StoryEditor

Skvelé práce študentov reklamy

16.05.2013, 14:10
Nápady, ktoré vás môžu predať do prestížnych agentúr.

V reklame chce pracovať množstvo mladých ľudí, pretože to je vraj veľmi zaujímavá a zábavná práca :-) Niektorí to dokonca zoberú tak vážne, že sa prilhásia na školu pre reklamcov. Dobré nápady, našťastie, nezávisia len od stupňa seniority v reklame, takže šanca na nápad, ktorý prerazí sa nikomu neuperia. Pri listovaní The Gunn Report 2011som nadabil na dva staršie nápady, ktoré by nemuseli zostať len vo svete reklamy, ale ašpirujú aj na reálny business model.

Dilemu o tom, čo si obliecť často môže ovplyvniť počasie. Na túto možnosť reaguje nápadov dvoch teraz už bývalých študentov Miami Ad School Europe, Hamburg. Predstavte si počasie, kde by sme namiesto aktuálne predpovede v podobe teploty, rýchlosti vetra a možnosti zrážok dostali informáciu, v akom oblečení sa budete cítiť príjemne.

 

 

Napísať len narodeninovú správu s gratuláciou môže byť vo väčšine prípadov úplne dostačujúce. Ak by vám to náhodou nestačilo, tak pomôcť by mohla aplikácia ,vďaka ktorej môžete poslať oslávencovi kvet. A spolu s ďalšími gratulantmi tak vytvoriť veľkú a pestrú narodeninovú kyticu.

 

Možno sa tie práce ani nedostali do praxe. Nevadí, minimálne však študentov dostali do záujmu solídnych reklamných agentúr. Tých spôsobov, ako sa dostať do reklamy je veľa. Napríklad na Slovensku máme viacero súťaží pre študentov, pričom aktuálne prebiehajú ŽiarovkaYoung Lions. Nových vedomostí takisto nie je nikdy dosť. Príležitosti, ako sa niečo dozvedieť a to dokonca zadarmo sa naskytajú v Prahe na Shots in the dark, čo je súčasť programu PIAF a v Bratislave vďaka Inšpirátorovi

 

AdArena má svoje miesto na Facebooku.

Narazili ste na niečo reklamné, čo musí byť na AdArene? Píšte na adarena.blog(at)gmail.com

 

Michal Halmeš, AdArena

menuLevel = 2, menuRoute = news/blogy, menuAlias = blogy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
07. december 2025 14:35