StoryEditor

Reklamný Super Bowl XLVI - viac nudy

07.02.2012, 00:07

Na čo sa teší každý rok viac ako 170 miliónov divákov v USA?

Hádate správne. Reklamní fanatici sú stále v menšine. Ja som si prešiel všetky reklamy z tohto ročníka len teraz. A zisťujem jedno. Trend spotov ide čím ďalej, tým viac k nude. Alebo som náročný len ja, resp. nerozumiem mnohým vtipom. Stále je tam viac trailerov k filmom. Menej odvahy a nápadov. Sám si dávam otázku, prečo sú niektoré firmy schopné zahltiť najdrahší reklamný priestor na svete reklamami, ktoré sú doslova stupídne. Na túto moju otázku by som dostal určite presvedčivé a odzbrojujúce odpovede od mnohých marketingových riaditeľov. Hold kreativita nerozhoduje vždy. Žiaľ a našťastie. Ako pre koho.

Snažil som sa dať dokopy spoty, ktoré ma niečim zaujali. Verím, že sa budú páčiť aj vám.

 

Najskôr zopár vtipných.

 

Volkswagen sa opäť prezentoval s nápaditým spotom.

 

Veľkovýpravnú latku si stále drží Chrysler.

 

Bridgestone býval v minulých ročníkoch vtipnejší. Teraz jednoducho demonštroval benefit produktu.

 

Niektoré reklamy sa dostali na AdArenu už skôr v rámci teasingu. Nájdete ich v predchádzajúcom poste.

AdArena Super Bowl XLVI výber vám nestačí?! :) Všetky reklamy si môžete prezrieť tu.

Pre pripomenutie – spoty z minulé ročníku Super Bowlu nájdete na AdArene tu.

 

Páčili sa vám úplne iné reklamy ako tie, ktoré som vybral? Napíšte mi na Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.

menuLevel = 2, menuRoute = news/blogy, menuAlias = blogy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
17. máj 2024 04:47