Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook

Tam, kde je šport, tam je divák. Zdá sa, že televízie si dostatočne uvedomujú, akým lákadlom vie byť pre diváka šport. Pretože to, čo sa momentálne začína diať na slovenskej televíznej scéne, je boj o športových fanúšikov. Televízie svoju pozornosť obracajú smerom k športovému obsahu.

Nová športová stanica RTVS
Verejnoprávna televízia mala spustiť športovú stanicu ešte minulý rok.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 95% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.