Na čo sa teší každý rok viac ako 170 miliónov divákov v USA?
Hádate správne. Reklamní fanatici sú stále v menšine. Ja som si prešiel všetky reklamy z tohto ročníka len teraz. A zisťujem jedno. Trend spotov ide čím ďalej, tým viac k nude. Alebo som náročný len ja, resp. nerozumiem mnohým vtipom. Stále je tam viac trailerov k filmom. Menej odvahy a nápadov. Sám si dávam otázku, prečo sú niektoré firmy schopné zahltiť najdrahší reklamný priestor na svete reklamami, ktoré sú doslova stupídne. Na túto moju otázku by som dostal určite presvedčivé a odzbrojujúce odpovede od mnohých marketingových riaditeľov. Hold kreativita nerozhoduje vždy. Žiaľ a našťastie. Ako pre koho.
Snažil som sa dať dokopy spoty, ktoré ma niečim zaujali. Verím, že sa budú páčiť aj vám.
Najskôr zopár vtipných.
Volkswagen sa opäť prezentoval s nápaditým spotom.
Veľkovýpravnú latku si stále drží Chrysler.
Bridgestone býval v minulých ročníkoch vtipnejší. Teraz jednoducho demonštroval benefit produktu.
Niektoré reklamy sa dostali na AdArenu už skôr v rámci teasingu. Nájdete ich v predchádzajúcom poste.
AdArena Super Bowl XLVI výber vám nestačí?! :) Všetky reklamy si môžete prezrieť tu.
Pre pripomenutie – spoty z minulé ročníku Super Bowlu nájdete na AdArene tu.
Páčili sa vám úplne iné reklamy ako tie, ktoré som vybral? Napíšte mi na Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.