Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook

Ak nesplníte klientove predstavy, viac sa vám už neozve

“Naša konkurencia hovorí najmä o preklikoch, zdieľaniach a vlastných kvalitách. My sa v prvom rade snažíme pochopiť klienta, jeho produktové portfólio a hlavné očakávania. Ak sa nenaplnia klientove predstavy, môžete rátať len s jednorazovou zákazkou. Každý chce v prvom rade predať svoj produkt a našou úlohou je jeho predaj podporiť,” myslí si Mác.

Ako odkomunikovať natívny článok tak, aby sa podporil predaj? “V prvom rade musíte na komunikáciu zvoliť vhodný typ média. V Zozname máme 41 portálov, z toho 17 magazínov. Denne vyprodukujeme 150 až 200 článkov, 95 % pochádza z agentúr, 5 % je unikátny obsah, ktorý v žiadnej agentúre nenájdete. V prípade spolupráce so značkou Ťuli a Ťuli sme si vybrali portál Feminity,” hovorí Mác.

Inšpirácia zo strany konkurencie je úspech

V pozadí spolupráce Zoznamu so značkou Ťuli a Ťuli je krásny príbeh. Rodinná firma ručne vyrábanej prírodnej kozmetiky vznikla v roku 2015. Manželia si už nevedeli rady s chorobou svojho syna, a tak si vyrobili vlastný produktový rad.

Zdroj: Feminity

“Pred uverejnením článku malo Ťuli a Ťuli v priebehu 1 mesiaca približne 100 objednávok. Po zverejnení ich za 3 dni bolo 120, priamo z preklikov. Veľkou výhodou je, že článok na platforme zostáva dlhodobo. Objednávky im vďaka preklikom chodia do dnešných dní,” vysvetľuje Mác a pokračuje: “Firme sa zvýšil dopyt v partnerských predajniach i počet veľkoobchodných partnerov. Príbehu rodinnej firmy sa chopili ďalšie médiá. Inšpiráciu zo strany konkurencie osobne vnímam ako úspech.”

Viac o formátoch natívnej reklamy a kreatívnych riešeniach rozličných potrieb klientov sa môžete dočítať v príručke Obsah, ktorý ľudia milujú.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.