Mio Valúšek o májovom Hodnotení Stratégií: Žiadnu šupu sme nenašli Backstage z májového Hodnotenia poroty píše Associate Creative Director Istropolitana Ogilvy Mio Valúšek. Hodnotenia Stratégií
Veľká zmena vo vedení agentúry TRIAD. Anna Ölvecká končí Oznámila to prostredníctvom postu na sociálnej sieti LinkedIn. Marketing
Jakub Hankovský: Pred voľbami čakajme aj čudné prieskumy od agentúr na jedno použitie V podcaste Stratégií OK 360° hovorí Jakub Hankovský o tom, aký vplyv majú politické prieskumy na rozhodovanie voličov. Marketing
Ruža pre nevestu dobehla do finále s rekordom. Prinesie Markíza druhú sériu? Finále zoznamky potvrdilo divácky záujem o formát, keď pritiahlo ku obrazovkám celkovo najviac divákov. A to aj napriek tomu, že v piatok večer príjemné teplé počasie znovu lákalo ľudí tráviť čas von, mimo televíznych obrazoviek. Médiá
Sunday ADucation #6: Zabudnite na genZ, prichádza Alpha! Tipy na zaujímavé podcasty, knihy aj festival. VIP Blogy
V novom Voyo dokumente 30: Príbeh ligy sa objaví aj dlhoročná tvár RTVS Dokumentárny film ponúkne divákom príbeh našej najvyššej futbalovej súťaže vrátane osudov futbalových legiend a osobností, ktoré od roku 1993 tvorili a formovali slovenský futbal. Médiá
Víkendové diskusie: O transparentnosti volieb či o scenároch vývoja po voľbách V relácii Na telo uvidíte aj výsledky nového exkluzívneho prieskumu preferencií od agentúry FOCUS. Médiá
Nemocnica sa ani bez Dunaja výrazne nenadýchla, Odznak Vysočina nepresvedčil Najsledovanejším nespravodajským programom dňa u mladšieho a produktívneho diváka sa stal podvečerný seriálový hit Mama na prenájom. V univerzálnom publiku malo najviac divákov Najlepšie počasie na TV Joj. Médiá
TIPOS predstavuje nové letné spoty pre stieracie žreby aj pre obľúbené LOTO Spoločnosť TIPOS v uplynulých dňoch predstavila dva nové televízne spoty, v rámci ktorých promuje dvojicu svojich produktových liniek. Marketing
Markíza vyťahuje svoju novú hviezdu Vratka Sirágiho do hlavného spravodajského bloku Moderátor počasia v Teleréne a tanečník otvorene priznal, že hľadá novú moderátorskú výzvu a posun v kariére. Jeho zamestnávateľ ho vypočul. Médiá
Deutsche Telekom spája mladých Európanov tisíckami bezplatných hudobných zážitkov Svoju letnú aktivitu nazval "Leto radosti, mladosti a slobody" (Summer of Joy, Youth & Freedom) Marketing
Slovenská pošta s novým produktom. Môžete si vybrať dizajn komerčnej známky Primárne je určená pre firemných zákazníkov, ktorí ju môžu použiť „ako bežnú známku“ na korešpondenciu, firemnú prezentáciu či ako darček. Aktuálne
Top obalovým trendom sú ekologické materiály. Obal by ale nemal byť atraktívnejší ako produkt O inováciách a eko trendoch v oblasti papiera, obalov aj dizajnu sme sa viac dozvedeli na Raňajkovom dizajn menu spoločnosti Europapier. Marketing
Stanislav Matějka je podpredsedom Európskeho združenia regulátorov rozhlasového a televízneho vysielania Je už druhým slovenským zástupcom v predsedníctve EPRA. Bývalý dlhoročný riaditeľ Rady pre mediálne služby Ľuboš Kukliš zastával od roku 2021 až do ukončenia výkonu funkcie riaditeľa slovenského regulátora v EPRA pozíciu predsedu. Marketing
Milan Ondrík sa predstaví v dvoch filmoch na filmovom festivale v Karlových Varoch Na filmoch, ktoré dostali vstupenku na prestížny Medzinárodný filmový festival, sa ako koproducent podieľala aj slovenská DNA Production. Médiá
Výber aj cena za influencera musí stáť na dátach. Kto si pýta priveľa a kto by si zaslúžil viac? O influencer marketingu založenom na dátach sme sa rozprávali s Managing Directorom Data on Steroids Jánom Starečkom. Marketing
Lekárne Dr. Max hlásia zmenu na pozíciách výkonného a komerčného riaditeľa Lekárne Dr.Max na Slovensku majú od 1. júna nových členov vedenia spoločnosti. Z pozície výkonného riaditeľa bude jednotku na slovenskom lekárenskom trhu viesť Marián Jánoš. Miesto komerčného riaditeľa obsadí Emil Huraj. Marketing
Dobré rádio opúšťa sieť Regiomedia Najmladšia multiregionálna stanica zameraná na šírenie len dobrých správ avizuje od 1. júna zmenu v obchodnom zastúpení a klientom v týchto dňoch predstavuje nové obchodné koncepty. Médiá
Jún v kinách: Štyri animáky aj megahity Transformers, Flash či Indiana Jones Prinášame vám zoznam 12 najzaujímavejších filmov, ktoré čaká premiéra v slovenských kinosálach v šiestom mesiaci roka. Médiá
Z nežnej predavačky rázna policajtka! Dunaj síce pauzuje, no Hilmerová na Markíze zostáva Na obrazovky televízneho lídra namiesto dobového seriálového hitu prichádza už od 1. júna každý utorok a štvrtok o 20:30 hodine nový český kriminálny seriál Odznak Vysočina, v ktorom hlavnú úlohu stvárni obľúbená slovenská herečka. Médiá
Hosťami diskusie Na hrane budú tentoraz Milan Majerský a Peter Pellegrini Divákov čaká aj exkluzívny prieskum agentúry AKO o spájaní strán a o takzvanej druhej voľbe voličov. Médiá
Finále Dunaja pokorilo rekordy. Čo všetko vieme o septembrovom pokračovaní? Dramatické vyvrcholenie jarných dejových línií prvého dobového romantického seriálu TV Markíza pritiahlo k obrazovkám rekordných 493-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Médiá
Reklamný fotograf a kameraman: Tento biznis potrebuje autentickosť a tú AI nedosiahne Majú za sebou dlhoročnú prax, úspešné reklamné kampane a vydobili si uznania doma aj v zahraničí. "Slovenská produkcia je na svetovej úrovni. No nestačí byť dobrý, treba sa vedieť predať," zhodujú sa v rozhovore pre Stratégie fotograf Milan Debnár a kameraman Martin Ondruš. Marketing
Ak si chce značka CSR aktivitami len zlepšiť imidž, hrozí jej reputačné riziko a greenwashing O životnom cykle značky a jej komunikácii s verejnosťou nám porozprával Andrej Mitaš, CEO & Managing Director v GALTON Brands, ktorý má viac ako pätnásťročné skúsenosti s budovaním značiek. Marketing
Pozitívna zákaznícka skúsenosť zvyšuje hodnotu firmy. Tieto značky a inštitúcie ju robia najlepšie Vo vysoko konkurenčnom prostredí je zákaznícka skúsenosť dôležitý nástroj, ako sa odlíšiť od konkurencie, budovať dlhodobé vzťahy so svojimi zákazníkmi, zvyšovať lojalitu a atraktivitu v očiach zákazníka. Marketing
Expert na gaming: Existuje iba jedno riziko, že značky premrhajú svoju šancu Podľa Ladislava Dyntara, zakladateľa agentúry Good Game, si u nás značky stále dostatočne neuvedomujú, aké možnosti im prostredie gamingu ponúka. Marketing
Pre tri štvrtiny Slovákov je pri online nakupovaní dôležitá rýchlosť doručenia Až 75 percent Slovákov považuje za dôležité rýchle doručenie tovaru, ktorý nakúpili v online obchode. Marketing
Dominik Kožuch: Baví ma obyčajné nápady pretaviť do zaujímavých projektov Predstavujeme mladých a šikovných ľudí z reklamy, PR, médií aj sociálnych sietí. Jednoducho talenty z brandže. Marketing
Po úmrtí Dana Heribana zažíva Druhá šanca ďalší problém. Extrémnu stratu divákov Kým záverečná epizóda 2. série úspešného seriálu prilákala k obrazovkám v rámci jesennej sezóny rekordné 563-tisícové publikum nad 12 rokov, repríza prvých dielov nezaujala ani 200 tisíc divákov. Médiá
Prima prichádza s novinkou, ktorá nepoteší. Divákov donúti vydržať pri reklame dlhšie Preskakovanie reklamy v spätnom zhliadnutí u internetových prevádzkovateľov, ktorí ponúkajú kanály skupiny Prima, bude od júna možné až po štyroch minútach. Médiá
V Isadore chystali unikátne dresy pre profi cyklistov. Smelý plán skolaboval, no teraz si ich môžu kúpiť všetci Isadore pozitívne reaguje na negatívne udalosti vo svete procyklistiky. Marketing
Nahradí umelá inteligencia vo výskume trhu ľudskú prácu? MNFORCE, stredoeurópsky špecialista na kvantitatívny prieskum trhu, spúšťa nový webový nástroj na báze umelej inteligencie (AI), ktorý pomáha klientom s tvorbou dotazníkov. Marketing
PS:Digital hlási zmenu na pozícii Managing Director. Blaženu A. Sedrovičovú nahradí Martin Piteľ Managing Directorka končí po ôsmich rokoch. Z agentúry však neodchádza. Marketing
Chceli by ste pracovať v televízii? CME spúšťa druhý ročník unikátneho projektu Cieľom dvojročného študijného programu je pripraviť účastníkov na prácu pre televíziu. Po dokončení kurzu majú totiž záruku dlhodobej spolupráce na programoch pre TV Markíza a TV Nova. Médiá