StoryEditor

Peanut Butter Cheerios - #HowToDad

10.09.2014, 22:04
Šialenosťou podkutá oslava otcovstva.

Možno ste to už tušili skôr, ale maslovo arašidové Cheerios dokážu chlapov kvalifikovať na solídnych tatkov. Ako na to prišli? Najskôr sa stal Alfred Maskeroni oficiálnym ambasádorom nových Cheerios (ešte pred tým sa stal otcom) a výchova detí už išla ako po masle. Teraz vážne za touto šialenosťou stojí agentúra Tribal Worldwide z Toronta a takáto rodičovská reklama tu už dlho chýbala.

 

Pozerajte, učte sa a naberajte odvahu.

 

 

Čo je vážne dobré, tak to majú ľudia z Kanady slušne premyslené. Od začiatku pri kampani pracujú s hashtagom HowToDad a nezabudli ani na praktický web.

 

Nemôžem si odpustiť staršiu odbodne spracovanú reklamu.

 

 

Michal Halmeš, AdArena

menuLevel = 2, menuRoute = news/blogy, menuAlias = blogy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
17. máj 2024 04:09