskú výzvu a posun v kariére. Jeho zamestnávateľ ho vypočul. Médiá
Šéfka komunikácie Allianz: Zlepšiť imidž poisťovníctva je ťažké zadanie. Je mi ľúto, že médiá rozoberajú iba negatívne témy a sťažnosti Lucia Strnad Muthová je PR osobnosťou roka 2022. Takto ju ocenila Asociácia public relations SR. Marketing
Sunday ADucation #6: Zabudnite na genZ, prichádza Alpha! Tipy na zaujímavé podcasty, knihy aj festival. VIP Blogy
TIPOS predstavuje nové letné spoty na stieracie žreby a obľúbené LOTO Spoločnosť TIPOS v uplynulých dňoch predstavila dva nové televízne spoty, v rámci ktorých promuje dvojicu svojich produktových línií. Marketing
Deutsche Telekom spája mladých Európanov tisíckami bezplatných hudobných zážitkov Svoju letnú aktivitu nazval "Leto radosti, mladosti a slobody" (Summer of Joy, Youth & Freedom) Marketing
Slovenská pošta s novým produktom. Môžete si vybrať dizajn komerčnej známky Primárne je určená pre firemných zákazníkov, ktorí ju môžu použiť „ako bežnú známku“ na korešpondenciu, firemnú prezentáciu či ako darček. Aktuálne
Top obalovým trendom sú ekologické materiály. Obal by ale nemal byť atraktívnejší ako produkt O inováciách a eko trendoch v oblasti papiera, obalov aj dizajnu sme sa viac dozvedeli na Raňajkovom dizajn menu spoločnosti Europapier. Marketing
Stanislav Matějka je podpredsedom Európskeho združenia regulátorov rozhlasového a televízneho vysielania Je už druhým slovenským zástupcom v predsedníctve EPRA. Bývalý dlhoročný riaditeľ Rady pre mediálne služby Ľuboš Kukliš zastával od roku 2021 až do ukončenia výkonu funkcie riaditeľa slovenského regulátora v EPRA pozíciu predsedu. Marketing
Milan Ondrík sa predstaví v dvoch filmoch na filmovom festivale v Karlových Varoch Na filmoch, ktoré dostali vstupenku na prestížny Medzinárodný filmový festival, sa ako koproducent podieľala aj slovenská DNA Production. Médiá
Výber aj cena za influencera musí stáť na dátach. Kto si pýta priveľa a kto by si zaslúžil viac? O influencer marketingu založenom na dátach sme sa rozprávali s Managing Directorom Data on Steroids Jánom Starečkom. Marketing
Jakub Hankovský: Pred voľbami čakajme aj čudné prieskumy od agentúr na jedno použitie V podcaste Stratégií OK 360° hovorí Jakub Hankovský o tom, aký vplyv majú politické prieskumy na rozhodovanie voličov. Marketing
Lekárne Dr. Max hlásia zmenu na pozíciách výkonného a komerčného riaditeľa Lekárne Dr.Max na Slovensku majú od 1. júna nových členov vedenia spoločnosti. Z pozície výkonného riaditeľa bude jednotku na slovenskom lekárenskom trhu viesť Marián Jánoš. Miesto komerčného riaditeľa obsadí Emil Huraj. Marketing
Dobré rádio opúšťa sieť Regiomedia Najmladšia multiregionálna stanica zameraná na šírenie len dobrých správ avizuje od 1. júna zmenu v obchodnom zastúpení a klientom v týchto dňoch predstavuje nové obchodné koncepty. Médiá