Miki Plichta hovorí, že nemohol vystúpiť na Lepšej konferencii pre kritiku GymBeamu. Firma aj organizátori to odmietajú Na slovenskom marketérskom LinkedIne to aktuálne vrie. Hlavnými aktérmi sú Miki Plichta, Lepšia konferencia, Dalibor Cicman (CEO GymBeam), jeho súčasní aj bývalí zamestnanci. Marketing
Sme na dobrej vlne. Za naším úspechom je posilňovanie, stabilizácia aj omladzovanie kolektívu S Alexandrou Martinákovou, CEO agentúry MADE BY VACULIK, sme sa rozprávali sme sa o jej výzvach vo vedení agentúry. Marketing
Dopyt po OOH je stabilný, atraktivita DOOH sa zvyšuje (Anketa) Lídrov z oblasti vonkajšej reklamy sme sa pýtali na aktuálnu situáciu trhu OOH a DOOH a očakávaný vývoj v nasledujúcom roku. Marketing
Flašíková upratuje: Audit v STVR zistil skryté problémy jej fungovania, bude sa prepúšťať „Ide o manažérske rozhodnutie prijaté s cieľom zvýšiť efektívnosť a hospodárnosť riadenia bez ohrozenia chodu verejnoprávnej inštitúcie a zachovania plnohodnotného fungovania jej médií,“ informuje telerozhlas. Médiá
Noema Pšenicová vedie český tím agentúry New School Communications Nová Managing Directorka je skúsená PR expertka s kariérnou trajektóriou od najčítanejších médií cez startupový ekosystém až po vedenie obsahových tímov v korporátnom sektore. Kto kam
Muž na úteku prináša tažký príbeh o tom, ako sa obeť reality show stáva obeťou reality Režisér Edgar Wright prináša divákom napínavý akčný sci-fi kokteil, založený na rovnomennom románe od majstra žánru, Stephena Kinga, ktorý prichádza do kín už 13. novembra. Médiá
Silné prepojenie televízneho obsahu s online svetom. Podcasty ta3 vstupujú do novej éry Podcasty patria medzi najrýchlejšie rastúce mediálne formáty a stávajú sa prirodzenou súčasťou každodenného života. Ta3 na tento trend reaguje a so svojimi podcastmi vstupuje do novej éry. PR články
Poďte do Zakázaných zón. Na obrazovky smeruje slovenská verzia maďarského TV hitu Televízny program, ktorý zaujal našich južných susedov sa dostáva aj k nám. Televízia Spektrum povolala hercov Števa Martinoviča a Jána Révaia, aby vznikol program z miest, kam sa bežne nedostanete. Médiá
Do kín prichádza trochu strašidelná československá komédia Bubák Film Bubák je rodinná komédia o veľkom dobrodružstve detí a ich strašiaka. Žije pod posteľou, živí sa strachom a predovšetkým miluje sladkosti. Nie je však až taký strašný, aby sa naň nemohli prísť pozrieť celé rodiny! Bubák príde aj do našich kín 13. novembra. Médiá
Pripravte si vreckovky. Rozboril sa v Siedmom nebi pozrie na ďalšie tri citlivé príbehy V emotívnej relácii dnes (sobota 8.11) uvidíte príbeh sestier - sirôt, ktoré žijú len so svojím starým otcom a Lukáša a Samka, ktorých môže z vozíka postaviť extrémne drahá liečba v zahraničí. Médiá
Víkendové diskusie: Pellegrini vetoval hazard a Žilinka sa vrátil k záchranárskemu tendru Aký osud čaká ministra Kamila Šaška, odmeny na ministerstvách; o drobnej kriminalite a trestných kódexoch, stav v opozícii pred 17. nobembrom? Aj to sú ďalšie témy politických debát tento víkend. Médiá
Gabriela Bechynská povedie komunikáciu Mondelez v strednej Európe Do Mondelez sa po štyroch rokoch vrátila z Lega a nastúpila na pozíciu corporate & government affairs manager pre Slovensko, Česko a Maďarsko. Kto kam
Zločin nikdy nespí, ani v exotike. Markíza KRIMI prináša nový seriál NCIS: Hawaii Akčný seriál prináša spojenie napätia, moderného vyšetrovania a exotického prostredia vojenskej základne v Pearl Harbore. Novinka prichádza na obrazovky Markíza KRIMI každý pondelok až štvrtok po dve epizódy. Médiá
Nová adventná kampaň: Niektoré tašky z Kauflandu nesú ťažký nákup, iné ťažký príbeh Kaufland spúšťa kampaň na pomoc rodinám ohrozeným stratou bývania. Poukazuje v nej na dvojitý osud svojich tašiek. Kampaň je z dielne THIS IS LOCCO a spot spolu s animovanou rozprávkou režírovala Paulína Mačáková. Marketing
Jakub Straka: Končím v LePub Amsterdam. To tempo bolo šialené, ale nič neľutujem. Mám za sebou brutálnu skúsenosť Marketingový stratég Jakub Straka pôsobil od leta ako Strategy Director amsterdamskej reklamnej agentúry LePub. Na starosti mal klienta Heineken. V rozhovore pre podcast Stratégií OK360° prezradil, že v agentúre po pol roku končí. Marketing
OOH 2025: most medzi digitálnym a fyzickým svetom marketingu Schopnosť premostiť digitálne stopy spotrebiteľov s ich reálnymi skúsenosťami robí z OOH nenahraditeľný prvok moderných marketingových stratégií. Marketing
O2 vstupuje do novej éry. Spúšťa spoluprácu s kreatívnou agentúrou This is Locco Telekomunikačný operátor ukončil výberové konanie na novú hlavnú kreatívnu agentúru, ktorá od 1. decembra 2025 prevezme zodpovednosť za tvorbu komunikácie značky a marketingovej komunikácie produktov a služieb. Víťazóm tendru sa stala reklamná agentúra THIS IS LOCCO. Marketing
Zuzana Kubovčíková Šebová a Juraj Loj v Dobre vedieť imitovali japonského medveďa Andrea Belányiová rozosmiala celé štúdio! V spomienke na „medveďa z Japonska“ sa nikto nevedel prestať smiať. Kapitáni sa na túto tému hneď chytili. Médiá
Do kín smerujú silné mená - Lábus, Klus, či Marcinková. Kto získa Miliónové dedičstvo? Do slovenských kín vstupuje nová česká komédia s hviezdnym obsadením. Snímka prináša vtipný, no zároveň dojímavý pohľad na to, ako môže rodinné vzťahy zamiešať jedna stávka o milión eur. Médiá
Súťažiaci Juraj v Riskuj! prepíše históriu. Z relácie JOJky si odnesie vyše 40 tisíc eur TV JOJ sa chystá na zlomenie historického rekordu vo vedomostnej relácii Riskuj! Súťažiaci získa poriadne tučnú výhru. Médiá
Televízia ta3 prináša novú sviežu vizuálnu identitu svojich Ranných správ Nový vizuál od grafického dizajnéra Milana Prekopa symbolizuje energiu nového dňa a reflektuje svetové trendy v televíznej grafike – čisté línie, jasné kontrasty a moderný prejav. Médiá
Do Dunaja mieri tajomný Martin Klinčúch. Z Evinej smrti chce profitovať jej vlastný brat Do aktuálnej série dobového seriálového hitu vstúpi nový konflikt. Prichádza Adam Dušek, brat tragicky zosnulej Evy, ktorý sa vracia s tajným plánom. Jeho príchod postaví hlavne Dávida pred veľké skúšky. Médiá
Kamil Charvát: Insight môže byť hocičo. Musí to chytiť, získať si pozornosť, vyvolať emóciu Klub reklamných agentúr udelil Kamilovi Charvátovi, COO MUW Saatchi & Saatchi, cenu Filip za výnimočný prístup ku kreativite. Kamil je pritom hlavne stratég. Marketing
JANDL zostáva na čele najvýkonnejších reklamných agentúr, ďalšie poradie sa výrazne zmenilo Rebríček Top Advertising Agencies Slovakia alebo TAAS za rok 2024 zostavil KRAS v spouprái s BDO Slovensko. Marketing
Podpredseda SNS chváli spravodajstvo STVR a žiada výmenu moderátora O 5 minút 12 Ján Krišanda sa paradoxne zhodol s expertmi Transparency International Slovensko. V krátkom čase podobne, aj keď s opačným sentimentom, ohodnotili správy Slovenskej televízie. Médiá
Televízia Markíza rozširuje spravodajstvo TN live aj do sveta podcastov Spravodajská platforma ponúka od októbra všetky svoje pravidelné relácie aj ako podcasty, ktoré si poslucháči môžu vypočuť na streamovacích službách Spotify a Apple podcasts pod názvom Podcasty TN live. Médiá
Herec Peter Sklár mení zamestnanie. Pozrite sa, ako mu to ide s krehkými predmetmi Herec tvrdí, že varovanie „Pozor, krehké“ mu nerobí žiadny problém. Čo sa skrýva za jeho novou výzvou? Marketing
Chceme ukazovať Slovensko cez ľudí, miesta a zážitky, nie cez slogany Podľa generálneho riaditeľa SLOVAKIA TRAVEL Mateja Feketeho môže aj štátna organizácia fungovať na profesionálnych princípoch. Marketing
Slovenské značky: keď domáca hrdosť dáva zmysel V ročenke Slovenské značky 2025 sa zamýšľame nad tým, ako efektívne budovať slovenskú značku. Špeciálne prílohy
OUT & IN Door 2025: Kreativita v OOH sa oplatí Vonkajšia reklama má stále silu zasiahnuť široké publikum, ak je kreatíva správne uchopená. Špeciálne prílohy
Paralelné svety: Pokračujeme s unikátnym prieskumom. Zaujíma nás spoločenská angažovanosť aj nákupné cesty zákazníkov Ako marketingoví profesionáli pracujeme s predpokladmi o správaní spotrebiteľov, od plateného vyhľadávania až po CSR iniciatívy. Nakoľko sú však presné? Vnímajú spotrebitelia naše aktivity tak, ako to zamýšľame? Marketing
Sľub odhalil nový milenecký pár. Natália zviedla Valenta. Dokáže využiť jeho vplyv? Mladá žena sa však bezhlavo nezaľúbila. Chce Valenta využiť, aby jej pomohol získať späť synovca aj rodný dom. Dokedy sa dokáže pretvarovať? Médiá
Poznáme kapitánov Milujem Slovensko. Adela sa s TV Joj dohodla, Dangla nahradí Sajfa Televízia JOJ získala do obľúbenej šou Milujem Slovensko po náročných rokovaniach aj jej najväčšiu hviezdu. A doplnila ju druhým atraktívnym kapitánom. Médiá
JOJka 2026: O futbal sa podelí s STVR, vráti svoje hity a cenu za reklamu dvíha o 8,7% Od januára všetky kanály spadajúce pod JOJ Group odchádzajú z DVBT, posilňujú sa kanály českej skupiny PRIMA a novinkou je Connected TV. Martin Heržo, obchodný riaditeľ JOJ Group, dnes predstavil obchodnú politiku pre rok 2026. Médiá
Legendárna vianočná kampaň Coca-Cola ožíva vďaka umelej inteligencii Vianočnú reklamu Coca-Cola vytvorilo kreatívne zoskupenie WPP Open X pod vedením VML, s podporou EssenceMediacom a Ogilvy. Marketing
Z Inkognita sa stane na chvíľku trhovisko. Marián Čekovský si od hádaného kúpi píšťalku Tajný hosť bude nestarnúca česká speváčka, moderátorka a príležitostná herečka Heidi Janků. Premiérovú epizódu Ingkognita si môžete pozrieť dnes na TV Joj o 20.40 hodine. Médiá
V Národnej diaľničnej končí po 10 rokoch šéfka komunikácie „Rozhodnutie to nebolo ľahké, ani rýchle či spontánne, dokonca ani plánované. Život mi priniesol zmenu, ktorú som nečakala," komentuje svoj odchod Eva Valko, ktorá celé desaťročie pôsobila ako hovorkyňa či šéfka odboru komunikácie NDS. Kto kam
Sám doma v myšacom šate? V novom filme ožijú pasce, triky, svetlá aj sviatočný chaos Pomaly, ale isto prichádza vianočný čas a spolu s ním aj film, ktorý vás naň naladí ako nič iné. Do kín mieri Myši v akcii: Vianočná pasca, rozkošná sviatočná komédia pre celú rodinu, ktorá spája láskavý príbeh, vtipné situácie a skvelé prepojenie hravého a animovaného filmu. Médiá
Love Island 5 pozná víťazov. Patricie a Honzi len o vlások predbehli Kiku a Dušana Vo veľkom finále si všetky tri finálové páry pripomenuli ich cestu súťažou, pričomo konečnom poradí a víťaznej dvojici tradične rozhodli diváci hlasovaním v mobilnej aplikácii Love Island Česko & Slovensko. Médiá
Adriana Sečkárová: Kľúčové faktory úspešnej optimalizácie v ére AI-driven SEO? Jednoznačne kvalita a kontext Adriana Sečkárová, CEO spoločnosti SEOline, vysvetľuje, ako sa presadiť v novej realite vyhľadávania, keď namiesto preklikov na weby AI ponúka hotové odpovede. Marketing
Dunaj má vlastnú knihu. Odtajní vám fotky z mobilov hercov a odhalí seriálové pikošky Nová kniha o seriálovom megahite Dunaj, k vašim službám prináša jedinečný pohľad do zákulisia jeho vzniku a každodennej práce tvorcov. Na 272 stranách prináša stovky exkluzívnych spomienok. Médiá
Slovenské ženy pri investíciách preferujú odborné poradenstvo, muži sú viac impulzívni Slovenky sú opatrnejšie, menej riskujú a prečkávajú trhové poklesy pokojnejšie. Viac ako pätinu investoriek ovplyvnilo aj zdražovanie. Marketing
Liga proti rakovine sa v kampani "Máš to už za sebou?" spojila s Rasťom Zvarom Osvetu prevencie mužského zdravia bude Liga proti rakovine šíriť aj vďaka novej spolupráci so slovenskou značkou spodnej bielizne KKTKY. Marketing
Telekom predstavuje vianočný spot. Zažije taký úspech ako Bubliny? Najviac nás ťažia správy, ktoré nepošleme. Vianočná kampaň Slovak Telekom inšpiruje k prekonaniu vnútorných bariér a opätovnému spojeniu počas Vianoc. Marketing
Z čoho čerpá informácie o vašej značke AI? Zanalyzovali sme 50 slovenských firiem Umelá inteligencia zásadne mení spôsob, ako ľudia získavajú informácie o značkách a produktoch – spoliehajú na krátke odpovede generované AI modelmi. Marketing
Tu nie si predátor, tu si korisť. Do kín prichádza nový Predátor: Nebezpečná zóna V ďalekej budúcnosti na vzdialenej planéte mladý Predátor, vyhnanec zo svojho klanu, nájde nečakaného spojenca v Thii a vydávajú sa na zradnú cestu v hľadaní svojho najväčšieho nepriateľa. Médiá
Lukáš Zuzelka z TN live: V online vždy rozhoduje rýchlosť. No naším cieľom je kvalita, nie kvantita O novej online spravodajskej platforme, ktorá doplnila klasické lineárne spravodajské vysielanie TV Markíza, nám porozprával Lukáš Zuzelka – bývalý redaktor spravodajstva, ktorý aktuálne tento projekt zastrešuje. Médiá
Expertka na trendy: Naše deti budú pracovať v zamestnaniach, ktoré si ani nevieme predstaviť Pavlína Louženská je uznávaná česká konzultantka a trendforecasterka v oblasti marketingu, technológií a kultúry. Nedávo bola v Bratislave na Biznis konferencii Slovenskej sporiteľne, kde hovorila o trendoch pre rok 2030. Marketing
Sunday ADucation: Rozhovory s Filipmi nemôžu mať 12 videní Mesiac sa s mesiacom snúbil, ja som sa oženil a opäť je tu ADucation. V jej prvej časti sa obzrieme za mojím obľúbeným zahraničným festivalom Golden Drum. No a následne sa budeme venovať doteraz trocha prehliadanej časti knihy Toto už bolo, rozhovorom s Filipmi. Príjemnú adukáciu, priatelia. VIP Blogy
V siedmom nebi v ďalšej tohtoročnej epizóde vytiahne nové tri emotívne príbehy Všetci snívame. O novom dome, dovolenke, svadbe, alebo aj o maličkostiach, ktoré si z rôznych príčin nemôžeme dovoliť. Život píše rôzne príbehy, no vďaka relácii V siedmom nebi sa v tých jej odvysielaných môžu diať zázraky. Médiá
Dušičkový program slovenských televízií vyvolá strach a prináša rozprávky i legendy Počas sviatku Všetkých svätých, 1. novembra slovenské televízne skupiny prinesú upravené tematické vysielanie, ktoré ponúkne duchovné, historické aj premiérové tituly. Médiá
Víkendové diskusie: Vráti prezident zákon o hazarde a čo so stúpajúcou kriminalitou? Počas víkendu na sviatok Všetkých svätých pôjdu politické diskusie v obmedzenom režime. STVR svoje relácie tento víkend nevysiela, takže si pozriete len tri diskusie na obrazovkách súkromných televízií. Médiá
Pozitívne emócie vyhrávajú aj v B2B. Ukazuje to nová kampaň Slovenskej sporiteľne Banka stavila na humor, storytelling a evidence‑based marketing. Kampaňový koncept je navrhnutý na akceleráciu ďalšieho rastu značky Slovenská sporiteľňa v segmente firiem, so silnými brand assetmi v deji a konzistentným nasadením naprieč kanálmi. Marketing
Aj FOMO sa dá skipnúť, odkazuje VÚB banka Výrazný spot sa venuje fenoménu FOMO - cieľom je povzbudiť mladých, aby ho skipli a svoje peniaze využili radšej na to, čo im prinesie naozaj radosť. Marketing
Nemocnica prekvapí novými postavami. Na urgent mieria Ema Fajnor a Silvia Šuvadová Najnovšia epizóda seriálu Nemocnica prinesie na obrazovky TV JOJ dve známe tváre, ktoré si zahrali netradičné úlohy na seriálovom urgente. Vieme aké. Médiá
Výkonnostný marketing 2025: Investície sú cielenejšie a merateľnejšie, menej priestoru ostáva na experimenty Odborníkov z branže sme sa pýtali ako sa vyvíjajú nálady zadávateľov smerom k výkonnostnému marketingu. Budú ich výdavky rásť alebo sú pesimistickejší? Marketing
Technológie motivujú generáciu Z viac sporiť a investovať Exkluzívny prieskum XTB k Svetovému dňu sporenia ukazuje, že mladí ľudia fenerácie Z myslia na budúcnosť, no dve tretiny z nich dokážu prežiť bez príjmu len štvrťrok. Marketing
Dunaj skúša, koľko emócií diváci zvládnu. O život prišiel seriálový miláčik Eva Dušeková Tvorcovia seriálu sa v 12. sérii rozhodli pre radikálne riešenia. Vyžadovala si to aj doba, ktorá výrazne zasiahla do deja dobového Dunaja. Bombardovanie Bratislavy neprežila ďalšia hlavná postava. Médiá
STVR sa podľa Transparency International mení na hlásnu trúbu. Opozícia nedostala žiadny priestor Mimovládna organizácia zanalyzovala stredajšiu hlavnú spravodajskú reláciu verejnoprávnej televízie. Podľa TIS bola zostavená najmä z pozitívnych správ o ministroch a ich rezortoch. Médiá
Alma Career, bývalá Profesia, opäť zmení riaditeľa. Radoslav Rezák na čele firmy končí Túto informáciu potvrdil sám na sociálnej sieti LinkedIn. "Môže to byť prekvapujúce vzhľadom na množstvo vystúpení, ktoré prebiehajú, ale profesionál pracuje až do konca." Kto kam
Je to tu. Poznáme shortlisty prestížnej súťaže EURO EFFIE. Nájdete medzi nimi aj slovenské kampane? O európske ceny za efektivitu v reklame zabojujú tri naše agentúry. Spolu majú 5 shortlistov. Marketing
CNN Prima NEWS má na obraze novú posilu. Povolali svoju prvú AI moderátorku Noru Česká spravodajská televízia predstavila svoju prvú virtuálnu moderátorku Noru, ktorej ušili reláciu na mieru. No nie je v našich televíznych končinách jediná. Pred pol rokom vytiahla do vysielania počas hokejových majstrovstiev svojho AI avatara aj TV JOJ. Médiá
Halloween ovplyvnil playlist kinosál: Uvedú horory, anime, rozprávky či gotickú klasiku Chcete zažiť tohtoročný Halloween tak, ako sa patrí? Slovenské siete kín CINEMAX a CINEMACITY si pripravili filmový program, ktorý poteší malých aj veľkých divákov. V ponuke sú strašidelné aj zábavné novinky, špeciálne podujatie pre rodiny s deťmi, ale aj napínavé horory a anime pre tínedžerov a dospelých. Médiá
Packeta otvára sieť boxov aj pre iných dopravcov. Ako prvý sa pripája DPD Sprístupnenie siete výdajných boxov aj pre ďalších dopravcov predstavuje dôležitý krok k efektívnejšiemu využívaniu výdajnej infraštruktúry a väčšej kapacite pri výbere pre zákazníkov aj pre e-shopy. Aktuálne
Yaksha: Pekné a štylizované kampane fungujú menej, marketingu vládne "trashový" obsah Slovenský kreatívny producent Michal Novotný, známy ako Yaksha, sa na konferencii STRATÉGIE FÓRUM podelil o svoj nekonvenčný pohľad na budovanie značiek. Marketing
First-party dáta sa stávajú novým kapitálom výkonnostného marketingu Špecialistov na výkonnostný marketing sme sa pýtali, aké najväčšie výzvy aktuálne riešia. Marketing
Ako rýchlo rozšíriť firemné priestory bez nutnosti prerábky areálu Potrebujete rýchlo zväčšiť sklad, výrobnú plochu alebo iné firemné priestory, no nechcete strácať mesiace stavebným povolením a hlavne zdĺhavou výstavbou? Súčasný trh si vyžaduje okamžitú reakciu a flexibilitu, ktorú vám klasické murované budovy neponúknu. Existuje ale riešenie, vďaka ktorému získate stabilný a ... PR články
Silné emócie a odhalenie pravdy. Mara končí. Dnešná epizóda Ranča zmení všetko Rodinná sága Ranč, ktorú televízia JOJ vysiela každý pondelok a stredu o 20:40, pokračuje v dramatickej línii. Tajomstvo, ktoré bolo uložené do hrobu, vyplávalo na povrch – a s ním aj bolesť, výčitky a nové otázky. Médiá
Čo spája účinkujúcich v Jame levovej so seriálovým hitom Dunaj, k vašim službám? Ako sa im účinkovalo v Jame levovej a ako stíhajú popri všetkom aj nakrúcanie seriálu Dunaj, k vašim službám odpovedali v krátkom rozhovore. Poslednú epizódu tohtoročnej série Jamy levovej uvidíte dnes večer na TV Markíza. Médiá
O2 prináša na Vianoce najväčšie 5G pokrytie a posolstvo, ktoré prekoná každý signál: LÁSKU O2 vstupuje do vianočnej sezóny 2025 s významným míľnikom – prináša najväčšie 5G pokrytie na Slovensku, ktoré dosahuje až 97,47 % populácie krajiny. Marketing
Etika ako brzda kreativity? Nezmysel. Zhodujú sa experti Rady pre reklamu Rada pre reklamu oslavuje 30 rokov. Pri tejto príležitosti je dobré pripomenúť si základné pravidlá etiky v reklamy aj dôvody, prečo táto Rada vôbec v roku 1995 vznikla. Marketing
Od konferencií po roadshow: sieť kín v role eventových priestorov O tom, prečo si firmy čoraz častejšie vyberajú kiná ako priestor pre svoje podujatia, hovorí Matúš Dičér, Senior Event & Sales Manager CINEMAX. Marketing
Ako vybrať správnu výšku a šírku lešenia Výber správnej výšky lešenia rozhoduje o tom, či bude práca bezpečná a pohodlná, alebo naopak zdĺhavá a nepríjemná. Správne rozmery lešenia určujú nielen váš dosah a stabilitu, ale aj celkovú manipuláciu s lešením. Poradíme vám si vybrať tú správnu výšku a šírku lešenia presne pre vaše potreby. PR články
Bombardovanie Bratislavy v Dunaji neprežil Oto Bočkay. Ako sa točili emotívne scény? Symbolický okamih nastal, keď sa počas nakrúcania v Trnave rozozvučali zvony z neďalekého kostola. Zvuk prinútil štáb na chvíľu prerušiť prácu, čo celej scéne dodalo ešte silnejší a emotívnejší rozmer. Médiá