Šéf ta3: Pôjdeme cestou digital first Po výmene majiteľov má Ján Svoboda v ta3 nové plány. Okrem iného aj ďalšiu stanicu. Médiá
Telekom vstúpil do metaverza Vo virtuálnej platforme Roblox vytvoril nový svet s názvom Beatland. Marketing
Respect APP bude tvoriť kampane pre United Classifieds Spolupráca sa začína vytvorením claimu, online videí a sponzorských odkazov pre Nehnuteľnosti.sk. Marketing
Moderátorské rošády v Markíze: Teleráno posilní Lucia Hlaváčková, Zuzana Čimová prechádza do spravodajstva Doterajšia spolumoderátorka Matúša Krnčoka v Teleráne Zuzana Čimová sa stane jednou z tvárí novej pravidelnej spravodajskej relácie s názvom Televízne noviny 12. Médiá
Náhradu za Oteckov bude moderovať Viktor Vincze Na obrazovky TV Markíza prichádza celosvetovo úspešná zábavno-súťažná kvíz šou Na love. Médiá
Víkendová sledovanosť: Hokej síce ovládol obrazovky, divákom však oproti minulým rokom stratil Piatkový a sobotný zápas našich hokejistov na Majstrovstvách sveta si podmanil rebríček najsledovanejších relácií. Médiá
Si tučná, ale nie je to tvoja vina. Novo Nordisk otvára citlivú tému Obezita je choroba, ktorá sa dá liečiť. Znie posolstvo kampane od applepie. Marketing
Z kuchyne na TikTok a Instagram. Podravka chce zaujať mladšiu generáciu Tradičný výrobca ochucovadiel začal komunikovať na TikToku, Instagrame a nadviazal spoluprácu s influencermi. Marketing
Týždeň sociálnych médií: TikTok uvádza nástroj na strategické plánovanie, Instagram zrušil účet najsledovanejšej Slovenke a Meta zas zrušila 1,6 miliardy falošných účtov Sociálne siete sa aj tento týždeň posnažili a predstavili veľa zaujímavých noviniek. Médiá
Markíza Krimi štartuje 6. júna. Takáto bude jej programová štruktúra Televízia prinesie premiérové série etablovaných seriálov aj viaceré exkluzívne novinky. Médiá
Katy Perry naspievala chytľavú pesničku. Pre novú kampaň pre Bistro.sk Donášková složba spúšťa novú kreatívnu platformu a kampaň v spolupráci so svetovou hviezdou Katy Perry. Marketing
Bejby Blue vás pozýva do metaverse Študentskú kampaň Tatra banky má už po tretí rok v rukách THIS IS LOCCO. Marketing
Mastercard chce umožniť platby úsmevom, kritici sa obávajú zneužitia dát Pilotný projek spustili v Brazílii. Ak sa technológia osvedčí, možnosť platiť za nákup pomocou biometrických údajov pridajú aj v USA, Európe či na Blízkom východe. Marketing
Nový seriál od tvorcov Za sklom. Televízia Joj nakrúca Prokurátorku V hlavných úlohách sa predstavia Zuzana Mauréry a Lukáš Vaculík. Médiá
Americký kongres si posvietil na proruskú propagandu na slovenskom Facebooku Od spoločnosti Meta žiada reakciu na dezinformácie o vojne na Ukrajine šírené na Slovensku. Médiá
RTVS mení program. Pripomenie si herca Josefa Abrháma Umrtie známeho herca si pripomenie filmom Vrchní, prchni!. Médiá
Televízie Markíza a Nova hľadajú skryté talenty. Predstavujú študijný program pre televíznych nadšencov Absolventi dvojročného intenzívneho kurzu dostanú automaticky miesto v televízii. Médiá
Hokej sledovalo takmer 700 tisíc divákov Sledovanosťou zápasov neotriaslo ani pekné počasie, komerčné stanice sa na Majstrovská sveta nechytajú. Médiá
Rekordná inflácia a online nakupovanie: rastie zlato aj zberateľské predmety Vyplýva to z analýzy e-shopovej platformy Shoptet. Marketing
Tatra banka prináša v novej kampani Účet #premodruplanetu Udržateľné aktivity komunikuje banka v spote od MADE BY VACULIK. Marketing
Premium Brands a FRANK Fruities prinášajú na Slovensko najchutnejšie vitamíny na trhu FRANK Fruities je švajčiarska značka vitamínov a výživových doplnkov, ktorá verí, že inteligentnou kombináciou prírody, vedy a kreativity sa ľudia môžu efektívnejšie priblížiť k zdravšiemu životnému štýlu. Svojimi výrobkami búrajú doterajšie mýty o výživových doplnkoch a posúvajú ich na úplne novú úroveň. Tlačové Správy
Mattoni a Budvar sa spojili a vytvorili radler BirGo Tri chuťové varianty budú predstavené v kampani od českej reklamnej agentúry Ritual Communication. Marketing
Elektrické kolobežky TIER prichádzajú do Košíc Svetový líder v oblasti mestskej mikromobility – berlínsky TIER prináša svoju flotilu nových zeleno-čiernych elektrokolobežiek aj do metropoly východného Slovenska. Košičania budú môcť od dnes využívať modely ES400B, ktoré majú okrem iného väčšiu výdrž baterky a svetelnú signalizáciu zmeny smeru, čo prinesie ... Tlačové Správy
Slovnaft chce rozbicyklovať celú Bratislavu Pomôcť mu má nová kampaň od dotcom advertising a akciová cena ročného predplatného. Počas letnej sezóny je v Bratislave k dispozícii až 600 bicyklov od Rače po Draždiak či od Karlovej Vsi po Vrakuňu. No na druhej strane mnoho ľudí stále využíva ako hlavný dopravný prostriedok auto, pričom v Bratislave to často nie je ... Marketing
Spoločnosť Swappie má novú Country Managerku Michaela Mackovičová prichádza zo spoločnosti L‘Oréal. Marketing
365.bank v novej kampani rozvíja motív priateľskej banky Banka zároveň nadväzuje na svoj doterajší komunikačný koncept, ktorého zjednocujúcim prvkom je výzva „push the button“. Marketing
Kampaň pre Deň narcisov vyzdvihla dlhoročnú zbierku i zdravie ako vzácnosť Kampaň už tradične pripravila agentúra EFFE. Marketing
Jameson v novej kampani spraví z každého barmana Kampaň od MUW Saatchi&Saatchi nadväzuje na minuloročnú letnú novinku. Marketing
Orange predstavil novú hokejovú kampaň. Hviezdami sú malí hokejisti Kampaň „Veríme, že dorastú“ pripravila agentúra Elite / Monday Lovers. Marketing
Messi vzdáva hold Lige majstrov. V novom klipe sa baví so svojím mladším ja Spoločnosť Mastercard vyjadruje dlhodobú podporu Lige majstrov UEFA novou reklamou s Lionelom Messim v hlavnej úlohe. Marketing
Repasované smartfóny od Swappie používa už viac ako milión zákazníkov. Spoznajte úspešný príbeh fínskej značky
Prvý rok zdieľania áut od ľudí pre ľudí priniesol Slovákom 33 000 eur. Najväčší záujem je v Bratislave